Rose Weasley je 14 letá dívka.
Chodí do Bradavic do čtvrtého ročníku. Na její čtrnácté narozeniny si ji zavolala profesorka McGonagallová aby s ní něco probrala.
,,Dobrý den slečno Weasleová, tady máte obálku od pana profesora Brumbala. Neotevře jí nikdo jiný než vy."
V obálce byl pergamen se vzkazem.Dobrý den slečno Weasleová,
pokud toto čtete jistě už jsem mrtví.
Jak dobře víte než Harry Potter zabil Voldemorta, přišlo o život několik set lidí. Jste jiná než byl on, chytrá a odvážna po své matce. Poprosil bych vás o to aby jste se vrátila do minulosti a probrala to tam se mnou.V této obálce není pouze tento vzkaz ale aji věc kterou jistě dobře znáte.
Dostanete se s její pomocí do minulosti. Tam to se mnou co nejdříve proberte, nezapomeňte se zmínit o tom jak pan Potter zabil Voldemorta. Nezapomeňte se zmínit o vitálech.Albus Percival Wulfric Brian Brumbál.
P.S.-23 otoček by mělo stačit
Rose to dala přečíst paní profesorce a pak se zeptala:
,,Paní profesorko, jak pan Brumbál věděl komu to dát když mě ani neznal ?"
,,Víte bývalí pán ředitel byl výjímeční člověk, měl tolik věcí co nikdo z nás nemá. Nechci odcházet od tématu ale například když někdo procházel po chodbě, když neměl, on o tom věděl. Věděl naprosto o všem co se zde v Bradavicích dělo. A taky bylo velice dobře vidět jak si vaši rodiče posledních pár rocích víc a víc rozumněli. Také nevím jak ale věděl že slečna Grangerova a pan Weasley skončí spolu. Také věděl že stoprocentně budou mít dceru. Tak mi než odešel dál tento dopis a řekl"
,,Minervo dejte to na čtrnácté narozeniny dceři pana Rona Weasleyho a slečny Hermiony Grangeroví. Nezapomeňte jí říct že to musí udělat ještě ten den do jedenácté hodiny dopoledne aby stihla vlak do Bradavic."
,,Teď už vím co myslel tím vlakem, chce aby jste absolvovala všechny zbylé ročníky hezky od začátku. A jelikož máte narozeniny 11 srpna jistě vám musí dojít že máme hodinu a půl na to aby jsme vymyslely co bude jako vaše přetvářka. Nemůžete přece říct že jste přišla z budoucnosti. To by se vám akorát smáli." Dívka si pomyslela že se asi napíšu na jen o několik let ale aji dny, aby mohla by přímo na nástupišti.
Po snad nekonečné době, tedy hodině, se dvěma čarodějkám podařilo vytvořit, alespoň trochu reálnou nepravdivou minulost mladší z nich.
,,Tak zkuste to přečíst ještě jednou slečno."
,,Jsem Rose Weasley, je mi čtrnáct let. Ma rodina je mudlovská, krom mé pratety. Když se moje rodina dozvěděla že jsem čarodějka zřekli se mě. Ujala se mě tedy teta. Jela pracovně, na tři roky, do Ruska. Musela mě tedy vzít s sebou. Tam jsem chodila ty tři roky do kouzelnice školy. Bohužel tam ale prateta zemřela a já se rozhodla přestěhovat k ní domů. Tak jsem tedy využila tři roky starou pozvánku do Bradavic A teď jsem tu."
,,Výborně mě se to líbí a vám ?"
,,Mě též."
,,Tak tedy, přeji hodně štěstí slečno uvidíme se v minulosti. Nashledanou Rose. "
,,Nashledanou paní profesorko."
Dívka třiadvcetkrát otočila s přívěskem a cítila ten známí pocit, kdy nemá pod nohama pevnou půdu. Ocitla se na na nástupišti 9 a 3/4. Všude pobíhali různí kouzelníci všeho druhu, ať bez věci nebo s. Byli tam ale i prváci kteří vůbec nevěděli co mají dělat dokud nám známí obr neřekl ať nastoupí do vlaku. Vlak měl jasnější červenou barvu než když jela poprvé Ros. Než se nadála vlak se začal plnit. Rychle tedy už bez věcí neskončila do vlaku a začala hledat volné kupé. Našla už snad jedině volné kupé v celém vlaku. Vlak se rozjel a ve dveřích kupéčka malé blondýnky se oběvily tři hlavy.
,,Ahoj, můžeme si k tobě přisednout ? Všude je plno." Zeptala se zrzka.
,,Jasně pojďte."
,,Díky a jak se vlastně jmenuješ ? Ještě jsem tě tu neviděla." To byla brunetka.
,,Jsem Rose Weasley, je mi čtrnáct let. Ma rodina je mudlovská, krom mé pratety. Když se moje rodina dozvěděla že jsem čarodějka zřekli se mě. Ujala se mě tedy teta. Jela pracovně, na tři roky, do Ruska. Musela mě tedy vzít s sebou. Tam jsem chodila ty tři roky do kouzelnice školy. Bohužel tam ale prateta zemřela a já se rozhodla přestěhovat k ní domů. Tak jsem tedy využila tři roky starou pozvánku do Bradavic A teď jsem tu." Řekla to co pečlivě nacvičovala s paní profesorkou.
,,Páni, je promiň to je mi líto. Já jsem Susan Landersová." Řekla blondýnka.
,,Já zase Lily Evansová." To byla zrzka.
,,No a já jsem Claris Ella Townwrová." Řekla poslední tedy brunetka.
,,A jaké máte zájmy nebo tak něco ?"
,,No takže já nevím proč, ale když projdu po chodbě všichni kluci začnou slintat. Rada zpívám, kreslím a kouzlím." Přesný popis Susan.
,,No já zase ráda tančím jsem z čistokrevné rodiny a vůbec mě to nezajímá, jelikož mě má rodina nemá ráda z toho důvodu že jsem v Nebelvíru a né ve Zmijozelu jako moje dvojče. Rada si čtu romány a jsem dalo by se říct, a zase je mi to úplně šumák, že jsem skoro šprtka . Ve srovnání s Lil rozhodně jsem na tom líp."
,,No a já jsem z mudlovske rodiny, jsem zřejmě šprtka, ale podle mě jen knihomolka. Rada se učím a otravuje mě jedno blbé střapaté pako, tedy Potter." Lily...
Ros chytla záchvat smíchu, když si uvědomila že Lily a James pak měli toho všem známého Harryho Pottera.
,,No tak já též ráda kouzlím, i zpívám, tančím ale hlavně kreslím jen učení mi moc nejde, ale vždy se to do té hlavy nějak dostane."
,,Aha..." Lily to ani nestihla doříct, protože se rozrazily dveře od kupéčka a v nich stáli čtyři týpci. Podle roho jakým spůsobem vstoupili odhadovala že to budou Poberti. Uplně v čele skupiny stálo střapaté pako, tedy James Potter bude ten s brýlemi jako Harry. Hodně se mu podobá tedy spíš na opak Harry se podobá Jamesovi až na ty oči ty ma opravdu Liliiny. Vedle něj stál také černovlasý kluk, ale dlouhýmy až po ramena. Vypadal dobře a podle těch vlasů usoudila že to je Sirius Black. No a delší je podle škrábanců na obličeji profes...Remus Lupin, její matka o něm často vyprávěla, ale to aji o Blackovi, profesor to ještě není, má malý chlupaty problém, ale o tom nikdo neví. No a za nimi poslední, vlasy pískové, trochu objemějsí postavy, ocásek to je Peter Pettigrew.
,,Hej Evansová..."
,,Ne Pottere !"
,,No to později, chtěl jsem ti říct že se mám dostavit do kupé pro primuse a prefekty."
,,Aha, tak dík. A čau holky v síni." To ale ještě netušila, že to bude mnohem dřív.
,,Ahoj" řekly všechny jednohlasně."
ČTEŠ
Dívka z budoucnosti (love R.J.L.)
FanfictionPOZASTAVENO Z DŮVODU DOCHÁZEJÍCÍCH NÁPADŮ (MOŽNÁ VYJDE KNIHA MEZITÍM CO TOHLE NEBUDE VYCHÁZET, ALE SPIS SE ZAMĚŘTE NA MŮJ AKTIVNÍ UČET @iloveelveshranicari ) Dívka, jež by měla nastoupit do čtvrtého ročníku v roce 2020, se dostane do minulosti, aby...