•9•

177 14 2
                                    

Deseori ma gandesc ca viata nu este foarte indulgenta si ii place sa faca jocuri ping pong cu mine in timpul liber. Au trecut 2 luni de cand Jungkook a aparut in peisaj si sincer sa fiu, e un adevarat taifun. Ba e totul bine intre noi, dupa ceva se schimba brusc. In aceste doua luni nu mi-a propus o relatie stabila si incep sa imi pierd cumpatul. Situatia la munca este la fel tensionata, simtind adesea privirea indignata a sefei mele. Sincer sa fiu, ma mir ca nu m-a dat afara inca. Nu pot sa il inteleg pe Jungkook si ce are loc in viata sa. Inafara de sex, nimic nu merge bine. Uneori am senzatia ca pentru asta si ma mai tine prezent in viata sa. Ma simt umilit sincer sa fiu.

Min Yoongi (mesaj nou):

-Hei Tae. Ce faci? Esti liber?

                                                                                                              -Hey Yoon, pe acasa si eu, da sunt liber. Tu cum esti?

-Sunt bine, e ok daca vin pe la tine? N-am chef sa stau pe acasa.

                                                                                 -Da da sigur! Poti sa vii cand vrei, oricum ma simt singur.

-Ajung in vreo 30 de minute.

Ma bucur ca macar Yoongi pare interesat de mine, chiar ma tine departe de deprimare si melancolie. Evit sa ii povestesc lui dramele mele romantice, nu vreau sa par un prostanac luat in gluma de un barbat care probabil ma foloseste.

Decid sa ma ridic si sa fac curat inainte de sosirea sa. Vreau sa se simta comfortabil. Dau cu aspiratorul, sterg praful si imi spal vasele. Decid sa fac un dus si sa imi schimb hainele de casa, pe care nu le-am mai schimbat de vreo 2 zile. Aud soneria si il intampin pe Yoongi cu doua supe la plic si cateva energizante cu alcool.

-Ce zici, vrem sa mancam si sa bem ca niste studenti saraci?

Dupa o ora si ceva de vorbit teme generale in care ne savuram energizantele care erau apropo oribile, Yoongi ma intreaba:

-Observ ca esti cam incordat si des pierdut in ganduri de ceva saptamani, e totul in regula la tine?

-Sincer sa fiu Yoon nu prea, dar nu am vrut sa iti umflu capul cu dramele mele.

-Nu zi asa Tae, poti oricand sa-mi spui daca ceva sau cineva te sâcaie.

-Of nu stiu ce sa fac legat de Jungkook Yoon, simt ca isi bate joc de mine.

-De ce crezi asta?

-Vorbim foarte rar dar cand vorbim si ne vedem ori el vine la mine sau eu la el, facem sex si ma expediaza acasa. Nu il inteleg. La inceput imi zicea convins ca vrea ceva serios, ca si-a rupt logodna pentru mine-

-Stai era logodit?

-Da dar nu stiam asta initial, am aflat printr-o discutie telefonica.

-Nu prea imi place ce aud Tae...Cand v-ati vazut ultima oara?

-Acum o saptamana, ma chemase la el. Mi-a povestit cateva minute ce munca stresanta are, si-a facut treaba si dus am fost.

-Ai incercat sa discuti cu el despre asta?

-L-am intrebat de vreo 2 ori de ce e distant si mi-a raspuns sec "sunt obosit".

-Imi pare rau dar e clar ca isi bate joc, alta explicatie nu am, tu nu meriti asa comportament.

-Stiu, dar m-am atasat de el, imi e greu sa renunt. Vreau intai sa incerc sa am o discutie mai eficienta cu el. Daca tot continua ca asa atitudine, il parasesc, ma rog, practic nu parasesc nimic ca nici nu suntem intr-o relatie.

you're special ~taekook~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum