•4•

225 17 0
                                    

Ce se intampla?
Am simtit cum imi pica toata lumea in cap. Am auzit cum Junkook a inchis telefonul. Am plecat repede inapoi in camera si am incercat sa ma calmez.
-Ohh Tae, scuze daca m-ai asteptat mult.
-E ok haha.
-Esti bine? Pari cam palid.
-Sunt in regula. Ce vrei sa facem?
Am intrebat incercand sa schimb tema.
-Păi, ai vreun vin sau sampanie?
-Hmm, banuiesc, trebuie sa caut.
Am cautat prin casa si am gasit niste sampanie si o sticluta mica de vin. Tot e ceva.
-Ia un loc aici, ma duc sa aduc ceva pahare.
-Bine.
-Defapt, nu vrei sa maninci ceva? Poate iti e foame?
-Poti aduce cate ceva, daca ai.
-Gasesc eu ceva. Imi cer scuze ca nu am cine stie ce mancare p-acasa, in general tin diete si nu maninc cine stie ce.
-Poftim? De ce ai tine dieta? Ai un corp atragator.
-Pai corpul asta atragator l-am obtinut datorita dietelor.
-Sper ca nu te infometezi.
-Ohh, nu nu. Am oarecare ore la care maninc, nu ma infometez. Niciodata nu am avut pofte foarte mari de mancare. La un moment dat, mi-am facut un control pentru ca credeam ca e ceva neînregula cu mine dar medicul mi-a zis ca asa imi e apetitul doar.
-Ma bucur atunci.
-Am niste cipsuri defapt, pot sa fac si o salata poate?
-Dap, salata e bine.
Jungkook parea foarte calm, in timp ce eu simteam ca mor inautru. Nu imi puteam scoate din cap ce am auzit.
Am pregatit repede salata si am pus niste cipsuri intr-un bol.
Ne-am turnat niste sampanie si am inceput a vorbi.
-Deci Taehyung, cum iti mai merge cu munca?
-Destul de bine, ca de obicei dar nu sunt sigur ca o sa mai lucrez mult acolo, nu e ceva stabil. Dar sunt foarte bucuros ca Yoongi e acum colegul meu.
-Deci iese ca o sa vedeti in fiecare zi.
-Da, de ce?
-Intrebam doar, pareati foarte apropiati.
-Nu suntem chiar atat de apropiati, abia ne stim, oricum nu inteleg de ce te preocupa asta.
Acesta si-a ridicat fata din farfurie si s-a uitat cu o spranceana ridicata la mine, nu i-a placut ce i-am zis.
-Bineinteles ca ma preocupa, la urma urmei am ceva idei cu tine.
-Idei? Jungkook, calmeaza-te. Ai 32 de ani, ar trebui sa te casatoresti sa faci copii, nu sa umbli dupa pusti ca mine.
Acesta si-a incruntat spracenele si mai tare in momentul ala.
-Tu glumesti nu?
-Glumesc? Ti se pare ca glumesc?
-Bea niste sampanie si taci.
Acesta mi-a turnat niste sampanie si am baut-o repede, vroiam sa uit ce vorbise la telefon.
Timpul trecea si Jungkook tot imi turna si turna. Am amestecat sampania cu vinul si m-am imbatat oribil, incep sa gandesc amestecat si fara sens.
-Taehyung, esti beat muci.
-C-Ceee? Ba nuuuu.
-Hai gata, la culcare.
-Culcare? Numai daca te culci si tu cu mine tati.
-Tati? Oh, deci esti genul ala de persoana care cand e beata, e perversa.
-Defapt, nu vreau sa te culci cu mine. Tu trebuie sa te casatoresti, esti logodit.
-Sunt ce? Ohh, inteleg de ce ai fost atat de incordat toata seara. Ai auzit ce am vorbit la telefon.
-S-Si ce? *sughiț* am inteles totul totul. E mai frumoasa ca mine nuuuu?
-Ce tot ai? Am anulat totul.
-Oricum, tie iti place de altcinevaaaaa ai spus si asta hahahahahah crezi ca poti pacali?
-De tine imi place prostule.
Ce a spus?
-Nu te creeeed Jungkookie, tu 32 eu 21.
-Asta nu conteaza dragul meu.
-Ai dreptate, defapt, vin-o sa iti arat ceva la mine in camera *sughiț*
L-am tras de mana dupa mine, nu mai intelegeam ce fac.
-Asculta tati,*sughiț* tu ma placi?
-Da, te-am placut din prima clipa.
-Ohh seriossss. Ti-am mai spus pana acum ca ai un spate frumos si mare?
-Mare? Asta ar trebui sa fie un compliment?
-D-Daaa, e frumos.
M-am apropiat de el si am inceput sa ii pun mana pe spate. Eram foarte aproape de el.
-Hmm, iti place ce vezi?
-F-Foarteeee.
Acesta si-a dezbracat camasa repede.
-Oppppaaaaa ce faaaaci J-Jungkook?
-Te las sa te uiti mai bine.
-Hmm hmmm, c-cred ca e bine asa.
In continuare ii atingeam spatele. Eram foarte concentrat pe ceea ce faceam. Am observat cu spatele lui se incorda, oare de ce?
-C-Ce s-a intamplat Jungkookie? *sughiț*
-Nu stiu cat mai pot rezista cat ma atingi asa.-zise acesta strantindu-ma pe pat.
Ti se pare ca sunt din fier?
-Nu c-cred asta hahaha.
-Esti ciudat rau cand esti beat trebuie sa recunosc. Dar esti si foarte sexy.
Acesta a inceput sa imi mangaie abdomenul si am inceput sa gem involuntar. Imi puteam da seama ca se bucura de momentul avut pentru ca ranjea puternic.
-J-Jungkook, de ce ma vrei pe mine?
-Pentru ca esti diferit.
-Atunci, pentru ca sunt diferit, vreau sa fii prima data a mea.
Am inceput sa ne sarutam puternic dar totusi pasional.
DAR NU! CEL DE SUS A SPUS NU PENTRU CA TELEFONUL LUI JUNGKOOK A INCEPUT SA SUNE.
-Firar sa fiu eu de telefonul pul-
Da tata ce mai e acum?
Cum adica sunt la tine acasa?
Chiar acum? Fix acum?
La naiba, vin acum.
-Ce s-a intamplat?
-Scuze Jungkook, trebuie sa plec pana la tata la vila, sper te rog sa intelegi.
-E in legatura cu fata aia nu?
-Da, dar iti voi povesti alta data, cand ne mai vedem.
-Sper foarte mult sa nu ma lasi cum ai facut data trecuta si sa nu mai aud nimic de la tine 1 saptamina.
-Sigur Tae, iti promit.
Acesta a venit si m-a sarutat scurt pe buze si a iesit ca vantul pe usa.
Ce suntem noi acum?

*

*

*

Bunaaa.
Am cam intatziat cu capitolul de data asta daaaar a inceput scoala la mine de pe 2 septembrie si e naspa rau.
O sa imi dau silinta sa postez un capitol nou odata in saptamina sau 2.
Va pup🕊💅👁👄👁

you're special ~taekook~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum