Am crezut că îmi cade lumea în cap când mă trezesc față în față cu aproximativ 12 persoane care se holbează la mine.
- STODTKDK5RK6 Z UNDE UBIDUBIUL LUI CIF SUNT AGHHAAQQ URAGAANUUUULL AJUTOOORF AFGFAA!!!!!!!!!! Încep să strig eu când îmi amintesc de gală. Uraganul , și mai precis , tot.
Cred că până acum eram inconștientă pentru că nu îmi amintesc să fi fost într-o ambulanță. Amy se pare că era acolo cu încă 11 persoane dar încă nu gândeam limpede deci nu știam sigur cine e cine.
- SĂ CONDUCEȚI REPEDE
TREBUIE SĂ AJUNGEM URGENT LA SPITAL!!!!!!
VA NAȘTE ÎN CURAND!!!!!!!
VA ROG GRABITI VA!!!!!! Strigă mama către șofer. Mă uit spre el și văd că e ... Florin Călinescu de la Românii au TALENT?!- DA MĂI CUCOANĂ TE AUD CE ATÂTA VORBEȘTI!! Îi răspunde Florin Călinescu cu al lui ton obișnuit. Românii au Talent era singura emisiune și lucru care mă făcea să fiu fericită în afară de Cif. Se pare că tot juriul de la Românii au Talent plus Cif erau acolo.
Cif face un pas înainte ca un cavaler neînfricat și spune ca un adevărat bărbat:
- Jsjsjsjsjsjhsjdjdiwjkwkqjwjwjw!!!!! AȚI AUZIT-O PE AMY!!!!!!
SĂ CONDUCEȚI MAI REPEDE CA FULGERUL ȘI CA TUNETUL
MAI REPEDE DECÂT LUMINA!!!! Strigă el din toți plămânii ceea ce mă face să plâng dar apoi îmi amintesc că deja aveam fața plânsă de la gală și că eram în niște dureri așa mari de la naștere încât eram amorțită și mă durea totul și mai tare.Apoi se ivește un tânăr foarte chipeș și SEXY și HOTT cu mușchi și părul auriu ca soarele. Purta doar un material care să îi ascundă ubidubiul și fundul, iar în rest era gol. Avea și un tir cu arce, ceea ce mi se părea foarte ciudat într-o ambulanță. Îmi amintea de ... NU. NU e posibil ... sau ... dacă...
- TACI BĂI CĂ TE AUDE NESIMPORCUL ĂLA DE ZEUS ȘI FACE URÂT ȘI O SĂ CREADĂ HERA CĂ COPCHILU' E A LUI ȘI CU ATAT MAI MULT NU NAȘTE!!!!! Strigă el spre Cif. Zeus? Hera? Oare chiar tipul ăsta era ... Apollo?! Adică , dacă există sirene...
Și, cum nu știu, apare Dorian Popa! Care , la rândul lui era la fel de cringe ca toată situația de altfel:
- HÂTZ GIONULE!!!!!
CE AVEM NOI AICI?
O FEMEIE CARE E PE CALE SĂ NASCĂ!!! Exclamă el și face mișcările lui de Hâtz.Și de aici totul o i-a razna.
Și la propriu, și la figurat.Pentru început , mi se rupe apele și încep să curgă ca toate oceanele la un loc.
- AGGZRISKTDKTXKDLYDLYFL7F AJUTOROCUCLCYFL MI SE RUP APELEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! AJUTOORRRRRR44!!!!!!!!!!!!!! Urlu eu ca disperata. Simțeam presiunea la nivelul secțiunii unde era copilul acum, și sincer, habar nu aveam unde era sau cu ce viteză se mișca.
Mama, și de altfel toată lumea cred, nu observă că se rupseseră apele deja ci doar auziseră urletele mele.
- Jsjsksjsksjsjsjjsjsjsjs!!!!!!!!! SĂ CONDUCI CU ATENȚIE ȘI CÂT MAI RAPID!!!!!!!!!
DUPĂ CUM O VĂD PE BLOOM,ACUȘ I SE RUP APELE!!!!!!! Urlă strechiind Amy.Andy Moisescu, juratul de la Românii au Talent cel faimos, era absolut conștient de ce se întâmplă și încercă să ne calmeze pe toți , fiindcă era haos total.
- HAI SĂ NU INTRĂM ÎN PANICĂ! SE VA REZOLVA ȘI ACEST LUCRU! Strigă el încurajator. Trebuia toți să strigăm pentru că era mare gălăgie de la mine și ambulanță.
- DEJA S-AU RUPT!!!!! Urlu eu și îmi începuse o gravă durere de cap. Cel mai probabil de la plâns.
Apare și Andra Măruță, altă jurată de al mirifică emisiune Românii au Talent.
CITEȘTI
Răsăritul Cringelui
FantasyBloom e o fată obișnuită care trăiește cu mama sa , Amy. Însă ce se întâmplă când se întâlnește cu un băiat... Aflați ce se întâmplă mai departe în "Rasaritul Cringelui" ! O poveste despre dragoste, dramă, prietenie ,suspans , onestitate și înșelăci...