Ma trezesc dimineata ametit cu o mica stare de greata. Era ora 10 deja. Insa totusi, abia in acel moment realizasem ca Jimin se afla langa mine in pat. Nu stiam cum trebuie sa reactionez, poate acesta totusi regreta ce se intamplase. Pana la urma, s-a culcat cu iubitul surorii sale.
Decid sa il trezesc.
-Jimin?-nu am primit nici un raspuns.
Jimin?
-Pari cam ingandurat Yoongi.
-De cat timp esti treaz?
-De vreo 15 minute.
-Oh, poate vrei o cafea?
-Sigur, daca nu te deranjeaza.
-Nu te-a cautat sora ta?
Acesta ia telefonul in mana ca sa vada 25 de apeluri pierdute de la aceasta.
-Fuck, soră-mea ma va omorî.
-Esti major, nu are ce sa iti spuna.
-Hm, ai dreptate, stai ca o sun inapoi.
Acesta a sunat-o ca aceasta sa raspunda imediat.
-Jimin???
-Da Leyla eu-
-Băi esti nebun la cap? Unde esti?
-Sunt la Yoongi.
-Poftim? Ce cauti la Yoongi inca?
Dă-mi sa vorbesc cu el.
-Da Leyla?
-Yoongi, ce dracu? De ce a stat fratmiu la tine peste noapte?
-Era prea beat si l-am lasat sa doarma la mine.
-Serios? De ce nu m-ai anuntat?
-Păi am adormit si eu odata cu el si ne-am trezit abia acum.
-Huh, in regula atunci, dar e ciudat. Eu niciodata nu am fost pe la tine si fratemiu da.
-A fost ceva spontan. Jimin va veni imediat acasa.
-Ok, spune-i sa aiba grija.
*apel incheiat*
-Chiar vrei sa plec?
-Nu e ideea ca vreau sa nu, sora-ta nu trebuie sa afle ce s-a intamplat intre noi.
-Oricum o sa se desparta de tine.
-Asta mai vedem. Hai sa bem o cafea intai.
Restul zilei a fost calma. Jimin pe la 12 a plecat acasa si eu am ramas singur. Nu ma asteptam la asa intorsătura de situatie. Totusi il cunosc pe Jimin de prea putin timp. Si e mai mic ca mine inca, ne desparte 6 ani totusi. Sunt tras din gandurile mele de un apel.
Era Taehyung.
-Heey Yoongi, ce mai faci?
-Stau si eu Tae, ma gandeam.
-Oh, s-a intamplat ceva?
-Nu e nimic grav, nu te ingrijora.
-Ma gandeam sa iesim sa bem o bere undeva daca vrei si tu bineintes
-Sigur, chiar as vrea o bere. La ce ora?
-Pe la 17.00 e bine?
-Da, ne vedem atunci.
*apel incheiat*
Era ora 16, deci am plecat sa fac un duș. Mi-am ales niste haine random si mi-am facut parul. Era timpul sa imi fac si curat in apartament, era o adevarata cocină aici. Gandul meu tot continua sa zboare la Jimin. Noaptea trecuta a fost intradevar intensa si nu o regret deloc. Si totusi abia acum mi-am dat seama ca nu am numarul lui Jimin. Nu il cer de la Leyla ca asta chiar va fi ciudat. Poate incerc sa il gasesc pe instagram. Hm, Park Jimin. Sper Instagram sa fie cu mine. Yey, l-am gasit.
CITEȘTI
you're special ~taekook~
Romance■ℕ𝕖𝕒𝕤𝕥𝕖𝕡𝕥𝕒𝕥■ •nu recomand aceasta carte daca sunteti homofobi sau hateri bts•