3.Bölüm

1.3K 96 44
                                    

Previously on Night:

''Naber, canlar?''

Lila'nın cırtlak sesini işittiği anda köpürdü, Marinette.

"Git buradan, Lila."
___

''Ne olursa olsun bir Makashi'nin, Makashi olmayan birine güçlerini söyleyemeyeceğini biliyorsun değil mi?''

''Tabi ki de biliyorum.''

''Ya bir Makashi olmasaydım?''
___

''Eğer bir sorun olursa çığlık at...Biliyorum anne, ezberledim.''

''Sadece çığlık at ve bir yerlere saklan olur mu, tatlım?''

Marinette, kafasını salladı.Annesi her gün dışarı çıkmadan önce söylerdi bunları.
___

''Ya onlar benden korkarlarsa?''

Sabine, gülümsedi.Burada karşı taraftan değil kendi tarafından bahsettiğini anlamıştı.Elini kızının elinin üzerine yerleştirdi.

''Onlar senin gerçek arkadaşların, tatlım.İnanıyorum ki seni bırakmazlar.İlla bir gün öğrenecekler, zaten.Ama yine de güçlerini kullanmak istemiyorsan oklarını ve yayını al derim.''
___

Olanlar aklına gelirken salakça gülümsedi, Marinette.Adrien'ın onu öpmek için nasıl yaklaştığını hatırlayınca kıpkırmızı kesildi.Evet, bu gece yakınlaşmışlardı ve Nino odaya pat diye oldukları odaya girdiği için her şey bozulmuştu.

''Marinette!''

Herkes gelen sesle arka tarafa döndü.Lila? ve yanındaki çocuk?Yüzü görünmüyordu ama Marinette yanındaki çocuğun da Makashi olduğunu hissetmişti.Sanırım tanışıyordular da.

İkisi gelip Marinette'in önünde soluklanmak için durdular.

''Lila? Isaac?Ne oldu?''

Lila, zorla konuştu.

''Geliyorlar.''

Marinette ve diğerleri şaşkınlıkla onlara bakıyorlardı.

''Kim geliyor?'' diye yeni bir soru yönelten Marinette, Isaac'in doğrulmasını izledi.

''Kötü Makashi'ler.''
___

Karşısındaki silüetler belirmeye başlarken Marinette, arkadaşlarına döndü.

''Buradan oldukça uzağa gidin!Hem de hemen!''

''Ne?Hayır, seni burada bırakacağımızı mı sanıyorsun?'' dedi Alya.

''Hayatta olmaz!''

Chloe de inatçı bir biçimde reddettiğinde, erkekler neler olduğunu çözmeye çalışıyordu. Marinette Isaac'e döndü.

''Onları buradan götürür müsün?''

Ardından tekrar karşıdaki adamlara odaklandı.Çok uzaktalardı.O yüzden arkadaşlarının kaçması için bir şanstı bu.Hem de şimdi.

''Hah o bizi nasıl götürecek ki.'' diyen Nino'yla beraber Isaac'in, telekinezi gücü ile onları havaya kaldırması bir oldu.Hepsinin çığlıklarını duyarken karşıdaki adamların silahı olduğunu gördü.

''Silahları var!''

Lila da onun gibi fark etmişti.Marinette endişe ile nefesini verdi.Ama buradaki endişesi kendisi için değil, arkadaşlarınaydı.

| Gece | Adrinette (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin