Intrasem in apartament după o zi obositoare. Recent, mi-am găsit un nou job, deși nu prea eram încântat la început. Credeam inițial ca nu o sa fac fata, ca nu o sa ma pot descurca, dar aparent ma descurc. Sunt operator un call-centre și sincer sa fiu e de o mie de ori mai încântător decât sa fiu chelner. Oamenii de acolo sunt nice, șeful e tolerant, când are chef ce-i drept, dar important este ca ma descurc. Trebuie totuși sa ii dau din credit lui Shiro, deoarece la sfaturile lui am decis sa îmi schimb rutina zilnică și sa încerc altceva. Chiar ii sunt recunoscător pentru asta.
Nu suntem intr-o relație încă, deși vorbim și ieșim de vreo 2 luni deja. Dar nu ma grăbesc, e bine cum suntem și acum. După toate cele întâmplate cu Jungkook, o mică pauza și atentie asupra mea e bine meritat. Jungkook tot nu a renunțat, insista prin mesaje odată la câteva zile sa ne vedem, ma suna, deși am blocat deja vreo 3 numere de telelfon de pe care m-a contactat. Nu i-am zis lui Shiro ca Jungkook încă ma cauta, e stresat pe aceasta tema deja destul.
Ma așezasem extenuat pe canapea și oftam. Poate ar fi timpul sa îmi găsesc alta chirie?
Dacă tot am decis sa o iau de la 0, de ce sa nu îmi caut alt apartament? Ceva un pic mai mic și cu mobila mai modernă.*mesaj nou*
-Ce faci? De ce tot continui sa ma blochezi?Imi dau ochii peste cap deja iritat de toată situația. Cât o sa continue așa? De ce nu se combina cu altcineva odată? Adică pe bune acuma, nu e ca și cum nu arata bine, foarte ușor si-ar găsi alta jucărie. Satul pana peste cap decid sa apelez numărul de pe care mi- scris.
-Alo.-zic apăsat.
-Taehyung, de ce nu îmi raspunzi și nu vorbești cu mine? Gata am înțeles ce am făcut greșit, promit sa ma schimb, hai doar sa ne vedem.
-Jungkook credeam ca m-am făcut înțeles. Nu mai vreau toată situația asta. Te-am sunat doar sa te rog frumos și respectuos sa renunți la mine și sa îți găsești pe altcineva. Vreau sa uiți de mine și sa îți continui viața lăsându-ma pe mine in pace.
-Vreau sa fiu cu tine, promit ca o sa ma schimb. Haide doar sa ne vedem.
-Observ ca nu vrei sa înțelegi ca s-a terminat.
-Nu s-a terminat Taehyung și știi și tu asta. Știu ca ma iubești și te gândești mereu la mine. Știu asta.
-Am trecut peste, este timpul sa o faci și tu.Am închis telefonul fără sa îl las sa zică ceva. Sunt frustrat, vreau sa uit de el și sa las totul in spate, chiar nu vreau sa ma mai gândesc la el in nici un fel.
*mesaj nou*
Ahh ce mai e acum? Ce mai vrea?
Shiro^^:
-Ce faci? Vrei sa ne vedem la tine?
-Sigur, te astept.Legat de relația mea cu Shiro tot sunt confuz. Nu înțeleg dacă acesta își dorește o relație cu mine sau nu. Ne sărutăm uneori si atât. Nu a dormit niciodată la mine sau eu la el, de sex nici nu vreau sa pomenesc, având in vedere cât de frustrat sexual sunt in ultima vreme. Zici ca suntem prieteni din copilărie care se mai săruta uneori. Nu înțeleg ce așteaptă acesta.
După 20 de minute acesta bate la usa. Deschid si îl văd pe acesta cu o sticla de sampanie in mâna.
-Heey, de ce ai adus sampanie?
-Pai, am avut astăzi o stare de bine și ma gândeam sa bem și noi ceva bun.
-Hai, am niște cașcaval numai bun pentru șampania aia.
După 15 minute in care am servit câte un pahar discutam despre chestii aleatorii, nimic foarte serios. In timp și îmi povestea mai multe chestii, ma gândeam, oare ce vrea de la mine? Ce așteaptă atât? Înțeleg ca nu vrea sa se grăbească sau sa pună presiune pe mine dar nu simt nici o atracție din partea lui spre mine. Poate totuși am fost eu prea obișnuit cu felul direct al lui Jungkook de a fi și de a decurge totul foarte repede.
-Hey, ma asculti? Ești bine?
-Da, sunt bine, ma gândeam doar la ceva.
-La ce? Zi-mi, ca observ ca ești pierdut in gânduri.
-De ce nu avansam mai departe in relația noastră Shiro? Simt ca am ajuns într-un impas.
-Impas? De ce zici asta?
-Ne vedem deja de 2 luni dar totuși nu s-a întâmplat nimic serios între noi, suntem ca doi prieteni care uneori se mai pupa in gluma.
Îl vedeam pe acesta uitându-se la mine confuz. Aparent pentru el asta nu era o problema. Mai bine taceam.
-Taehyung, nu îmi place sa ma bag intr-o relație cu cineva atât de repede, vreau ca câteva luni sa ne cunoaștem mai bine, sa vedem ca suntem compatibili.
-Crezi ca nu suntem?
-Suntem, doar ca nu vreau sa pun presiune pe tine. Îmi place foarte mult de tine, dacă vrei putem sa-
-Nu lasă, uita ce am spus, am băut niște sampanie și vorbesc aiurea.
-Nu Taehyung, e normal sa vorbim despre-
-Cum merge cu munca?
Vedeam cum acesta se uita la mine îngândurat, vedeam ca nu stia cum sa reacționeze. Poate totuși nu își dorește o relație cu mine și ne vedem doar din obișnuința. După vreo ora in care am mai povestit și ne-am prefăcut ca nu s-a întâmplat nimic. Acesta a plecat pe motiv ca are mâine de dus la munca devreme.
CITEȘTI
you're special ~taekook~
Romansa■ℕ𝕖𝕒𝕤𝕥𝕖𝕡𝕥𝕒𝕥■ •nu recomand aceasta carte daca sunteti homofobi sau hateri bts•