Ubidubi

4 1 3
                                    

Ajungem la Cif acasă luând un uber (NU STIU de ce am mai luat un uber după acea aventură dar ok):

-Wow ce apartament frumos ai Cif! ii zâmbesc imbujorandu-ma.

-Mersiii!

-Cif... vreau sa stii ca te iubesc foarte mult, ii spun îmbrățișandu-ne si sărutandu-ne iar apoi cadem amândoi  pe pat deoarece m-am aruncat si eu ca o ciocanitoare nebuna.                                 Cif se uita la mine salivând.

-Cif...ce te uiti asa la mine? intreb eu sassy.

-Nu stiu... n-am voie să mă uit la tineee? Imi raspunde el ridicand o spranceana.

-Daaa,   chiar te rog ! Ii spun eu flirtând și îl sărut intens și ma urc pe el.

Apoi Cif mă dezbracă cu niste săruturi pe tot corpul, apoi eu l-am satisfăcut lingandu-i corpul. Nu prea stiam din astea dar am improvizat si eu.
  Incepe sa mi-o tragă tare de simțeam  că rămân gravidă. Imi venea să urlu pentru că pentru mine era prima dată dar pentru el clar nu era prima dată.  La început ma durea totul dar apoi a fost atât de plăcut ca am inceput sa gem de placere. Intenționat am băgat ubidubiul lui in ubidubiul meu si am stat asa toată noaptea. A fost asa bine zici ca era un masaj intens de relaxare. Dimineata, pentru că amândoi voiam să ne ridicăm din pat ca era prea bun "masajul" eu am stat in pozitie de capra si el cu ubidubiul sau in al meu. Am mers asa toată dimineata , a fost complicat dar și amuzant. Mi-a plăcut foarte mult. As mai face asta de mii de ori.

Răsăritul CringeluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum