#Bölüm Şarkısı: Model - Makyaj
Satır arası yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın lütfen :")
Keyifli okumalar canlarım...
****
Bütün hafta koşturmaca içerisindeydik. O sınav senin bu sınav benim derken aramızda aldığı nottan memnun olmayan arkadaşlar ise öğretmenler odasının kapısını istila etmiş durumdaydı.
Şimdi ise boşa giden cumartesi günüme yanıyordum. Şu yaşıma kadar doğru düzgün düğüne gitmemiştim. Annemler ne kadar gelmem için zorlasa bir şekilde kaçmayı başarmıştım.
Ama şimdi Deha ile beni giriş kapısına dikmiş geleni geçeni karşılama görevini vermişlerdi. Ama biz sandalye de oturmuş hiç bir şey yapmıyorduk. Zaten bizi sallamıyorlardı bile.
Kafasını bana çevirip konuştu,
"Senin anonime ne oldu?" Aklıma gelen mavi gözlerle genişçe gülümsedim.
"Çıktı karşıma."
"32 diş gülümsediğine göre güzel şeyler olmuş. Anlat sen Deha abine."
"Abartma Deha alt tarafı bir yaş büyüksün."
"Ege de bir yaş büyük hatırlatırım. Ve konuyu kapatamazsın dökül bakalım."
Nasıl diyeceğimi bilmiyordum.
"Önce kimseye bişey demeyeceğine söz ver."
"Demek işler gelişmiş. Yoksa saplık istikrarını biri mi bozdu?" Ben gülünce onun de gözleri kocaman oldu.
"Valla mı kız?"
"Valla." Ellerini açıp dua etmeye başladı.
"Allah'ım sana şükürler olsun. Şu deliyi alacak biri çıktı." Karşıdan gelen Taha ile ellerini indirdi. Hızlıca kulağına fısıldadım.
"Kimseye bir şey demek yok ona göre Deha."
Elleriyle dudaklarına kilit işareti yaptı. Taha yanımıza gelip oturdu,
"Abla babaannem seni çağırıyor." Deha hayvan gibi gülerken ben surat asmakla meşguldüm.
"Allah kurtarsın bacım."
"10 dakikadan fazla gecikirsem polise falan haber ver."
"Oldu tamam."
Arkamdan kahkaha atıyordu. Babaannemle anlaşamadığımızı çok iyi biliyordu.
Çok yavaş adımlarla babaannemin yanına gittim. Kendi yaşındaki kadınlarla oturuyordu. Benim burada ne işim vardı Allah aşkına.
Babaannem sırayla buyruklarını sıralarken göz devirmemek için kendimi tutuyordum.
Tam ağzımı açacakken koluma hafifçe değen elle arkamı döndüm. Deha gelmişti. Yaklaşık yarım saattir buradaydım.
"Anneanne dayım Ayla'yı çağırıyor. Bi dayımın yanına gitsin o."
"Gitsin tabi oğlum gitsin." Hızlıca ayağa kalkıp kapıda dışarı çıktım.
"Bu ne sinir Yarabbi?"
"Yine yapıyor. Sevmediğimi bile bile yapmaya devam ediyor. " Sessizce konuşuyorduk ama sesimdeki sinir bariz belliydi.
Deha eliyle saçma sapan hareketler yapıyordu. Arkamı dönüp kime yaptığına bakmadım bile. Sırtıma konulan el ile kafamı kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Bi Fısıltıyla Başladı •texting•
Kurzgeschichten''Dünya ne kadar diye sorsalar, 'Onun gözleri kadar' derdim." --- Bu neydi şimdi? Bilinmeyen Numara: Hangi çiçekten çalıntıdır huyun? Bilinmeyen Numara: Hangi ırmağın peşinde kaybolur güzün? Bilinmeyen Numara: Çok yürüsen ormanında bulur muyum? Bil...