*Din perspectiva lui Jungkook*
MA SIMT ORIBIL. Aveam o sansa asa de mare sa il am pe Taehyung in seara asta si femeia aia a stricat tot. De nervi am lovit volanul masinii.
-Ar trebui sa ma calmez.
Nici nu inteleg cum am ajuns logodit.
Totul a inceput acum 1 an. Aveam o viata asa de simpla, munceam si dupa plecam acasa si ma bucuram de timpul meu liber. Intr-o zi, dupa efectiv 3 luni de cand ma vazusem cu tata ultima oara, acesta m-a sunat si m-a chemat la el urgent.
Va dati seama ca m-am speriat ca naiba, doar ca sa ma duc acolo si sa intalnesc o femeie si niste oameni mai in varsta.*flashbacks*
-Tata? Ce e? S-a intamplat ceva? Ai patit ceva?
-Fiule, calmeaza-te si ia un loc cu noi la masa.
Nu inteleg ce se intampla. Cine sunt oamenii si fata asta?
-Jungkook, permite-mi sa ti-o prezint pe Mei.
-Ăm, buna Mei. Care e treaba tata?
-Pai nu vreti sa faceti cunostina? Ai 31 de ani si nu arati macar un pic de vointa in a avea o familie.-mi-a zis tata mai in soapta.
-Tata, nu vad cum aici e treaba ta, viata mea e viata mea da?
-Jungkook, daca nu ma scuzi, nu vrei sa ma insotesti afara?- a zis Mei.
Vai de pl mea, se incep deja flirturile.
Tata ma si calcat pe picior sub masa. De ce eu???
-Of, sigur, te insotesc.
Mei s-a ridicat de la masa si a inaintat in fata mea. Nu e o femeie urata, arata foarte bine dar nu vreau asa ceva, am avut atatea relatii cu femei deja ca nu mai vreau nimic cu ele. Suspectez de ceva timp ca sunt atras mult mai mult de barbati. Sunt o leguma in general pe langa femei si nu ma atrag cine stie ce.
-Deci, Jungkook, cu ce te ocupi?
-Sunt director executiv la o firma.
-Uuuu, interesant.
-Mdea.
Ma plimbam cu ea atat de plictisit, probabil isi da seama de faptul ca nu sunt interesat, o aud cu ofteaza.
-De ce esti asa posomorat, simt ca am putea face un cuplu frumos.
-Cuplu? Esti nebuna cumva? Te-am intalnit acum 10 minute.
-Eu te stiu de mai mult timp, dar tatal tau abia acum a decis sa ne faca sa ne intalnim.
-Uite ce e Mei.
Esti o femeie atragatoare intradevar dar nu sunt interesat. Te rog, te implor, vorbeste cu tata si fa-l sa ma lase in pace, nu vreau nici o relatie sau iubita.
-Se pare ca nu intelegi inca. Tatal tau deja a planuit sa ne faca sa ne logodim.
-L-Logodit??? Sunteti loviti de stele cumva???
-Nu ridica tonul la mine. Ne vom logodi si aici punem punct.
Trebuie sa plec. Ai sa vezi ca o sa te indragostesti de mine.
Mei s-a indreptat spre masina cu parintii ei. Presimt ca fata asta o sa imi faca viata un calvar...*end flashback*
Pana in prezent tin minte momentul ala. Nu pot sa zic ca o urasc pe Mei, e doar indragostita de mine si nu vede faptul ca eu am 0 atractie inspre ea. Nu ii pasa de cum ma simt eu, si asta ma enerveaza la culme.
Fara sa observ, deja ajunsesem la tata acasa. Cine stie ce ma mai asteapta. Din cate mi-a zis la telefon, Mei a venit la el acasa cu familia ei. Probabil tata i-a zis ca anulez logodna. Am acceptat logodna aia doar pentru ca speram ca voi ajunge sa simt ceva pentru Mei dar a trecut jumate de an de atunci si nu simt nimic, mai ales de cand Taehyung a aparut in viata mea sunt sigur ca nu vreau logodna asta.
Tatal meu nu stie ca sunt atras si de baieti, dar astazi chiar daca imi semnez sentinta la moarte, sunt un om adult in toata firea, am 32 de ani deja si tot tata hotaraste pentru mine.
Am intrat pe usa si am fost deodata intampinat de Mei.
-Cum adica anulezi nunta si logodna?
-Buna Mei, da am ajuns cum trebuie.
-Nu ma lua cu aere de astea, ce inseamna asta??
-Mei, putem sa vorbim intre patru ochi te rog?-puteam observa privirile parintilor ei pe noi si a tatalui meu.
-Oof, ok.
Am iesit afara in fata casei.
-Deci, Jungkook, care e treaba?
-Mei, te rog intelege ca nu vreau asta.
-Tu chiar te gandesti numai la tine???
-Nu Mei, tu esti cea care m-ai impus acum un an sa accept toate astea, tu esti cea care se gandeste numai la ea.
-Jungkook, te iubesc, te iubesc atat de mult, de ce nu ma iubesti inapoi? Spune ca nu iti place la mine si ma voi schimba, sunt in stare sa fac totul daca asta inseamna sa fim impreuna in continuare.
-Mei Mei, calmeaza-te, problema nu e la tine ok? E vina mea aici.
-De ce?? De ce nu imi explici cum trebuie?
-Mei, gandeste-te si tu putin, in acest an cat noi am fost cică impreuna, ai vazut vreodata ca eu sa fiu fericit?
-"Cică"? Cum adica am fost cică impreuna??
-Asta a fost ceva pregatit Mei, chiar nu pricepi? Ai aparut la usa mea de nicaieri cu ideea sa fim impreuna, dupa peste jumate de an m-am trezit cu logodna la usa. Nu vreau sa imi traiesc viata cu cineva pe care nu il iubesc. Te respect mult ca femeie si imi pare rau sa iti spun ca te-am vazut doar ca o prietena in tot acest timp.
-Spune-mi sincer Jungkook, ai pe cineva?
-Asta nu vad cum are relevanta.
-Ba are, are o gramada.
-Mei, eu am spus ce am avut de spus, te rog fii intelegatoare, am incercat in tot acest timp sa ma indragostesc de tine dar nu am putut.
-Ok.
-Ok?
-Da, o sa incerc sa te inteleg.-aproape izbucnea in plans, puteam vedea asta
-Iti multumesc mult Mei.
-Ce le spunem parintilor?
-Nu stiu, acelasi lucru, ca intre noi nu merge.
Aceasta a trecut pe langa mine si a intrat prima in casa.
-Copii, ce ati hotarat?-a intrebat mama lui Mei.
-Ne despartim.
-Cum adica? Voi chiar bagati piciorul intr-o relatie de un an??- tata era foarte nervos.
-Tata, intelege te rog ca nu o iubesc pe Mei.
-Stai un pic baiete, ceva e suspect la mijloc.
-Ce vrei sa spui cu asta?
-In ultima vreme si in ultimul an, mereu angajati de ai mei te vedeau cu baieti. Chiar azi, un prieten mi-a zis ca te-a vazut cu 2 baieti intr-un bar.
-Nu vad unde vrei sa ajungi cu asta.
Ce are viata mea personala cu asta?
-Pai iti zic eu cum are. Nicioata nimeni nu te vede cu vreo fata la intalniri, esti mereu inconjurat de baieti, nu ti se pare suspect?
-Tata, zic asta acum si in continuare, NU TE BAGA IN VIATA MEA PERSONALA.- deja m-am enervat ca naiba, inebunesc cu toata tensiunea asta.
-Domnule Jeon, unde vreti sa ajungeti?- Mei era si ea confuza, incep a imi da seama la ce se refera tata.
-Stii ce? Chiar nu imi aduce vreun avantaj sa tac, da tata, ai dreptate, sunt gay, de asta nu vreau sa ma casatoresc cu Mei, pentru ca sunt atras de baieti, fericit?
-E-Esti gay???-tata era atat de socat ca a inceput sa tuseasca.
-Voua chiar nu va zis nicioadata Mei ca noi nu ne-am culcat macar o data intr-un fucking an?? Nu ma atrage ok?
-Iesi afara din casa mea.
-Cu placere.
Mi-am luat haina din cui si am iesit destul de eliberat pe usa, insfarsit eram liber de tot circul ăsta.*
*
*
Heeeey heeey.
Am revenit cu un nou capitol, sper ca va placut si nu uitat sa apasati pe steluta pentru ca orice vot ma ajuta.
Va pup🍁🌞💖
CITEȘTI
you're special ~taekook~
Dragoste■ℕ𝕖𝕒𝕤𝕥𝕖𝕡𝕥𝕒𝕥■ •nu recomand aceasta carte daca sunteti homofobi sau hateri bts•