-CIF !!! CIIIF !!! STAI , TREBUIE SA ITI ZIC CEVA !!! alerg eu disperată spre Cif. Azi era ziua în care ne întâlneam la Mc (din nou ) . Ne vedem asa des , suntem obsedari unul de altul .
Cif era acolo. Ma astepta si se uita in jur , apoi ma zărește :- DA BLOOM CE E ? ESTI OK ? UITE-TE LA MINE SI SPUNE-MI CE S-A INTAMPLAT ! INSPIRA SI EXPIRA ! Imi raspunde speriat, apoi ma sărută ca sa ma liniștească. Ma retrag putin si zic :
-Pff... nu stiu cum să-ți zic , hai sa mergem mai bine la mc si iti spun acolo, raspund eu, un pic mai calmă. Cif mereu ma face sa ma simt mult mai bine . Il iubesc asa mult .
- Ok Bloom hai, spune baiatul agitat. Imi place ca tine la mine. Intrăm în Mc, ne ducem la baie si intram într-o cabină. Aceeași cabină ca prima oară când ne-am sarutat. E aceeasi mereu.
-Chiar nu stiu cum sa-ti zic... încep eu sa vorbesc dar încep să lacrimez.
-BLOOM CE S-A INTAMPLAT ESTI OK ? ma intreaba agitat Cif. STII CA POTI SA-MI SPUI!
-Păi... stii tu... după seara seară... am inceput sa ma simt ciudat ..... Cif vede că nu sunt in regula si ma sărută și ma ia in brate ca un fel de miscare de ubidubi. Era asa plăcut... as fi făcut mereu si mereu ubidubi cu el doar ca nu. Sunt gravida acum.
-BLOOM... da sa zică acesta.
-Cif... ma încrunt eu și ma uit in jos.
-BLOOM E TOTUL OK?
-NU!! II reproșez eu in timp ce o lacrimă imi curge pe obraz.
-BLOOM... IMI PARE RAU DACA M-AM PURTAT URAT CU TINE IN SEARA ACEEA... se alarmeaza Cif. Speram ca nu credea asta.
- NUUU... nu e asta .... E altceva... după ce am facut ubidubi... eu am... dar apoi ma blochez. Era atât de greu să zic ce aveam pe suflet.
-Tu ai...? Întreabă Cif.
-Eu am... ăh.... Cif mă SARUTA din nou :
-NU TE JUDEC! PROMIT! PE CUVANTUL MEU DE ONOARE! ESTI TOTUL PENTRU MINE! TE IUBESC DIN TOT SUFLETUL MEU! Si ma sărută de data asta si mai intens. Era asa emoționant imi venea să îl ubidubi tare de tot pe Cif, sa nu ii mai dau drumul la el și ubidubiul lui in viata mea. E parte din mine acum. Deși... speram sa nu isi schimbe parerea după ce îi dau vestea...
- Opreste-te Cif, e ceva foarte important... prind eu un pic de curaj eu dar apoi se stinge.
- Stiu ca e. De aceea sunt aici pentru tine, spune el și mai încurajator. Il ador!
- Atunci... gândește-te si tu putin ce as putea eu sa PATESC DUPA CE AM FACUT UBIDUBI! Spun eu devenind nervoasa si deopotrivă rușinată.
- Uhhhhh...? Începe Cif si se gândește in timp ce se scarpina in cap. După ce s-a simțit ca o eternitate, Cif isi da seama si face ochii mari. Mă apucă de umeri si se uita in jur, chiar dacă eram într-o cabină de veceu si nimeni nu vedea. STAI CE BLOOM- EU- DACA E CE CRED EU CA E- spune el in șoaptă și agitat. Eu încep să plâng si sa fac niste sunete necunoscute.
CITEȘTI
Răsăritul Cringelui
FantasyBloom e o fată obișnuită care trăiește cu mama sa , Amy. Însă ce se întâmplă când se întâlnește cu un băiat... Aflați ce se întâmplă mai departe în "Rasaritul Cringelui" ! O poveste despre dragoste, dramă, prietenie ,suspans , onestitate și înșelăci...