Katherina obudziła się dość wcześnie rano. Zobaczyła, że Sasha przyniosła jej dwa listy. Tina była zdziwiona, że tak szybko jej sowa załatwiła sprawy z listami. Normalnie na list czekało się kilka dni, A jej sowa w jeden dzień potrafiła wrócić z nowym listem.
Dziewczyna wzięła list i zaczęła go czytać.
Droga Katherino.
Słyszałem co się stało. Mama jest załamana zachowaniem Marcusa. W ministerstwie jest o tym głośno. Dora I twój wuj Ted są starsznie źli. Chcieli nawet zgłosić to do ojca Flinta, ale postawili odpuścić. Mam nadzieję, że czujesz się dobrze. Uderzenie w brzuch z taką siłą mogło Ci serio zaszkodzić. Dobrze, że Oliver Wood złapał Cię zanim uderzyłaś w ziemię. Odpoczywaj, życzę Ci zdrowia. Cała rodzina Cię pozdrawia A Mama i Charlie przesyłają buziaki. U mnie wszystko okej.
William Weasley.
Dziewczynie zrobiło się bardzo miło, zdziwiło ją zachowanie Billa. Rozumiała, że Ciotka Andromeda i Wuj Ted się martwią. Nie zdziwiło ją też załamanie Pani Weasley. Poczuła bardzo dziwne uczucie w sercu, na myśl, że Bill się tak przejął. Postanowiła od razu odpisać.
Drogi Williamie.
Nie musicie się tak przejmować. Nic mi nie jest. Co prawda na początku strasznie się czułam, ale już jest dobrze. Dzisiaj już idę na lelcje, właśnie się ogarniam i będę szła do swojego dormitorium, a po lekcjach widzę się z Dorą pod trzema miotlami. Tęsknię za smakiem kremowego piwa, nie mogę się już doczekać barfzo za wszystkimi tęsknię. Pozdrów rodzinę i przekaż mamie, aby się nie martwiła. Cieszę się, że u Ciebie wszystko dobrze, twoja praca musi być ciężka.
Katherina Lestrange.
Tina wzięła drugi list i zaczęła czytać.
Cześć głupku.
Pamiętaj o dzisiejszym spotkaniu. Na pewno czujesz się już lepiej, A kremowe piwo na pewno poprawi twoje samopoczucie. Do zobaczenia, kocham i całuje.
Dora.Katherina nie mogła się doczekać na spotkanie z kuzynką. Bardzo tęskniła za nią i reszta rodziny oraz przyjaciół.
Droga Nimfomanko.
Tak pamiętam, nie mogę się doczekać. Kocham i całuje.
Tina.
CZYTASZ
Zielony To Nie Mój Kolor
Fanfic'' - Chce tylko ciebie, potrzebuje twojego ciepła, dotyku, uśmiechu...ciebie - wyszeptała, wtulając się w mężczyznę. Ten ją objął i spojrzał w jej duże oczy. - Kto by się spodziewał, Lestrange i Weasley...- wyszeptał cicho, całując delikatnie jej u...