Au trecut 2 zile de cand Jungkook a plecat. Nu am incercat sa il sun sau sa ii scriu, pentru ca asta e datoria lui. Nu stiu daca mai este logodit sau nu dar stiu sigur ca tin la el foarte mult.
Astazi trebuie sa plec la munca, doar ca seful m-a chemat astazi la amiaza abia, nu dimineata ceea ce e straniu trebuie sa recunosc. In ultima vreme, am inceput sa imi caut un serviciu nou, oarecum ăsta pe care il am acum e deja plictisitor pentru mine.Ma ridic din pat si plec sa imi fac un dus si sa imi pregatesc hainele sa plec.
Brusc primesc un mesaj pe telefon. Era Jungkook insfarsit.Jungkook:
Hey, cum mai esti?Eu:
Sunt in regula, plec la servici in vreo ora. Ai rezolvat problemele alea?Jungkook:
Da, le-am rezolvat, de aia si am decis sa iti scriu acum, am luat o pauza dar hai sa vorbim detaliile fata in fata. Cand termini astazi?Eu:
Nu sunt sigur, m-a chemat tarziu astazi seful deci probabil s-a intamplat ceva acolo.Jungkook:
Hmm, ai grija. Poate vrei sa te duc eu cu masina pana acolo?Eu:
Scuze, deja i-am promis lui Yoongi ca plec cu el. Iti promit ca ne vedem diseara.Jungkook:
Oh, in regula atunci. Succes la munca.Eu:
Mersi...
vazutPare cam posomorat. Cine stie ce a patit acolo.
Ma rog, sper doar ca nu e ceva foarte grav si sa fiu eu cauza.
Ma indoiesc in orice caz.Ma pregatesc repede si in 20 de minute eram gata sa plec spre Yoongi si dupa la munca.
Ajuns la Yoongi, acesta nici macar nu era imbracat.
-Ămm, Yoongi,in 15 minute trebuie sa fim acolo..
-*cască* Aseara am avut o intalnire cu cineva si m-am retinut.
-Uuu, cine e acest sau aceasta cineva?
-E o aceasta, e o fata draguta pe care am intalnit-o.
-Interesaaant, si cum a fost?
-Sincer, destul de fain dar tipa e materialista rau, mi-am cheltuit jumate din economii cu ea.
-Hahha, asa e cu fetele frate.
-Imi dau seama. Nu stiu daca va fi ceva de durata dar am o parere ok despre ea.
-Va doresc binele atunci, sper sa va ias a ceva bine.
-Mersi, plec sa ma imbrac, in 10 minute sunt gata.
-Ok, grabeste-te.
Yoongi s-a pregatit repede si am plecat spre munca, ca in 15 minute sa fim acolo.
Cand am intrat in local, colegii nostri pareau sa astepte ceva, ce se intampla?
-Deci, dragii mei, buna ziua, vreau sa va anunt ca de astazi eu voi fi sefa voastra.
O sefa noua? Deci asta era?
E o femeie tanara, pana la 27 de ani cred, foarte frumoasa.
-Numele meu e Mei Ashiba si sper sa ne putem intelege.
La un moment dat, un coleg de al meu a ridicat mana.
-O sa ramana acelasi program si salariu?
-Nu, programul va fi la fel dar veti avea toti o marire de salariu.
Asta e bine, poate totul nu e o sa demisionez cum spuneam.
-Pst, Taehyung, asta e grozav.
-Nu-i asa? Pare tare draguta.
-Acum ca am terminat cu formalitatile, puteti trece la treaba.
-Bine.-am spus toti in cor.Trebuie sa il anunt pe Junkook ca termin la 8 totusi.
Eu:
Hey, am aflat ca am o sefa noua, si termin la ora 8, poti sa vii atunci sa ma iei daca vrei.Jungkook:
Desigur ca vreau, abia astept sa ne vedem♡Zambeam fara sa vreau la mesajele lui.
-Iubita?
-Ohh, imi cer scuze ca stau pe telefon in timpul programului.
-Nici o problema, nu te ingrijora, nu vad sa fie foarte multa lume oricum. Imi poti spune numele tau?
-Taehyung, Kim Taehyung.
-Ohh, da, am rasfoit cv-ul tau in birou, ai ceva experienta aici.
-Da, lucrez aici de ceva timp.
-Esti destul de capabil din cate am vazut.
-Banuiesc haha.
-E minunat sa stii ca ai o persoana oe care te poti baza nu-i asa?
-Da, este foarte placut sentimentul dar nu pot spune ca era iubita mea prin mesaje, e ceva mai complicat.
-Hm, eu din pacate am fost blocata intr-o iluzie 1 an, si nu am avut parte de asa ceva.
-Imi pare foarte rau doamna Ashiba.
-Oh, te rog, spune-mi Mei.
-Bine Mei, de curiozitate, cati ani ai? Pari foarte tanara.
-Am 29 de ani.
-V-as fi dat mai putin dafa sincer.
-Mi se spune des haha. Mi-a placut sa vorbesc cu tine Taehyung, trebuie sa plec acum.
-Bine doamna, adica Mei.
Ce sefa dtaguta am, trebuie sa recunosc. Chiar e adevarat cand se zice ca exact cei mai buni oameni dau de parteneri naspa.***
Este ora 19:30, deci mai am 30 de minute. Mei a mai venit sa ne verifice sa vada cum ne descurcam. Chiar sunt curios de ce ne-a schimbat seful asa de brusc. Am auzit clopotelul de la usa, semn ca un client a venit.
-Buna ziua, luati un l-
Jungkook? Mai am inca jumate de ora.
-Păi, am venit mai repede, pana la 8, serveste-ma cu o cafea, vreau sa te vad in toata splendoarea cum lucrezi.
-Oof, sigur, ce cafea vrei?
-Un latte cu gheata te rog.
-Vine in 2 minute.
Am pregatit repede late-ul cu gheata si i l-am dus lui Jungkook.
-Multumesc domnule chelner.
-Haha, amuzantule.
-Ia un loc cu mine.
-Nu mersi, mai am treaba.
-Esti asa rece. In fine, vrei sa imi arati unde e baia? Am uitat.
-Sigur, vino dupa mine.
L-am condus pe Jungkook pana la baie doar ca sa fiu tras inauntru de el repede.
-Ce tot faci? Mai am de lucru.
-Da-mi un sarut macar.
-Daca intra cineva aici?
-Nu o sa intre nimeni.
Acesta s-a apropiat de mine si ne-am inceput a saruta.
Nu puteam sa nu imi plimb mainile pe spatele lui. Pot spune ca ii ador spatele.
Acesta si-a indreptat mainile pe fundul me, strangand un pic de el, asta facandu-ma sa gem infundat.
-Taehyung? Esti aici?-E SEFA, ADICA MEI.
L-am impins cat de repede am putut pe Jungkook de pe mine, inca gafaind.
Mei era atat de socata.
-J-Jungkook?
-M-Mei??
Ce? Ăstia se stiu?
-Deci pentru baiatul ăsta ai rupt logodna?
L-Logodna? Ea era viitoarea lui sotie??
-Mei, nu stiam ca lucrezi aici.
-Nici nu aveai de unde, niciodata nu te-ai interesat de viata mea.
Jungkook, ce naiba, e mai mic ca tine cu 11 ani, are 21 de ani si tu 32. Ar mai trebui sa pomenesc de faptul ca tatal tau vrea sa te dezmostemeasca??
-Nu are decat, am deja firma mea si veniturile mele, sunt barbat in toata firea.
-Taehyung, imi pot da seama ca esti un baiat atat de dragut. Iti dai seama ca el era logodit cu mine pana acum 3 zile? Ca are 32 de ani?
-S-Stiu dar-
-Taehyung nu fă aceiasi greseala ca si mine, m-am indragostit ca proasta de el si dupa m-a lasat cu ochii in soar-
-Ia hai gata, nu imi mai baga toate prostiile in cap Mei. Taehyung e altceva.
-Altceva? E un copil pe langa tine ai putea spune.
-Ba nu e, e major deci e legal.
-Legal??? Tu te auzi macar???
-Calmati-va va rog.
Jungkook, Mei are dreptate.
-Dreptate? Doar nu imi spune ca chiar o crezi pe femeia asta?
-Femeia asta spune adevarul, relatia noastra nu are nici un viitor, defapt, care relatie? Nici macar nu suntem in una oficial.
-Taehyung, te rog, hai sa clarificam cumva situatia.
-Nu vad cum am putea rezolva situatia dar ok, termin in 20 de minute sa ma astepti afara.
-Bine.
Jungkook a plecat, dar cum ar trebui sa dau ochii acum cu sefa mea?
-Doamna Mei, imi pare foarte rau, chiar nu stiam.
-E in regula Taehyung, nici nu aveai de unde. Dute si termina-ti tura si vorbeste cu el.
-Iti multumesc mult.
In 20 de minute imi terminasem tura si am iesit afara, direct la masina lui Jungkook.
-Oh, ai venit.
-Da, de ce mereu ajungem in masina asta?
-Nu stiu...Asculta Taehyung, ceea ce a fost intre mine si Mei e cu totul alteceva, intre noi doi a fost planificat de parintii ei si tatal meu, nu am iubito niciodata.
-Bine, sa presupunem ca asa este, dar daca ar fi sa o excludem pe Mei si problemele tale, eu vad imposibila relatia noastra.
-De ce? Te deranjeaza varsta mea?
-Nu, ma deranjeaza diferenta de statut. Cum ai spus si tu, esti un barbat in toata firea, iar eu sunt doar un copil pe langa tine.
-Taehyung, te rog, nu spune asta. O sa incerc mai mult atunci sa fiu pe placul tau, dar te rog, nu da cu piciorul in sentimentele mele pentru tine. Tu ai fost unul din motivele pentru care mi-am anulat logodna.
Nu stiu ce sa fac? Sa il accept in viata mea sau nu?
-In regula, accept.
-Serios?-a spus acesta socat.
-Da, dar te rog sa nu ma dezamagesti.
Acesta ma tras repede intr-un sarut pe care eu nu il puteam refuza.
-Nu vrei sa vii pe la mine sa terminam ce am inceput in seara aia?
-Ha? Ce am inceput?
-Ce? Nu iti amintesti?
-Ce sa imi amintesc?-il tachinam doar, avea o fata asa de dezamagita.
-Haha, glumesc, hai sa mergem.
-Nu ma speria asa.
Acesta a pornit masina si am plecat spre apartamentul lui. Spre surprinderea mea, nu a luat-o prin centru unde se afla apartamentul lui, ci a luat-o spre iesirea din oras.
-Ăm Jungkook, vrei sa ma rapesti cumva?
-Poate, te rapesc si te duc intr-un loc minunat. Ai incredere.
-In regula atunci.
Acesta conducea de 15 minute deja si imi pierdeam rabdarea deja.
Acesta si-a pus mana pe piciorul meu si strangea de el. S-a ridicat cu mana mai sus, asta facandu-ma sa vreau sa gem, dar m-am abtinut, doar mi-am mutat privirea spre fereastra.
-Mai avem mult?
-Nu, ajungem deja. Esti nerabdator?
-Nup, vreau la toaleta doar.
Acesta parea dezamagit, in schimb eu eram amuzat de reactiile lui. Cred ca o sa imi intru in rol in seara asta.
**
*
*
*
Heeeey heeeey, am revenit cu un nou capitol, sper tare mult sa va placa🏳️🌈⭐💖🍁
!!!Capitol needitat!!!
CITEȘTI
you're special ~taekook~
Romans■ℕ𝕖𝕒𝕤𝕥𝕖𝕡𝕥𝕒𝕥■ •nu recomand aceasta carte daca sunteti homofobi sau hateri bts•