___
"Fakat bir süre sonra Amelie'nin kısır olduğunu, bir çocuğu olamayacağını öğrendik.İşte Schanderexa'larla ilgili hikayemiz burada başlıyor."
___
"Emilie, Amelie'nin kısır olmasına onun gibi çok üzülmüştü." diyerek anlatmaya başladı, Gabriel. "Sonra Sabine'in Makashi olduğu aklımıza gelince, ona danışalım demiştik.Kitabına biraz bakınca ise Schanderexa'larla ilgili bir şey bulduğunu söyledi."
Sabine iç çektikten sonra devam etti. "Bir Schanderexa bulduğumda ,ki bu kolay olmamıştı, size hamileydim." Bridgette ve Marinette'i gösterdi parmağıyla."Yaklaşık dördüncü ayımda falandım. Bir kaç günün ardından ise Schanderexa ile buluşup ona olan şeyleri anlattım.Amelie'nin kısır olduğunu falan.O zaman Amelie yanıma gelmemişti çünkü çocuğu olmadığını öğrendiğinde depresyona girmişti.Emilie de onun yanındaydı.Schanderexa, bize olacak şeylerden bahsetti. Bunlardan bir kaçı: hamileliğin çok hızlı ileremesi-"
"Nasıl yani?" Marinette diline hakim olamayıp tekrar sorduğunda annesi bu sefer kızmadı."Yani... bebek bir günde iki haftalık bir gelişime uğruyor.Çünkü bebek bir Schanderexa."
"Ne?" Bu sefer dördünün çıkardığı sesle, Sabine tekrar açıklama yaptı."Nesillerinin devamı için bu kural var." Ardından devam etti."Bahsettiğim gibi hamileliğin çok hızlı ilerlemesi, bebeğin bir Schanderexa olması, ufak bir darbede çok acı hissetmesi, karşılığında bir can falan.Amelie'ye bunları söylediğimizde hemen kabul etti.Biz de Schanderexa'ya Amelie'nin kabul ettiğini söyledik ve buluşma ayarladık. Buluşma günü ise hayal edemeyeceğimiz bir şey oldu."
Ardından Amelie söze başladı.
"Buluşma yerine ben, kocam, Gabriel ve Emilie gitmiştik.Sabine hamile olduğundan dolayı onu yormak istememiştim.Zaten benim için yeterince yorulmuştu.Gelemeyeceği için Schanderexa'ya ise fotoğrafımı atmıştı. Adam işi olduğundan dolayı bize erken gelmemizi söylemişti.Büyü yapıp hemen gidecekmiş.Biz de akşamüstü oraya vardık.Buluşacağımız kafeye girdiğimizde, kafeyi özel olarak o akşam için kiraladığımızdan dolayı kimse yoktu.Bu yüzden de rahattık.Emilie, çantasını arabada unuttuğu için yanımızdan ayrıldı."
___
Kadın, gözünün önüne gelen sarı saçlarını kulağının arkasına sıkıştırarak arabanın içine daha çok eğildi.Eliyle gri çantasını tutup, geri çekildiğinde aniden yanında olan adamla yerinde sıçradı. Sokak lambasının altında aydınlanan yüzü gördüğünde, bunu o Schanderexa olduğunu anlamıştı.
"Oh, bayım.Korkuttunuz." dedi arabanın kapısını kapatıp.
Yan tarafta olan barın yüksek müzik sesi kulaklarını tırmalarken, adam mırıldandı.
"Amelie sen misin?"
Yüksek müzik sesi yüzünden Emilie kendi isminin söylendiğini sandığı için başını salladı.Adam ise telefonundaki fotoğrafa bakıp karşısındaki kadını tekrar süzdükten sonra, cebine koydu.
"Evet ama benimle ne ilg-"
Adam işaret parmağını kadının pembe dudaklarına götürüp susturdu.Kaşlarını çatarken adam elini karnının üzerine koymasıyla, Emilie şaşkınlıkla adama baktı.Adam bir şeyler mırıldanırken, o sırada ise kız kardeşinin neden geç kaldığını düşünen Amelie, konuştu.
"Emilie neden hala gelmedi?"
Gabriel da endişeli bir tonla konuştu."Ben bir bakayım."
Adam, elini Emilie'nin karnından çekmesiyle kadın başının döndüğünü hissederek arkasındaki arabaya yaslandı.Bir elini başına koyup, diğer elini de siyah arabanın üzerine koyarak destek aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| Gece | Adrinette (Tamamlandı)
Fiksi PenggemarMarinette, aile geleneği sebebiyle diğer insanlardan farklı biridir. On altıncı yaş gününden itibaren başlayan bu farklılığının, hakkında yazılan efsanelerdeki gibi onu kötü yola düşüreceğinden habersizdir. *** Mucizeler yoktur! Başlangıç Tarihi: |~...