~Yoongi pov~
Ma trezesc dimineata cu ideea de a pleca la Leyla, prietena mea. Nu o cunosteam inca foarte bine dar incercam sa o fac. E o fata ok, presupun. Sincer sa fiu, nu pot sa zic ca o iubesc pentru ca oarecum mereu am avut relatii cu barbati si ideea de a avea acum brusc o relatie cu o fata ma cam pune pe ganduri. Astazi m-a chemat la ea sa ii cunosc fratele, care din cate am inteles e mai mic ca ea. Ma astept sa vad o puslama de vreo 15 ani pe acolo haha.
Am plecat sa fac un dus si mi-am ales niste haine simple, un hanorac si niste pantaloni largi negri. Am iesit din casa si imi asteptam taxi-ul care ajunsese de vreo 3 minute. Dupa ce am inconjurat tot Tokyo-ul pentru ca Leyla chiar locuia departe rau de mine am ajuns la ea in vreo ora. Am coborat si am fost intampinat de ea la intrarea in bloc.
-Hey Leyla.
-Buna Yoongi, esti pregatit sa imi cunosti fratele?
-Cred, te rog nu imi spune ca are vreo 14 ani si se joaca pe PS toata ziua.
-Hahah, nu măi. Nu te gandi ca e un bebe sau ceva. O sa vezi singur. Aceasta ma sarutat ca eu sa ii raspund inapoi. Nu ma simt ok din anumite motive.
Am intrat amandoi in apartamentul ei si am plecat in bucatarie.
-Deci fratele tau locuieste cu tine.
-Dap, stai ca il chem. Jimin!
Deci il cheama Jimin, macar are un nume dragut.
-Ce e Leyla? Oh, banuiesc ca tu esti Yoongi.
E-El e fratele lui Leyla?
Am inghetat in prima secunda cum l-am vazut, nu ma asteptat la asa baiat superb. Era de o inaltime cu mine, slab cu par brunet si foarte frumos.
-Aloo, iubitule, ce ai?
-Ha? Oh, incantat Jimin, sunt Yoongi.-acesta a dat mana cu mine si s-a uitat adanc in ochii mei si mi-a zambit.
-Placerea e de partea mea.
Acesta a luat loc cu noi la masa si am inceput a discuta. Parca nici nu o mai vedeam pe Leyla.
-Deci, Jimin, cati ani ai?
-Am 19 ani, tu?
-Am 25.
-Sincer iti dadeam mai putin.
-Mi se zice des sincer sa fiu haha.
Restul timpului am mai vorbit cu Jimin diferite chestii. Tatal lor era coreean si mama lor e japoneza. Parintii lor sunt divortati, Jimin luând numele tatalui său Park iar Leyla numele mamei sale Tanaka. Pana si numele lui e frumos, Park Jimin.
-Off, baieti, am ramas fara bauturi, ma duc sa iau eu ceva.
-Poate vrei sa ma duc eu?-a intrebat Jimin.
-Nu e nevoie, stai cu Yoongi.
-Hmm, sigur.-am observat ca zambit scurt cand a zis asta.
In 2 minute Leyla plecase ramanand doar cu Jimin.
-Deci Jimin, ai vreo iubita ceva?
-Nu am, nu sunt foarte interesat sincer.
-Esti tanar, ai timp de relatii.-de ce ma simt fericit ca nu e cu nimeni? YOONGI, GAY-ULE, E FRATELE IUBITEI TALE. Defapt, macar imi place de Leyla? Nu simt cine stie ce atractie fata de ea.
-Yoongi, pot fi sincer cu tine?
-Sigur, ce e?
-Nu avea foarte mari asteptari de la sora mea. Mereu incepe sa aiba o relatie cu un baiat si in vreo 2 saptamini se desparte de el. Sper ca nu esti indragostit de ea, pentru ca o sa te paraseasca in vreo saptamina.
-Ohh, nu m-am asteptat la asta. Adica, imi place Leyla dar nu pot sa zic ca sunt indragostit de ea.
-E bine atunci. Sora mea mereu a fost genul materialist. Ii seamana foarte mult mamei. Nu degeaba ai mei au divortat intr-un final.
-Hmm, am cam observat asta.
-Ma rog, nu e treaba mea dar te previn.
-Mersi Jimin.
-Nici o problema. Defapt, pot aveam numarul tau de telefon?
-Sigur.-i-am dat numarul meu si acesta la salvat.
Am auzit usa de la intrare, semn ca Leyla a venit.
Restul zilei la Leyla a fost chill. Am mancat, am mai vorbit cu ea si in rest nimic foarte wow. Tot observam ca Jimin imi tragea priviri pe ascuns si eu lui, nu mint.Leyla pe parcurs a mai adus niste sticle de sampanie ca sa mai incingem atmosfera.
Am mai baut, am mai pus muzica si toate astea. Am inceput sa ma ametesc si eu un pic doar ca sa vad ca Jimin tot continua sa se uite la mine.
-Deci, Jimin, am un iubit superb nu-i asa?
-Hmm, da, e dragut.
-Nu-i asa? Arata delicios si e si inteligent.
-Chiar ca arata delicios.
-De ce vorbiti de mine de parca nu sunt aici.
-Upss, greseala noastra.
Flirt-urile lui Leyla ma faceau sa ma simt aiurea. Simt ca aveam dreptate cand ziceam ca sunt gay, nu bisexual.
Brusc, telefonul lui Leyla a inceput sa sune.
-Da Mitsuki? Ha? Acum? Bine, vin la tine imediat.
-Baieti, o prietena de a mea si-a lasat un stick la mine si are nevoie urgenta de el. Ma duc sa il dau, o sa incerc in vreo ora sa intorc inapoi.
-Bine Leyla, nu e nici o problema, nu ma deranjeaza sa stau cu Jimin.
-Nici pe mine cu Yoongi.
-Sunteti niste scumpi, va las.
-Sa ai grija.
Leyla plecase, eu ramanand cu Jimin iar.
-Avem si niste vin, sa aduc?
-Sigur, cum vrei.
Cand s-a ridicat, am observat ca are un fund superb.
-Cum crezi, cam cat timp va lipsi Leyla?
-Mitsuki stiu ca locuieste mai departe decat locuiesti tu, deci in vreo ora jumate cred.
-Aham, e bine atunci.-de ce am zis asta, o sa creada ca vreau sa scap de soră-sa, ceea ce adevarat un pic dar nu asta conteaza.
Am inceput a gusta ambii din vin si in vreo 15 minute Jimin s-a facut manga. Eu sunt mai rezistent.
-Yoongi, esti preferatul meu din toti pretenii lui Leyla *sughiț*.
-Ma bucur sa aud asta haha.
-E-Esti si foarte sexy, esti exact genul meu.
-Nu glumi asa Jimin hahah.-ca incep a ma simti ametit si eu si nu stiu ce o sa sa ii fac.
-Nu glumesc. Sincer, se vede ca nu o placi pe sora-mea. La masa te uitai numai la mine, nu si la ea.
-Păi-
-Ma placi nu-i asa?
-Jimin, cred ca e cazul sa te culci.
-Fă-ma sa ma culc atunci.-ok Yoongi, e beat, e fratele iubitei tale chiar daca nu o placi. Abia l-ai cunoscut azi si nu conteaza ca esti excit- ISNDUDBXUDB.
-Jimin, pe bune, hai sa te culci.
-Nu vrei sa profitam de lipsa surorii mele?-zise el asezandu-se la mine in poala.
-J-Jimin, ce tot faci?
-Recunoaste ca vrei sa ma atingi ce naiba. Vad cum te uiti la mine.
-Jimin, chiar daca ma uit la tine, aduti aminte ca sunt prietenul surorii tale.
-Dar ea nu va sti, oricum se va desparti de tine.
-Nu cred ca vreau sa f-
Pana sa termin, acesta a inceput sa se miste in poala mea si sa ma tachineze. Involuntar am scapat un geamat.
-Stiam eu ca ma vrei.
-Jimin, hai sa ne oprim te rog.
Acesta nu ma asculta si tot continua sa ma tachineze.
A inceput sa ma sarute apasat si flamand si fara ca sa ma mai pot controla, m-am napustit asupra lui fara pic de jena.
Acesta a inceput sa ma traga de par si eu pe el inapoi. A continuat sa se lipeasca de mine tot mai mult, pana in momentul in care puteam sa ii simt membrul erect prin haine.
Am inceput sa respiram ambii sacadat fara ca sa me oprim. L-am apucat de gat si m-am adancit tot mai mult in gura lui fierbinte.
-BAIETI M-AM INTORS.
Poftim?
L-am impins repede pe Jimin de pe mine inainte ca sa vina Leyla in sufragerie.
-Ha? S-a intamplat ceva? De ce Jimin e pe jos?
-Oh, Leyla J-Jimin s-a imbatat si vroiam sa il duc sa se culce.
-Oof, mereu face urat cand e beat.
Il duc eu in camera.
-Ma descurc si singur.-a spus Jimin dezamagit ca ne-a stricat momentul.
Acesta s-a ridicat de pe podea si a plecat in camera sa trantind usa.
Parca Leyla trebuia sa se intoarca intr-o ora.
-Auzi, cum de ai venit asa repede?
-Ohh, pai pe drum Mitsuki ma sunat si mi-a zis sa o astept in centru ca era prin zona, de asta m-am intors in vreo 20 de minute. Apropo, de ce Jimin parea a suparat, v-ati certat sau?
-Nu nu, nu stiu ce are haha.
BA STII CE ARE PERVERSULE.
-Hmm, oricum. Daca tot suntem singuri, nu vrei sa facem ceva?
-Ceva?
-Păi-a zis ea punându-mi mana pe picior. Ne intalnim deja de vreo saptamina si nici nu pui mana pe mine. Esti chiar asa de gentelman?
-Ămm, defapt, nu ma simt foarte bine acum. Nu vrei sa lasam asta pe alta data? Ar cam trebui sa ajung acasa.
-Oof, ok. Iti chem un taxi?
-Da te rog. Apropo, ma duc sa imi iau la revedere de la Jimin.
-Ok.
Am plecat spre camera lui Jimin si am batut la usa.
-Jimin, pot intra?
-Sigur.
Am intrat la el in camera si am gasit un Jimin transpirat si nervos.
-Ăm, eu plec.
FUCK ARATA ASA FIERBINTE TREBUIE SA MA ABTIN.
-Stii, poate vrei sa te petrec acasa? Fara Leyla.
-Adic- pana sa termin ce am de zis, Jimin a iesit din camera si a plecat spre Leyla.
-Eu plec cu Yoongi, o sa il las si ma intorc.
-De ce? Esti cam beat, ar trebui sa dormi.
-Nu ti se pare nepoliticos sa plece asa acasa. Plec cu el.
-Atunci vin si e-
-Nu e nevoie, sigur esti obosita dupa ce ai plecat la Mitsuki.
-Păi, ok Jimin. Ma suni daca ceva. Mersi ca il petreci pe Yoongi.
Simt ca Jimin nu are ganduri prea curate in cap.
-Ok atunci Leyla, plecam.-am zis eu imbracandu-ma repede ca sa evit sa ma sarut cu ea.
Am iesit ambii din casa si am plecat inspre taxi. I-am zis soferului adresa si a pornit.
Jimin parea foarte calm. Sincer nu inteleg ce vrea sa faca.
La un moment dat mi-a pus mana pe picior si a inceput sa il maseze.
Eram foarte aprins de la ce a fost intre noi incat eram foarte sensibil si vroiam sa gem o gramada.
Mi-am intins capul pe spate si Jimin doar a ranjit la gestul meu.
Si-a dus mana in zona mea intima si a vrut sa faca acelasi lucru dar l-am oprit, putea sa ne vada soferul. A inteles mesajul meu si s-a oprit.
Am continuat sa mergem tot drumul in liniste. Ne mai trageam priviri pe ascuns dar nimic mai mult. In vreo ora ajunsem la mine la bloc si am coborat ambii.
-Jimin, de ce ai venit cu mine?
Acesta era ametit inca deci se clătina un pic in fata mea.
-Tu de ce crezi? Chiar credeai ca te las sa pleci acasa dupa ce am facut toate alea? Nici intr-un caz.
-Nu stiu ce sa zic, daca va intreb Leyla ceva de tine?
-Spune-i ca eram prea beat ca sa vin inapoi.
-In regula, urca sus.
Am urcat cu Jimin langa mine, mai tragand un ochi la el sa vad daca nu se răstoarna sau ceva.
Trebuie sa mentionez ca si beat arata bine. Avea parul ciufulit si o camasa mulata pe el.
Am deschis usa apartamentului si l-am lasat pe Jimin inauntru.
Imediat cum m-am descaltat am fost trantit in perete de Jimin.
-Wow, esti rapid nu gluma, vroiam sa te servesc cu un ceai macar.
-Nu de ceai imi arde mie acum Yoongi.
Acesta ma dezbracat de jacketa si ma impins pe canapeaua din living.
-Te-ai culcat vreodata cu Leyla?
-N-Nu, de ce?
-Atunci permite-mi sa te fac doar al meu in aceasta seara.
Acesta s-a dezbracat incet in fata mea, uitandu-se in ochii mei adanc. Simteam ca il vreau tot mai mult si cine ar fi crezut ca o sa ajung sa ma culc cu fratele prietenei mele.*
*
*
*
Yeah.
CITEȘTI
you're special ~taekook~
Любовные романы■ℕ𝕖𝕒𝕤𝕥𝕖𝕡𝕥𝕒𝕥■ •nu recomand aceasta carte daca sunteti homofobi sau hateri bts•