Totul e bine și frumos. Pare ca un vis împlinit așa-i ? Ei bine nu. De aici totul ia o întorsătură ciudată... Stăteam frumos pe insta ca orice bombardieră și văd la sugerate de follow unu' de la mine din liceu Cif. Eu îl știu doar din auzite și mulți zic că e cel mai tare. Eu nu credeam, dar am făcut marea greșeală de a-i intra pe cont.
CEL MAI HOT ȘI SEXY BĂIAT OMGGG
V-am spus că îmi place de Fasolea Prăjită? Ei bine... s-au cam schimbat lucrurile. Acum îmi place de Cif. I-am dat follow și like la fiecare postare (serios băiatul ăsta E AȘA DE SEXY) și pe zi ce trece, îmi plăcea tot mai mult de el. Am devenit obsedată de el. Îl visez noaptea, mă gândesc la el zi si noapte si am început să am note din ce în ce mai mici! Nu mai pot fără el! E viața mea!
Așa că m-am gândit să îi dau mesaj. Idee proastă? Da. Dar am făcut-o? Tot da. Surprinzător mi-a acceptat cererea de mesaj:
"Buna ! Sunt Bloom suntem la acelasi liceu si te am recunoscut din poze" trimit eu mesajul și regret imediat.
"Ce faci babusca" răspunde el. Eu analfabetă nu știam ce înseamnă babusca dar am mers așa înainte.
"Oh ok" Spun eu fără să știu ce să zic și decât să îl las în seen mai bine așa.
"Păi vrei sa ne vedem la scl?" adaug eu repede ca o mumă a pădurii ieșită din veceu.
"Da ne vedem la scoala si dupa vrei sa mergem la mc sa mănâncam cv si daca vr sa ne cunoastem mai bine " răspunde el. Sincer, am fost extrem de entuziasmată la început, dar apoi mă luase cu leșin pentru că băiatul visurilor mele tocmai mi-a dat întâlnire. CUM SĂ NU FIU LEȘINATĂ ȘI DEOPOTRIVĂ ENTUZIASMATĂ?! "bun da sigur, ne vedem la baia fetelor din liceu ok?" răspund eu. Mulți colegi se văd la baia fetelor, inclusiv băieți, așa că m-am gândit că ar fi locul perfect să ne vedem pentru prima oară.
"La baia fetelor " scrie Cif și asta m-a făcut să fiu și mai obsedată de el (NU ajută). "Păi bine ne vedem maine ADIOS BABUSCA" scrie tot el.
"Byeeee" zic eu și aici se încheie conversația. Simteam ca imi explodeaza capul de emotii dar si de fericire. Oare crede ca sunt disperata?
****
A doua zi la școală când mă duc după mate la baie să-mi fac treburile ghiciți pe cine văd rezemat de chiuvetă? Dacă v-ați gândit la Cif atunci este corect. Mă îndrept spre el cu o atitudine de BAD BITCH :
-Ce faci babușco, zice Cif pe un ton sarcastic.
-Uh... um... și apoi leșin. CÂT DE RUȘINOS CRED CĂ MĂ URĂȘTE DUPĂ ASTA!
Cif mi-a aruncat cu apă pe față ( mi-a stricat machiajul la care am lucrat o noapte întreagă pentru el) :
-AHHHHAAAAAAAAAAA SFÂRȘITUL LUMII AAHHHHHHAAAAAA!!! strigam eu și fix atunci erau și fetele care îmi dau bully acolo dar nu cred că mai contează din moment ce Cif îmi este viața și lumina. Tușesc și îi spun rușinată și roșie ca un ou de Paște :
-CIIIIIIIFFFFF CE- CE- UNDE SUNT?! Strigam eu care nu știu ce îmi închipuiam că pățeam.
-Rezistăăăă babușcaaaa!! Striga Cif așa tare că s-a speriat și directoarea, din nou pe un ton sarcastic în timp ce râdea și îmi dădea palme în joacă.
-AU OPREȘTE-TE IDIOTU- am spus eu ca după aceea să realizez ce tocmai am spus.
-OH-EU- am încercat să explic dar în zadar.
-Ți-ai revenit babușco? A spus acesta cu o față sarcastica enervantă (din nou), de îmi venea să-l iau la bătaie însă îmi aminteam că e Cif, băiatul visurilor mele.
-NU AM VRUT SĂ ÎȚI SPUN IDIOT SCUZE- spuneam eu încercând să-mi găsesc cuvintele (sincer acum văd de ce orele de română îs așa importante)
-Nu-i nimic babușca, răspune el cu un aer misterios și un zâmbet în colțul gurii și sprâncenele ridicate ușor.
-Da ... DA. SUNT BINE. SUNT CEL MAI BINE! Am strigat eu ca o proastă și până și femeia de serviciu și-a dat seama ce specimen de steropinotizaur sunt.
-Mă bucur, adauga Cif iar eu am râs fals, numai de actor să nu mă pui.
-Mergem? Răspunde el luându-mi mâna și eu, ca de obicei, era să mă împiedic, să alunec că era podeaua de-abia spălată și să cad direct cu capul în veceu. Și ce credeți? Chiar așa s-a întâmplat. Minunat! Din fericire am fost scoasă de acolo (eram blocată bine) :
- Cu tine ? Mereu - UH ADICĂ DA MERGEM! Răspund eu foarte dubios, iar făcând o prostie. Ce om sunt!
-Hai atunci. Te ajut eu cu ghiozdanul. Și îmi ia ghiozdanul și mergem la Mc.
CITEȘTI
Răsăritul Cringelui
FantasyBloom e o fată obișnuită care trăiește cu mama sa , Amy. Însă ce se întâmplă când se întâlnește cu un băiat... Aflați ce se întâmplă mai departe în "Rasaritul Cringelui" ! O poveste despre dragoste, dramă, prietenie ,suspans , onestitate și înșelăci...