Ahhh her tarafım ağrıdan tutulmuş durumdaydı zaten vücudumun soğuktan titremesiyle uyanmıştım. Kafamı yastığımdan kaldırmadan baygın gözlerle soğuğun kaynağını aramıştım neyse ki uzun sürmemişti çünkü açık pencere bana neredeyse el sallayıp "MERHABA SENİ GERZEK KAFA BAK BURADAYIM" diyecekti.
Dün gece (her zamanki gibi) hayatımı sorgulayarak var oluşun sonunun bir trajedi mi yoksa geçen teslim etmeyi unuttuğum hatta şu an dersin adını bile hatırlamadığım proje ödevi kadar gereksiz mi olup olmadığını düşünerek geçirmiştim ve beynim artık düşüncelerimi kaldıramayıp hele de annemle babam arasında oluşan kavgadan sonra direkt kendini kapatmıştı.
Bu yüzden olduğum yerde uyumuştum .Yatağımda bir süre daha oyalanmayı düşünürken telefonumun çalmasıyla hayallerim suya düştüğünü anlamıştım çünkü arayanın kim olduğunu tahmin etmek zor değildi telefonuma uzanıp elime aldım ve istemsiz bir şekilde ekrana baktım arayan daha yeni de tahmin ettiğim gibi Darcy'di.
Kısa Bir süre daha ekrana boş gözlerle baktım belki de vaz geçip kapatmasını bekliyordum ama bu Darcy'di bu yüzden çaresizce telefonu açtım._ Günaydııııın
+ Sana da dedim bıkkın ve uykulu bir sesle
_ Sakın bana hala o lanet kıçını yataktan kaldırmadığını söyleme
+ Evet hala uyuyorum Darcy ayrıca bu lanet kıçım seni neden ilgilendiriyor
_ Seninle uğraşma havamda değilim buzlar kraliçesi kimse moralimi bozamaz bugün
+ Bugünü özel kılan ne acaba bayan pozitif?
_ Gerçekten şu an bana bunu soruyor musun?
+ Eeee evet
_ Bu haftanın önemini nasıl olurda bilmezsin
Bütün insanlar bu hafta için aylardan beri hazırlık yapıyor hatta otellere ve ormanlık alanlar yakın yerlerde kamp kurmaya hazırlanıyorlar+ Önemli günleri atlattığımız yetmiyormuş gibi bir de önemli hafta mı çıktı başıma
_ Gerçekten beni bazen sinir ediyorsun Melany! Bu hafta belki de yüzyılda bir denk gelecek bir ana tanık olacağız KANLI AYLA GÜNEŞ TUTULMASI AYNI GÜNE DENK GELECEK bilim adamları bunun olma olasılığının neredeyse çok nadir olduğunu söylüyor. Tam gün olarak belli değil ama bu hafta olacağı bilimsel olarak açıklandı veeeee bu hafta her yerde parti verilecek bizim okulun partisi de bugün olacak.
+ Vay bak bu kadar önemli bir şey söyleyeceğini tahmin etmezdim izin veriyorum saydırabilirsin hak etmişim nasıl olur da bu lanet dünyanın en önemli gününü unuturum değil mi dedim sinir bozucu sesle
_ Bak seni anlıyorum son zamanlarda ailenle yaşadığın sıkıntılar fazla ağır olmalı hele de babanın anneni aldatma olasılığı gerçekt....
Daha cümlesini bitirmeden araya girdim
+ Hissedemediğin şeyi anlayamazsın ilk önce bu konuda anlaşalım ayrıca babam olacak herifin kimle ne işler pişirdiği de umurumda değil benim tek önemsediğim kişi annem duydun mu sadece ANNEM! Ve haberin olsun o Saçma partiye gelmeyeceğim yüzyılda bir gerçekleşen bir ana denk gelsem ne olacak sanki hayatı yaşamanın benim için bir anlam daha ifade etmesine mi yarayacak yapma gerçekçi olalım lütfen annem gibi bir insanı yaşamdan soğutan bir hayattan ne bekleyebilirim ki...
Bir süre sessizlik oldu ve telefon kapandı Darcy duygusal bir insandı ne kadar ortamlarda tam aksi biri olduğunu iddia etse de duygusal olduğu gözlerinden okunuyordu onu kırmıştım bunu biliyordum üzülüyor muydum evet ne kadar umursamaz olsam da sevdiklerini fazlasıyla sahiplenirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK DAVET
FantasyKaderin elleri Ayın kanına bulandı o gün Çaresiz bir karanlığı okşadı , sevgiye muhtaç bir bebek gibi. Onu büyüttü , Bir lanetin başlangıcı olması için Ve şimdi geliyor Hakkını aramaya,geçmişte bağışladığı canı geri almaya