Totul era cât se poate de normal. Ei bine, cât se poate de normal pentru MINE. Mama era acasă cu Cif când eram la școală (o mințeam că aveam programul mai lung când mergeam la Mc cu Cif) , iar acasă eu îl alăptam pe Domestos , obișnuință care nu prea îmi plăcea.
Dar , ca de obicei , ceva cu totul sărit de pe fix tulbură apele .
Eram la Mc cu Cif, ca de obicei, când, la un moment dat, îmi vine o idee sărită de pe fix, tâmpită, total inadecvată, dar genială. I-am spus și lui Cif, care părea mai preocupat să mă sărute pe tot corpul și să-mi dea în jos lenjeria intimă.Dar apoi cădem de acord și luăm un uber (sincer nici nu mai știu de ce luăm uber-ul după acel accident dar mă rog) spre apartamentul lui Cif, locul meu preferat. Urma să facem Ubidubi, din nou.
****
Imediat ce intru în apartamentul lui Cif luxos, îmi aduc aminte de acea seară specială în care am rămas gravidă cu Domestos, copilul minune.
- Uite azi am schimbat cearceaful patului. Nu sunt noi, sunt spălate cu Pervol. Începe Cif să zică, care se uita la mine cu privirea lui faimoasă SASSY.
-Arată superb Cif, și îi zâmbesc slab acestuia emoționantă. Aveam lacrimi în ochi. Nu era de la cearceafuri sau detergenți, ci de la Cif. Nu știu ce aș face sau unde aș fi sau mai bine zis CINE aș fi fără el. Lumea mea.
Dar Cif întrerupe momentul emoțional cu sarcasmul lui :
- Păi hai ce mai așteptăm? Invitație specială ? Și cădem amândoi pe pat (moment în care Cif mă săruta și eu pe el), și începem să facem ubidubi. (Pentru cei care nu știu, eu mă refer la sex cu cuvântul "ubidubi" )
Și, Cif, care nu mai stătea pe gânduri, mă sărută intens și mă apucă de coapse, trăgându-mă spre corpul său în timp ce îmi dă jos sutienul luat de la magazinul "La doi Pași" , cel mai ieftin magazin din cartier.
Eu încep să gem ca o taranctulă drogată , și mai facem anumite scheme ubidubiuale pe care le exersăm mereu.
- TE-AȘ UBIDUBI TOATĂ VIAȚA!!! Strigă și geme Cif, care salivează în timp ce facem ubidubi puternic.
- Și eu Cif. Spun eu concentrată la plăcerea ubidubiului, care mă duce într-o lume de fantezie.
Apoi, mai gemem puțin și mai vorbim și toate cele , dar apoi Cif începe să saliveze pe mine ceea ce, pentru mulți ar fi absolut scârbos , dar pentru mine o comoară neprețuită.
- MMMMMMMMMHHHHMMMMMM!!! Geme Cif și îmi bagă ubidubiul și mai cu putere în ubidubiul meu. O SCUZE BLOOM N-AM VRUT! Începe el să spună după ce realizează că a salivat pe mine. STAI SĂ IAU UN ȘERVEȚEL DALIN CARE NU USTURĂ CĂ MI-A ZIS MAMI ȘI ȘTERGE-TE!!! Spune acesta dar mai mult strigă, căci era hipnotizat de mine.
- Ce salivezi atâta Cif? Îl întreb eu în joacă.
Apoi, mă uit cum ne șterge pe amândoi Cif, și iar începem să ne sărutăm.
Și cum făceam ubidubi și ne tot băgam ubidubiurile unul în celălat tot mai tare și intens, ajungem cumva să ne rostogolim pe cealaltă parte a patului unde aparent Cif își uitase TELECOMANDA de la telregizor, era să apăsăm din greșeală pe butonul de pornire. Și ce credeți? Chiar asta s-a și întâmplat! PERFECT! Mă gândeam eu.
Și, ca și cum nu era destul, la televizor apare reclama la produsele de igienă Dalin, cu cântecul lor emoționant:.....
Cif, care era în culmea culmilor de rușinat și roșu ca un rac, nu știe ce să facă sau ce să zică.
CITEȘTI
Răsăritul Cringelui
FantasiBloom e o fată obișnuită care trăiește cu mama sa , Amy. Însă ce se întâmplă când se întâlnește cu un băiat... Aflați ce se întâmplă mai departe în "Rasaritul Cringelui" ! O poveste despre dragoste, dramă, prietenie ,suspans , onestitate și înșelăci...