*Draco*
Az egész délutánt a könyvtárban töltöttük, próbáltuk megtalálni Harry jósló álainak okát, azonban eredménytelenül zárult. Harry csalódottan leült egy székre. Melléültem.
-Ne aggódj, megfejtük!-megsimítottam a hátát. Felnézett és mosolygott. Letörölte a könnyeit és bólintott.
-Jó.-mondta. Felálltam.
-Ez a beszéd. Gyere, Harry Potter nem adhatja fel ilyen könnyen!-próbáltam felvidítani. Elnevette magát.
-Rendben, Draco Malfoy.-ő is felállt és tovább kezdtünk keresgélni. Hirtelen Hermione rohant be.
-Tudom! Tudom, Harrynek miért vannak ilyen álmai!-örvendezett.
-Honnan tudsz erről? Hogy ezt próbáljuk megtudni?-kérdezte Harry. Hermione felhúzta a szemöldökét.-Jó, igaz. Na halljuk.-legyintett.
-Voldemortnak is voltak ilyen álmai! Ő pedig az apjától örökölte! És mind tudjuk, hogy kapcsolatban voltál vele, vagyis olyan, mintha te ezt továbbörökölted volna! Érted már?-magyarázta. Mind a ketten bólintottunk.
*Harry*
Három hosszú hét telt el azóta, hogy megtudtam miért vannak furcsa álmaim. Azóta nem láttam Dracot. Sőt, senki sem. Nagyon aggódni kezdtem. Sosem maradt a szüleivel ilyen sokat, csak két napot. Az volt a legtöbb. Blaise-t is egyre többen keresték. Dracot viszont senki. Mindössze én. Elmentem a Malfoy házba. Lucius és Nracissa beszélgettek egy hatalmas szobában. Inkább veszekedtek.
-Ő még csak gyerek! Nem öletheted meg! És ő sem ölhet meg senkit!-könyörgött Narcissa.
-Ha ő nem öli meg Pottert majd megteszem én. De akkor ő is halott lesz.-mondta komoran Lucius.
-Megölnéd a saját fiad?-hüledezett.
-Inkább, mint hogy Volmedort engem öljön meg!-ordította. Hatalmas csattanást hallottam, mire kilestem az oszlop mögül. Narcissa arcára szorította a kezét, és a földön feküdt. Megütöttem. Újra emelte a kezét a vadállat, de előjöttem.
-Ha Draco nem teszi meg, majd megölöm én magamat.-mondtam higgadtan.
-Lám-lám. Potter.
-Hol van Draco?-kérdeztem.
-Húha, de gyorsan a lényegre tértél.-vigyorgott önelégülten Lucius.
-Mondja meg.-mondtam.
-A szobájában.-hadarta Narcissa. Lucius gyilkos szemmel nézett rá. Megverte. Ismét. Rohanni kezdtem fel a lépcsőn. Eközben szemügyre vettem a házat. Minden szürke, piszkosfehér és fekete volt. Felértem Draco szobájába. Minden fekete volt, kivéve a fal. Az szürke volt. Hirtelen olyan komor lettem. Hatással volt rám ez a sötét, depresszív szín.
-Draco!-kiáltottam ahogy megláttam. A falnál állt, háttal az ajtónak. A falról kapirgált le valamit. Azonnal megpördült.
-Harry!-sóhajtott megkönnyebbülten. A nyakamba ugrott, teljes erejével szorított. Azt kívántam, hogy sose hagyja abba. Sose. Egyetlen pillanatra se engedjen el.-Úgy örülök, hogy megtaláltál. Tűnjünk innen.
Bólintottam. Elsétált az ablakáig. Be volt szögezve.
-Elvették a pálcámat. Lemegyek és visszaszerzem. Te addig a bombarda maxima-val robbantsd ki az ablakot. Ha visszaérek ugorj ki, ne várd meg, míg én megyek. Mielőtt leérsz megállítalak, leesel. Aztán azonnal ugrok utánad, te pedig állíts meg! Megjegyezted?-magyarázta. Bizonytalanul bólintottam. Megcsókolt.-Sietek vissza.-és lerohant. Kirobbantottam az ablakot.
-Ez meg mi volt?-kiáltotta Lucius.
-Csak egy madár. Gondolom nekiment az ablaknak.-nyugtatta Narcissa. Nem is gondoltam volna, hogy ennyire felszűrődik az, amit lent beszélnek. Hallottam, ahogy Draco feltrappol. Kiugrottam.
-Arresto momentum!-mondta ki az időmegállító varázslatot Draco. Megálltam egy kicsivel a föld felett, majd leestem. Draco utánam ugrott. Mielőtt leesett volna ugyan ezzel a bűbájjal megállítottam. Felállt és rohanni kezdtünk. Egy zsupsz-kulcshoz értünk. Megfogtuk, és az iskola előtt találtuk magunkat. Kifújtam a levegőt. De... Olyan érdekes volt az iskola. Nem olyan, mint eddig.
*Draco*
Minden gyerek kint állt. Sírtak. Harry gondolkozás nélkül elengedte a kezem és odarohant. Követtem. Ron feküdt ott, szemei csukva, mellkasa éppen csak mozgott.
-Harry?-nyögte. Harrynek egy könnycsepp hullott a szeméből, ami Ron arcára esett.-Te most rámsírtál?-nevetett halkan. Harry elmosolyodott.
-Sajnálom haver. Mi történt?-fogta meg a kezét.
-Haldoklom, Harry. Úgy sajnálom.-motyogta Ron.
-Azt látom, de miért?-kérdezte.
-Kilökött. Azt hitte, én tettem.-dadogta a vörös.
-Mégis mit?
-Megtalálták Blaiset. Monstro ragaszkodott hozzá, hogy én voltam. ezért kilökött.-mondta. Köhögni kezdett, mire Harry beült a feje mögé, megemelte és a combjaira rakta.
-Jobb?-kérdezte Harry. Ron nem válaszolt. A mellkasa nem moccant. Harry elsápadt és a vörösre borult. Rázkódott a válla, keservesen sírt. Ettől én is meghatódtam. Melléültem és simogatni kezdtem a hátát.
-Úgy sajnálom, Harry.-motyogtam.
-Ne.-nyögte ki egy kis idő hallgatás után.
-Ez már nem változtat semmit. Monstro pedig elmehet a francba.-vontam vállat. Ideges tekintettel felemelte a fejét.
-Ennyi? Meghalt az egyetlen barátom, a gyilkosa meg elmehet a francba? Magadnál vagy?-kiáltotta. Meghatott ez a hangnem.
-Sajnálom, csak nem tudom, mit mondhatnék.-védekeztem.
-Inkább menj el.-mondta. Tudtam, hogy ez a legjobb döntés, ezért bementem a szobámba. Monstro az ágyán zokogott.
-Megöltem, igaz?-nézett rám. Bólintottam.-Te jó ég, nem akartam... Úgy bánom... Megöltem!
-Tudom.-mondtam.
-Harry hogy van?-kérdezte.
-Volt már jobban is.-sóhajtottam.-Én alszom. Jó éjt.-mondtam és befeküdtem az ágyamba.
YOU ARE READING
Terv {Drarry}
Fanfiction!(Nincs köze az eredeti történethez)! Draco Malfoy új heccet eszelt ki ellensége ellen. Megpróbálta elcsábítani Harry Pottert. Azonban a terve félresikerült, mind a ketten belehabarodtak egymásba. De ez a kapcsolat nem működhet, hiszen a Malfoy c...