Previously on Night:
"Bana kızım deme!"
Ardından karşısında konuştuğu adama döndü, Chloe.
"Eğer Marinette'e bir şey yaparsanız emin olun ki boş durmam!"
___
Ardından hemen sokağı döndüğünde çöp konteynerini gördüğünde yüzünü buruşturdu.
"Hadi be!"
Ayak sesleri yaklaşırken hemen kapağını açıp konteynerin içinde girdi.Tanrım, ne iğrenç kokuyordu ama.
___
Şimdi... bittim, diye düşünen genç kız.Annesinin sesini duydu.
"Kaç, kızım!Kaç!Kurtar kendini! "
Marinette annesinin sesi ile onun telepati kurduğunu anlamıştı.
"Kaç dedim! "
___
"Makashi olduğumu biliyorsunuz, Leydim.Sizi kurtarmaya geldim."
"Hayır," dedi Marinette.Çünkü bu çocuğa zerre kadar güveni yoktu."... ben kendim giderim."
Harakete geçmişken önüne geçti, genç oğlan.
"Majestenin emridir bu."
___
Siyah küreyi eline aldığı gibi hızla terasına çıktı, genç kız.Küreyi yere koydu ve ondan sonra kürenin önünde diz çöktü.Ellerini onun üzerine avuçlarını küreye bakacak bir şekile koyarken bir söz fısıldadı.
"Suivez la personne que j'ai en tête, montrez-lui tout dans ses yeux! "
"(Takip et aklımdaki kişiyi, göster onun gözündeki her şeyi!)"___
Marinette ne yaptığını çözemezken, Emma hızla yere bir şey fırlattı.Marinette o tarafa gittiğinde yere eğildi ve yerdeki kırmızı, beş tane siyah beneği olan küpeyi gördü.
"Şen de beni hatıyla oluy mu?Umayım bu küpeley şana şanş getiyiy de yakalanmazşın."
Marinette, gülümseyerek küpeleri aldı ve hemen boş olan kulaklarına taktı.
"Teşekkür ederim, Emma.Bende seni hiç unutmayacağım."
Marinette hızla diğer sokağa girerken karşısında kırmızı pelerinli genç bir kız görmesiyle korktu.
"Merhaba, kardeşim."
___
Marinette, şaşkınlıkla geriye tökezledi.Onu heyecanla süzen kıza baktı.
"Ne?"
Kız pelerininin başlığını kafasından çekip arkaya attığında, gece mavisi saçları ay ışığında parladı.Yeşil gözleri, ormanı hatırlatırken Marinette kıza inanamayarak baktı. Kız tam anlamıyla kendisiydi!Tek farkları onun gözleri yeşildi.Marinette bir an aynaya bakıyormuş gibi hissetti.
"Kardeşim."
Marinette, tam anlamıyla... dondu.Bu kız, ona neden kardeş diye sesleniyordu ki?Kız gülümsüyordu ve açıkçası Marinette'in ki gibi elmacık kemikleri ortaya çıkıyordu.Hele o sağ tarafında oluşan küçük gamze bile aynıydı.
"N-ne ka-kardeşi?"
Birden kız etrafında daire çizerek dönmeye başladı.Onu heyecanla süzüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| Gece | Adrinette (Tamamlandı)
FanfictionMarinette, aile geleneği sebebiyle diğer insanlardan farklı biridir. On altıncı yaş gününden itibaren başlayan bu farklılığının, hakkında yazılan efsanelerdeki gibi onu kötü yola düşüreceğinden habersizdir. *** Mucizeler yoktur! Başlangıç Tarihi: |~...