,,Pojďte dolů." To byla Euphémie, která zrovna volá Siriuse, Jamese a Rose, aby se mohli přemístit na nástupiště 9 a 3/4. Hned byl slyšet dusot nohou po schodišti. To zrovna běžel v ruce s kufrem James se Siriusem. Rose si dávala na čase, aby se s nimi nemusela střetnout. Taky si byla plně jistá, že letos nebude lehký rok. Bude muset pomáhat Brumbálovi s hledáním Viteálů, taky to bude muset někomu říct, protože to zatížení určitě nezvládne, pak ještě učení na zkoušky sice OVCE má az za rok, ale i tak loni dala NKU tak tak, a Black. Ano, největší potíž pro ni bude asi zrovna Black. Po minutě také seběhla schody a přešla k Jamesovím rodičům, taky věděla, že příští i tento rok bude osudný i pro Lily s Jamesem a dají se dohromady. Jen má takoví pocit, že mu bude muset trošku pomoct, trošku hodně. S Jamesem už si povídá docela normálně, sem tam po sobě pokřikují, ale to není nic proti tady veličenstvu Blackovi, který je čím dál tím horší. Nikdy si nemyslela, že z vyprávění její matky, by mohl být tak hrozný člověk. Matka jí vyprávěla, jak byl hodný a bla, bla, bla, ale ne teď se chová jak největší kretén, teda né že není... Nebo se za těch několik let v Azkabanu hodně změnil, jelikož teď je to sukničkář jak vyšitý. Rose se na nástupišti rozloučila s Euphémií a Flamelontem, pak zalezla do vlaku a v tu jí něco napadlo. Mohla by Blacka setřít úplně tím nejblbějším vtipem. Bohužel je ale opravdu vtipný a když ji ho otec říkal po prvé, smála se ještě pět minut. Při tom zas tak vtipný není, hlavně, když to nepochopíte.
,,Hej Blacku..."
,,Jé ty sis na mě vzpomněla Weasleová ?"
,,Jdu ti něco vyřídit."
,,A od koho ?"
,,Od mé hlavy."
,,Áha... tak co ?"
,,No...Ehhh...Letí dvě stíhačky..."
,,A co já s tím ?"
,, ...A jedna nestíhá." Black pouze otevřel pusu, ale nic z ní nevyšlo.
,,Zavři pusu, nebo ti do ní vletí nějaký hodně velký holub."
,,Cože ?! Proč holub ?!" Probral se z tranzu.
,,Protože jí máš otevřenou, jak vrata od kurníku."
,,A proč zrovna od kurníku ?"
Ale to už se mu odpovědi nedostalo, Rose se totiž vrátila do kupéčka k holkám. Sirius se vrátil ke klukům a pak se začal smát.
,,Čemu se směješ Tichošlápku ?" Zeptal se James. Sirius nepřestal. Po dvou dlouhých minutách se konečne začal uklidňovat, přestal se smát a řekl.
,,Potkal jsem Weasleovou a ta mi řekla že mi jde něco vyřídit..." A dál už to známe.
,, ...No a ona mi pak po tom, co jsem se zeptal, co já s tím řekla: A jedna nestíhá. A pak dalších pár stěrů, které jsem jaksi nepobral...
,,Takže ona tě prostě setřela obyčejným vtipem letí dvě stíhačky a jedna nestíhá ? To si děláš srandu Siriusi ne ?" To byl Remus, který se smál Siriusovi.Mezitím v kupé, kde seděly dívky se všechny smály.
,,Tak a teď jen čekat, než budou chytřejší." Řekla Claris, která si výjimečně dnes udělala dva francouzské copy. V tom Rose zmrzl úsměv na obličeji a proměnil se na podivuhodný škleb.
Letos a příští rok budu muset pomáhat hledat Viteály !
Budu se muset někomu svěřit, jinak ten nápor nezvládnu !
Kdo ten člověk bude, za Brumbálem se asi vybrečet nepůjdu.
Musím zabránit smrti Lily a, mého teď už nevlastního, bratra.,,Kam tak koukáš, Rose ? Nějaký hezký fešák ?"
,,Ne Sus, jen jsem si vzpomněla na rodinu, která mě tak lehce odbila, na pratetu a tak dál."
,,Aha, to je mi líto."***
Přijď ve tři před komnatu nejvyšší potřeby. Prosím.
T.To došlo Rose do pokoje. Apsolutně netušila, kdo by ten T. mohl být. Radši tam ale přijde.
Ve tři už Rose pochodovala před komnatou. Najednou se otevřely její dveře a zevnitř vyšel hlas, který nikdy neslyšela. Nikoho jí nepřipomínal. Vešla tedy a sedla si do zatemněné mísnosti. Někdo jí tam zrovna zamykal, ale nebylo to z venku, takže ten člověk musí být s ní v komnatě.
,,Nakonec jsi tedy přišla Weasleová." Uslyšela už dost známí hlas, Siriuse Blacka.
,,Co chceš Blacku ?!"
,,Alé...jen takovou maličkost."
,,Zkrať to ! A do postele s tebou nejdu !"
,,To taky nechci. Já jen, že nám všem něco ty dva roky tajíš..."
,,Do toho ti nic není Blacku !"
,,Ja vím, a nepřerušuj mě ! Já chápu, že to neřekneš mě ani Jamesovi nebo Removi, ale holkám. Je vidět, že tě něco trápí Rose."
,,Když ja nevim komu se mám svěřit, bojím se, že když to někomu řeknu, tak už mě nebude mít rád a všem to řekne..."
,,Neříkej mi, že jsi vlkodlak."
,,Ježiš, ještě to by mi tak chybělo. A neboj o Removi vím..."
,,Jak ? Proč ? Kdy ?"
,,No...Ehhh...jednou jsem vás viděla ve společence vycházet ven, někdy po večeře, nemohla jsem spát. No a Remus tam málem nedošel. Pak už jsem slyšela jen vlkodlači vití a viděla jak se proměňuje."
,,Aha...tak to pak jo, ale nezměnila jsi na něj názor že ne ?"
,,Ne Siri...Blacku." V hlavě Siriuse to najednou začalo šrotovat, někteří by třeba řekli, že i poprvé.
Ona mi chtěla říct jménem ?
Líbím se jí ?
Má mě ráda ?
Co před námi tají ?
Proč je tolik otázek a žádná odpověď ?
Možná že, kdybych se choval líp než do teď, udělal bych na ní dojem.
A co když má ráda někoho jiného ?
Proč jí někdy v hodinách slyším něco si pro sebe mumlat a pak je poslední slovo vždy Malfoy ?
Proč tohle všechno ?
Musím to z ní dostat !
Já se nikdy nevzdávám !
Jsem Black, sice na to nejsem hrdý, ale ti se nikdy nevzdávají !
ČTEŠ
Dívka z budoucnosti (love R.J.L.)
FanfictionPOZASTAVENO Z DŮVODU DOCHÁZEJÍCÍCH NÁPADŮ (MOŽNÁ VYJDE KNIHA MEZITÍM CO TOHLE NEBUDE VYCHÁZET, ALE SPIS SE ZAMĚŘTE NA MŮJ AKTIVNÍ UČET @iloveelveshranicari ) Dívka, jež by měla nastoupit do čtvrtého ročníku v roce 2020, se dostane do minulosti, aby...