Nu știu cum de m-am gândit că Cif are mașină. Până la urmă are 16 ani băiatul. Oricum, cred că la ce s-a întâmplat mai bine că nu conducea el.
-Ok uber-ul vine într-un minut, spune el. Chiar nu știu de unde are bani de uber. Bursa noastră e mai mică ca notele mele. Eventual venise si uber-ul. A venit cu cinci secunde mai tarziu, dar probabil nu mai conta.
-Urcă, zise Cif întindându-mi mâna cu o față sassy si flirtand un pic. Nu puteam sa suport toate gandurile si fluturii din stomac. Am urcat amândoi in masina și Cif i-a spus soferului unde mergem. Totul era bine... cred.
-Deci... ai mai fost la Mc cu cineva din liceu? Întreabă baiatul după un moment lung de liniște.
-Da... cu niște colege, spun eu incomod iar acesta raspunde cu "ah ok".
Din nou tăcere.
-Ai mai avut iubită? Am întrebat eu și sincer dintre toate prostiile făcute azi asta a fost cea mai mare.
-Da... Baba Dochea, raspunde el. Wow. Nu cred că a fost împreună cu Baba Dochea. E cea mai hot fată din școală! Mă întreb cum s-au despărțit...
-Aha... spun eu și zâmbesc până la urechi , ca un clovn.
-De ce întrebi? Mă fixează acesta cu privirea, ceea ce m-a făcut să mă simt și mai prost decât mă simțeam deja.
-Îți place cumva de mine ? Zise el pe un ton și o față sassy.
-Uhhhh... nuu... răspund eu și respir greu. Mereu în prezența lui mă simt așa...
-Mhm... spune Cif pe un ton și o față sassy iar replica asta pune capăt la tot.
Cif vede că am nevoie de aer și îi spune șoferului de uber să deschidă geamul :
-Auziți domnule șofe- dar se oprește. Mai întâi eram confuză. De ce s-a oprit brusc? Dar apoi ce a urmat rămâne istorie:
-OMGGGGG TECHEEEȘȘ strigă Cif fericit din cale-afara. Cine era Techeș? Cum de îl cunoștea? Și cel mai important , de unde îl cunoștea acest TECHEȘ pe Cif?
-Hehe, rade usor Techeș, un pic sassy, un pic șmecher, zâmbind.
Mai vorbesc cei doi, mai fac ca veverițele, dar eu îi întrerup :
-Cif, îi poți spune șoferului să deschidă geamul ? Am nevoie de aer.
Cif realizează că a fost neglijent :- Da, da. Scuze Bloom, am uitat complet, raspunde Cif un pic jenat. Uneori, Cif e un idiot enervant. Dar alteori, e un gentelman complet.
Techeș aude ce vorbeam și deschide geamul. Ma gandeam, numele lui mic e TECHEȘ?! Adică... dacă e... cu siguranță e foarte ciudat. Dar până la urmă, tot drumul a fost ciudat deci nu știu de ce mă plâng.
-Așa, ești mai bine acum? Întreabă Cif. Apreciez așa mult că îi pasă de mine.
- Da... cred că da... spun eu slab.
Și ce fac mai departe i-a o întorsătură total nebună și neașteptată.
AM VOMAT PE PANTOFII LUI CIF.
Știam că creveții ăia la micul dejun nu au picat prea bine, dar la asta CHIAR nu mă așteptam.Apoi Cif începe să facă niște sunete speriate, probabil șocat și speriat de ce tocmai făcusem :
-6OFLYFLYFYLDLYDLULUFLDUULDDLUDLUFLUFULFULFULFFLUFLJAAAAAUYHHHHHGAAA!!! Iar eu mai vomit o dată, dar de data asta pe geam.
Techeș, evident nemulțumit cu acțiunile petrecute în uber-ul lui intervine:
-AULO BĂ CE FACEȚI ACIA! Incearca acesta sa linisteasca apele, dar facea mai rau.
CITEȘTI
Răsăritul Cringelui
FantasyBloom e o fată obișnuită care trăiește cu mama sa , Amy. Însă ce se întâmplă când se întâlnește cu un băiat... Aflați ce se întâmplă mai departe în "Rasaritul Cringelui" ! O poveste despre dragoste, dramă, prietenie ,suspans , onestitate și înșelăci...