După toată aventura aceea am intrat intr-o cabină de veceu cu Cif si ne-am schimbat acolo. Eu mă schimbam și mă dezbrăcam când Cif incepe să geme:
- Ahh... unde suntem? Întreabă Cif confuz.
-Heh... poveste lunga, Ii raspund eu. Imi venea să rad putin dupa toată aventura asta. Cif se uita la mine lung ca apoi să realizez că sunt semi dezbrăcată in fața lui:
-Ugh... spun eu și ma inroșesc. Întoarcete și închideți ochii. NU te uita! Ii spun eu lui, dar Cif se uită și mai intens la mine și asta mă nelinișteștea și mai tare.
- Ugh... reușesc să spun eu printre rușinea mea groaznică. Imi era frica ca poate iar vomit sau ceva.
-NU TE MAI UITA!! îi strig eu supărată. De ce se holba așa la mine? Imi curgea transpirația pe față.
-Te deranjează, babușca? Spune el pe un ton și o față sassy, ca de fiecare cand ii imi spune babușca.
Și îi trag o palmă. Sincer , as face-o din nou. Cif e idiot. Dar e idiotul meu. Deși... asta a fost destul de spontană chestie.
- OMGG SCUZE NU AM VRUT!! îi zic imediat lui Cif. Sper ca nu se supărase .
-Ce ai babușca...? Imi raspunde. Iar eu credeam ca o sa fie supărat când defapt el tot timpul asta parca... incerca sa ma seduca. Oare i-a plăcut palma pe care i-am dat-o? S-ar putea să fie mai pervers de cât mi-am imaginat.
- Dar serios... NU TE MAI UITA!! îi zic eu strident lui Cif, insa asta nu ajuta cu nimic căci si mai insistent se uita.
- Ugh... incerc eu sa zic ceva dar sunt hipnotizata de hot-ul si sexy-ul lui.
-Ce bine arăți... Imi spune Cif. Serios? WOW!!! BĂIATUL DE CARE ÎMI PLACE TOCMAI A ZIS CĂ ARAT BINE UHUUUUUUUU!!!!
-Ti-am zis să nu te mai uitiiiiii!!!! Continui eu tot supărată.
-DAR CHIAR ARĂȚI BINE!! imi raspunde Cif. Arătam supărată dar in sinea mea eram plăcut surprinsa de faptul CA S-AR PUTEA SA MA PLACA!!
- ITI MAI TRAG O PALMA DACA NU INCETEZI!!! Spun eu tunând.
- Imi mai tragi o palmă... chiar te rooooog! Imi raspunde atât de seducator si sassy și enervant că poate chiar îi trăgeam o palmă. Sau chiar mai multe.
-UGHH!!! Strig eu cutremurand cabina. ÎNCETEAZĂ!!! EȘTI FOARTE ENERVANT!!!
-Pot fi si mai enervant! Raspunde acesta în timp ce îi curgeau balele din gură mai ceva ca la câinii vecinei cand ii hrănește. Atunci imi dadusem seama ca am încurcat-o. Dacă e un pedofil si nu are 16 ani dar doar se preface? Oh nu...
- OBSEDATULE PERVERS!!! strig eu asa tare că probabil mă auzise toată lumea din restaurant. Nu e ca și cum auzisera deja toată lumea această conversație dar ma rog.
-Pot fi și mai pervers de atât, se apropie Cif de mine si incepe să mă mângâie. Atunci am intrat pe modul de panică. Trebuia să fug cât mai repede și departe până nu mă violează. Poate daca sparg ușa și o belesc la goană scap. Insa eu desteapta, singurul lucru pe care il facusem era sa strig:
-OPPPRREEEESSSTEEETTTEEEEEEEE!!!!! strig eu atât de tare ca era sa cad cu capul in veceu. Din nou.
-Nu vreau. Ce imi faci? Întreba el foarte încrezător.
- DACĂ TE MAI APROPII DE MINE O SĂ- O SA-... Imi pierdusem cuvintele. Imi veneam sa plâng, eram speriată, confuză, și rușinată.
-O sa ce...? Zise el ca un copil mic.
-O SA...
-Ce imi faci?
Și apoi fac ceva incredibil. NIMENI, NIMENI nu se aștepta la asta.
L-am sărutat rapid pe Cif, în timp ce se auzea cum se dădea drumul la apa de la veceu si am iesit ca fulgerul din cabina de veceu cat de repede am putut. Dar cum mă pregăteam să ies Cif îmi apucă mâna și mă SARUTA FOARTE INTENS! Exact cand ma pregăteam să ies si cand Cif îmi apucase mâna și ne sarutam a dat și un băiat peste noi, toate acestea in mai putin de o secunda:
-Ugh... si se înroșește la față. Ugh... scuze eu-... si o i-a la goană. Aș fi făcut la fel. Era scund, avea părul si ochii negri, o geacă de aviator si pielea palidă. Avea o față tristă, de parcă a suferit multă traumă la viata lui. În orice caz, după ce m-am dat de lângă acel băiat am belit-o la fugă și nu m-am mai intors. Defapt n-am parasit mc-ul pentru că afară era vant și eu eram doar jumătate îmbrăcată, iar hainele pe care le aveam pe mine erau ude loearca, si m-am asezat la o masa. Mai statusem acolo ceva vreme in timp ce Gami si alti chelneri ma tot intrebau daca vreau sa comand, gandinduma la tot ce se petrecuse azi. Ce avea sa ii spun mamei?
-Domnișoara sigur nu doriti ceva? Mă întreba Gami. Nu comandasem nimic și nici nu aveam de gand sa comand. Probabil as fi luat niste haine, m-as fi schimbat in baie, apoi as fi chemat un taxi sa plec acasa. Însă desigur, nu aveam bani. Oricum, aș fi născocit eu ceva. În cel mai rau caz devin boschetar pe străzi.
- Nu, multumesc, ii spun a cincea oară cred.
Dar surpriza-surpriza:
- Deci... comandăm? Vine Cif si se așează în fața mea la masa. După mai are și tupeul să vină să se așeze la masa cu mine.
Mă uit tristă, dar deopotrivă rușinată și dau să plec, Cand Cif mă i-a de mână și mă întreabă:- Nu ti-a placut sărutul?
-Uite cum sta- încerc să expliceu dar ceva ma opreste. Ce?
-Ce...?
Decisem să îi spun adevarul. NU stiam daca merita ,dar am facut-o :
-Uite Cif. Fără alte întreruperi și alte chestii. Adevarul e că te plac. Mult. Și am simțit asta de cand te-am vazut pe instagram. Știu că tu ești popular și că toată lumea te place iar eu sunt doar o fată simpla. Si dupa faza aia cu uber-ul... da. Stiu ca nu ma placi si imi pare rau. Pentru tot. Poti sa pleci daca vrei. Mă bucur că ne-am cunoscut.
-Daca nu te-aș mai fi placut...crezi ca te-aș mai fi sărutat? Imi raspunde Cif pe un ton si o față sassy. Si mie imi place de tine Bloom. Îmi place de când ne-am văzut prima dată pe holurile școlii. Continuă el. După ce zisese asta... nu imi venea a crede ochilor si urechilor !!
- Stai... vorbești serios?! OMG CIIIIIFFFFF!!! Ii strig eu fericita. L-am îmbrățișat și sărutat asa de tare incat am cazut amândoi pe jos si se uita lumea la noi :
-Stai... se uita lumea la noi. După ce mâncăm... poti să vii la mine in apartament. Părinții nu stau cu mine, momentan stau singur, imi spune Cif. Vrei să vii? Continuă el. OMMGGG TOCMAI AM TRĂIT CEA MAI NEBUNA, CIUDATĂ SI BUNĂ ZI DIN VIATA MEAAAAAAAA AGHHHHHHG!!!!!!!!!!!!
-OMMMMGGG SIGUR CĂ VREAUUUUUUUUUU!!! strig eu exasperată. HAI SA MANCAM REPEDE SI SA MERGEEEEMMMMMM!!! Continui eu tot strigând.
-Haide,răspunde Cif.
CITEȘTI
Răsăritul Cringelui
FantasyBloom e o fată obișnuită care trăiește cu mama sa , Amy. Însă ce se întâmplă când se întâlnește cu un băiat... Aflați ce se întâmplă mai departe în "Rasaritul Cringelui" ! O poveste despre dragoste, dramă, prietenie ,suspans , onestitate și înșelăci...