Imediat ce am ieșit toți de pe acel site, au apărut chestii ciudate pe ecran. Și aparent era la toată lumea care era logată pe Ubidubi cacaland DREAMS. A
O fi fost un virus foarte puternic?Și chiar când am vrut toti sa ieșim, apăruse o lumină foarte puternică și totul dispăruse pentru o milisecunda iar apoi ne trezim toți intr-o lume stranie. Nimemi nici nu apucase sa zica ceva de la socul puternic.
Arăta ca... un loc magic? Era superb, nu iti puteai lua ochii de la ce vedeai!
Eram toți acolo și se simte simțea panica în aer. Și deodată, SE aude un tunet înspăimântător cu o voce. Nu s-a înțeles ce spunea, dar părea extrem de important.
- Ce cacat se intampla? Intreaba speriată mama. Nu o mai vazusem asa. Teama sclipea în ochii ei căprui. Niciodată n-a mai fost așa slăbită. Nici în ambulanță cand nășteam.
Simțeam că îmi explodează capul de durere. Nici nu mai știam cum mă cheamă. Se auzeau voci si cand incercam sa spun ceva parca aveam buzele lipite. Urechile îmi țiuiau și
- Eu nu mai suport astaaaa! Gemea Cif.
Se auzi vocea furtunoasă din nou:
Veti sta pana moartea va ceda si veti scăpa.... se auzi ca un șuierat de vânt .
Ce insemna asta? Nu era destul ca ne era tuturor rau, dar mai trebuia sa dezlegam si ghicitori.
-Ioi mai asta-i ZEITA de aia , răspunde amuzat Bogdan Teches. Cum putea el să fie asa calm? Era o situație foarte gravă!
M-am ridicat încet, si cand sa ma uit, vad ca vocea venea de la o ZEITA. Nu, erau două zeițe! Erau.... nu. Nu se poate....
Hanna si SARDINA!!!!! Fetele alea nebune care au urcat cu noi în ambulanță și au declanșat HAOS la balul lui Amy!
Acum totul făcea sens. Ele ne sabotau mereu. Tot acest timp. SI mereu cand eu nasteam..... dar de ce?
Dar nu era timp pentru întrebări, pentru că o tornada ii lua pe toti mai putin pe noi. Părea să stea pe loc....
Ca sa stiti, cand o tornada pare că stă pe loc, ea defapt vine in directia ta. Dar desigur ca nu stiam asta la momentul acela.
Am incercat sa fugim dar în zadar. Cel mai frica imi era sa nu il rănească pe copil, nu puteam sa ii spun nimănui înafara de CIF, altfel mama ma omoară.
După ce părea a fi o vesnicie, am fost aruncați toti care pe unde.
Evident, eu am aterizat cu burta in jos. Eram eu, Amy, Bogdan Bon și Cif.
- WTF CE se întâmplă vrea7 acasa! Incepe sa planga mama in hohote. Bogdan parea foarte plicitosit , ca de obixei, dar de dtaa asta încerca să o calmeze.
SUNTETI AICI SA VA TORTURAM MUAHHAHA
EU SUNT ZEITA SAB IAR EA E ZEINA HANNA!!!!!! Strigă Sab, una din fete si nori negri ne adunau. Ba imi era frig, ba cald si tot asa.Puteam sa lupt, oarecum, nu era asta problema. Insa eram gravida, si asta complica lucrurile. Daca pierdeam sarcina as fi blestemata pe vecie de ritualurile traditionale din familia mamei. Si daca nasc, la fel. Imi era foarte frica sa nu se intample ceva aici in locul asta oribil,sau sa afle Amy de sarcina.
DAA MAUAHAHAHAHAHAHA
LUCRAM PEMTRU STAPANA
SUNTEM AICI SA VA FACEM CAPUL CALENDAR !!!!!!!!!Apoi iar s-au schimbat imprejurimile. Eram ca Alice in tara minunilor, dar trebuia sa ascund si un mare secret de familia mea in acelasi timp.
CITEȘTI
Răsăritul Cringelui
FantasyBloom e o fată obișnuită care trăiește cu mama sa , Amy. Însă ce se întâmplă când se întâlnește cu un băiat... Aflați ce se întâmplă mai departe în "Rasaritul Cringelui" ! O poveste despre dragoste, dramă, prietenie ,suspans , onestitate și înșelăci...