Petrecerea faimoasa

3 1 3
                                    

- Haideți, mișcați-va ! Totul trebuie să fie perfect! Ordona mama.
 
Azi celebram victoria din labirint cu o petrecere, iar mama, ca de obicei, vrea totul sa fie perfect.
Dar nici nu terminăm de aranjat ca deja se aude soneria:

- Bine ati venit! Deschide Amy ușa si ii întâmpină pe oaspeți. Era deja seara? Oare chiar am lucrat toata ziua?
Partea buna e ca toti eram imbracati comfortabil dar si distractiv, perfect pentru petrecere.

 Toata lumea se facea comfortabila si fiecare vorbea cu cine se înțelegea mai bine. Era destul de plictisitor, asa ca m-am dus sa vorbesc cu Emma, fata care imi daduse numarul ei la acea farmacie si fusese la petrecerea din Rusia. Însă spre surprinderea mea, aceasta ma ignoră si musca dintr-un fursec cu gust de voma  îndreptandu-se spre ambasadorul Cacalandiei:

- Vreti asta? Am mușcat doar un pic din el. E bun, îi spune ea. Ciudat. Emma nu ar spune asa ceva, e o persoană ordonată și politicoasă.

Apoi, fata se duce si ia toate sticlele de bere si le arunca pe jos. Toată lumea era socata.

-A obosit după uh... teza la chineză! Spune una din prietenele ei repede.

-Amy! Aia e fusta ta sau ai furat covorul din debaraua bunicii? Intreaba Emma fără nicio rusine iar Amy se inroseste ca un rac iar prietenii sai o trag deoparte sa vorbeasca, si dispar pentru ceva vreme.

-SMILEY TE GANDESTI LA CE MA GANDESC SI EU?! Striga Pavel care avea chef sa petreacă.

-UHMMMM... PETRECEREA? răspunde confuz Smiley.

-DA... SI LA PETRECERI ESTE... spune Pavel incercand sa il faca sa inteleaga.

-MANCARE? Ghicește Smiley.

-EXAAACT MANCAREEEE!!!!! Strigă amândoi și se napustesc la toată mâncarea.

Încet-incet petrecerea devenea destul de haotică. Lumea se agita deoarece Emma si grupuletul sau ciudat de prieteni incercau sa ascunda ceva și tot mișunau peste tot, iar Emma se purta extrem de ciudat. Asa ca, evident, ma duc sa investighez, insa Emma mi-o luase înainte:

- HAIDETI BAI SA NE DISTRĂM CE-I PLICTISEALA ASTA!!!! Striga aceasta și cineva da muzica tare.                            Lumea era asa de beata, incat toti am inceput sa ne sarutam si sa dansam. Era nebunie totala. 

 Dar distractia nu dureaza mult. Toata lumea era beată și amețită, mai puțin eu și unul din prietenii Emmei.

Incercam sa imi fac drum până la baie ca sa scap de mulțime deoarece il putea afecta pe copil. Abia ma tăram, cand cineva ma apuca de brat intr-o fracriune de secunda si totul se făcuse negru.
   
 
                         ****

Probabil ma îmbatasem, deoarece ma trezisem in mijlocul petrecerii dansand si râzând isteric. 

- Ziua plang si mă distrez,
noaptea rad si ma droghez!!! Urla Bogdan Teches cu o țuică in mana, iar mulțimea o ia razna.

-BRAVOOOO BIS BIIIS! Spune Amy și toată lumea aplauda si striga.

Apoi, Se aude apa la veceu si un țipăt, iar peste câteva momente aleargă speriat ca de bombe Andy de la Romanii au Talent:

-Oh nu! Veniți repede! Florin Călinescu a murit! A căzut cu cineva in veceu si au făcut ubidubi până la moarte! Rip maestre, spune el și suspină.

-Bahaha oricum era batran si gata de a muri, spune Alexandra din juriu.

-Cum poti sa zici asa ceva?! O întreabă Andra tristă, iar Pavel si Smiley plâng pana le ajung mucii la buric iar in cateva momente, apare poliția sa investigheze, insa si polițiștii se imbatasera. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 31, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Răsăritul CringeluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum