3. Cesta vlakem a velka síň

196 8 7
                                    

,,Hej Landersová, kdo je ta dívčina ?" Řekl jediný černovlásek stojící ve dveří.

,,Co ti je do toho Blacku !?" Odpověděla Susan stejným stylem.

,,Všechno, právě si totiž vedle ní chci sednout."

,,To máš blbý já totiž nedovolím aby byla tvoje další ponožka kterou zklameš."

,,Tak to nevím jak uděláš protože mě nikdo neodolá."

,,Já ti odolala, a Claris taky."

,,Ještě jsem nezkoušel Evansovou, ale ta je Jamese."

,,Takže máš smůlu."

,,Ne, Ještě je tu tah..."

,,Můžete se přestat hádat !?" Vykřikla už mírně naštvaná Rose, které lezli na nervy že se hádají o tom koho ještě Black neměl v posteli. Když v tom se v kupéčka oběvil samo veličenstvo pan Black a sedl si z jedné strany vedle Rose. Asi aby se cítila utlačována.
Nakonec si vedle Ros sedl z druhé strany Remus, ale o kousek dál, aby ji něco řekl.

,,Ahoj, ja jsem Remus."

,,Ahoj, já jsem Rose Weasley, je mi čtrnáct let. Ma rodina je mudlovská, krom mé pratety. Když se moje rodina dozvěděla že jsem čarodějka zřekli se mě. Ujala se mě tedy teta. Jela pracovně, na tři roky, do Ruska. Musela mě tedy vzít s sebou. Tam jsem chodila ty tři roky do kouzelnice školy. Bohužel tam ale prateta zemřela a já se rozhodla přestěhovat k ní domů. Tak jsem tedy využila tři roky starou pozvánku do Bradavic A teď jsem tu."

,,To je mi líto, ale výtej u nás. A kam chceš jít do koleje ?"

,,Chtěla bych do Nebelvíru, prý je to ta nejpozityvnějsí kolej."

,,Super tam jsme my."

,,Já vím." Na to že to bude profesor je skvělí. Pomyslela si Rose.

,,Ty víš ?"

,,Ehmmm..." Na to jsem nepomyslela, pomyslela si ,,Říkaly to holky."

,,Aha, No to je jedno. Naše kolej je asi nejpozityvnější, protože je tam Sirius a James."

,,A co ty ?"

,,Já se jen snažím všechny ty vtípky sklidnit."

,,To mu věřím."

,,Ále, o čem se tu byvíte ?" Sirius...Co dodat.

,,Ále, To pana Blacka nemusí zajímat."

,,Samozdřejmně že musí !"

,,Ehmmm, je tu už Dvácterak a Lily." Všichni byli rádi že na to Remus upozornil. Jinak by se asi strhla dalš hádka.

,,Hned vypadněte !" Rozkřikla se Lil, která právě vstoupila do kupéčka.

,,No jo, klid Evansová nemusíš hned ječet."

,,Blacku." Řekla klidným, mírným hlasem Lily.

,,Ano ?" Zeptal se a nadzvedl jedno obočí.

,,Vypal !" To už nebyla tak klidná.

Zvedl ruce na obranu a odklusal za kluky do jejich kupé. Lily jim tam pak povyprávěla co se tam dělo.
,,...No a pak jsem přišla za vámi a ti tři tu seděli."

,,Já se jednou z toho Blacka zblázním." Zanaříkala Claris. Ros se tomu jenom uchechtla a řekla jim o čem se tady dobré čtvrt hodiny bavila Susan s Blackem.

***

Když vystoupily čtyři dívky z vlaku přišly za Hagridem, aby mu řekli o Rose. Ten si po pěti minutách vzpomněl a řekl že má jet lodičkou jako prváci.

Dívka z budoucnosti (love R.J.L.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat