•12•

158 14 0
                                    

Eram socat, debusolat si fara cuvinte. Cum are Jungkook tupeul sa vina aici si sa imi arate un asemenea comportament? De ce m-a vrut in viata sa daca acesta e comportamentul pe care mi-l ofera intr-un final? Cad pe canapeaua din camera, plangand. Cum am putut sa cad in plasa acestui om? Cum am putut sa permit ca sa fiu atins de un asemenea om? L-am lasat sa isi bata joc de mine. A vazut ca imi pasa de el si a decis sa ma foloseasca exact cum vrea el. Acum cum pot sa renunt la sentimentele mele fata de el. Doar pentru faptul ca i-am inchis usa si ca l-am impins ma face sa fug dupa el si sa il sarut. Cum poate fi dragostea atat de dura?

In timp ce plangeam in perna, aud o notificare. Daca e Jungkook, nu am de gand sa ii raspund. Totusi poate fi Yoongi. Decid sa verific telefonul. Vad pe ecran numele ''Shiro''. Am si uitat complet de faptul ca am vorbit cu baiatul ala si ca am facut schimb de numere.

-Ai ajuns in regula aseara acasa?

-Da, sunt in regula. Mersi de grija)

-Ma bucur atunci. Ai fost foarte dragut aseara, mi-a placut compania ta.

-Mersi, si tu ai fost o companie buna. Scuze daca te-am socat cu gestul meu de aseara. N-am vrut sa te fac sa te simti incomod, totusi sunt un strain.

Ma simt prost pentru faptul ca l-am folosit pe Shiro sa il fac pe Jungkook gelos. Nimeni nu merita sa fie folosit asa.

-Nu e nici o problema. As minti daca as spune ca nu mi-a placut. Daca nu e o problema si te simti okay, nu vrei sa ne vedem la o cafea? Stiu eu o cafenea buna in centru.

Imi ridic fata umeda de lacrimi din perna si ma uit intens la acel mesaj. Oare e asta un semn sa trec peste si sa imi vad de viata? Plus chiar a fost placuta compania lui Shiro aseara. Dau din cap sigur, ca o incurajare pentru mine si raspund:

-Sigur! Astazi la 9 seara e ok? Din pacate nu pot mai devreme, sunt la munca.

-E perfect, nu e tarziu, reusesc si eu sa imi termin treburile. Ne vedem atunci la 9 langa parc.

-Ne vedem.

Ma ridic un pic greu de pe canapea, ma lovesc peste cap si ma oblig sa imi revin. Merit mai mult de atat. Este timpul sa imi fac ordine in viata si sa ma axez pe mine.

                                    ***

                                                                                  Astăzi e o zi plina, sunt o gramada de clienti. Il vad pana si pe Yoongi bulversat si haotic prin restaurant. Dupa cateva ore raman mai putini clienti si reusesc sa ma apropii de Yoongi.

-Buna Yoongi, oribil cat avem de munca azi.

-Ahh nici nu spune, sunt frant, nici nu am energie de asa ceva, nu am dormit deloc noaptea asta.

-De ce? Ai vreo insomnie ceva?

Il văd pe Yoongi cum rade pe sub nas si se scarpina entuziasmat in cap.

-Sa presupunem ca am insomnie diagnosticata cu numele Jimin.

-Nu te cred...Te-ai impacat cu Jimin?

-Da, ne-am vorbit, ne-am inteles si vedem ce iese.

-Ma bucur pentru tine amice.

-Mersi. Apropo si tu pari cam obosit. Totul in regula?

-Am fost aseara intr-un club si am venit cam tarziu.

-Sper ca nu cu Jungkook.

-Nu, singur, dar ironia sortii, am dat peste el acolo. Dar in fine nu conteaza. M-am cunoscut cu un tip acolo ieri si am un date la 9.

you're special ~taekook~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum