2. Home Sweet Home

184 14 0
                                    

🔸Vanessa🔸

Ak by si niekto myslel že som typ čo zaspí v lietadle, tak ste na omyle. Ja si iba tak v pohode oddychujem. Nepotrebujem spať. Takže keď sme pristávali, nikto ma nemusel budiť. Počkala som si až pristaneme a pomaly sa zdvíhala a čakala na Frenka teda kapitána. Keď prešiel cez dvere bez dverí usmial sa na mňa a otvoril dvierka lietadla a vyhodil niečo ako mini rebrík. Musí ešte nejakú dobu pobudnúť tu aby mohol znova vyraziť, čiže vystúpil somnou. Už sme sa iba rozlúčili a ja som prešla cez budovu letiska na ulicu. Myslím že mi ten rušný New York chýbal.

Pomaly som prechádzala ulicami Queensu a rozmýšľala čo ďalej. Prihlásim sa na strednú školu, trochu obyčajnosti by sa mi zišlo. Aj keď už mám dva doktoráty hotové. Zmením si meno.... Všetci by sa zbláznili ak by k nim do školy naklusala neter Hulka.
Konečne som zastavila pred budovou, ktorú som hľadala. Vstúpila som dnu a išla som rovnou čiarou ku výťahu. Stlačila som vrchné poschodie. Nebolo to vysoko len piate. Nebola som tu odkedy som odišla z Ameriky. Odomkla som si dvere a vošla. Nábytok bol pozakrývaný dekami a plachtami aby na nich zbytočne nepadal prach, ktorého bolo všade dosť. Rastliny boli kaput a okná zastreté.

Fajn! Ide sa na to. Povedala som trochu pobavene. Najskôr som poodostierala, následne som dala dole všetky pokrývky nábytku, ktoré putovali priamo do práčky. Ďalej som pustila vysávač, ktorý našťastie vysáva sám. Ja som zatiaľ zobrala handru a pustila som sa do utierania prachu na miestach, ktoré boli nezakryté. Ale aj tie, ktoré boli zakryté a napadal na nich nejaký prach. Keď som doutierala všetok nábytok v byte, podišla som k vysušeným rastlinkám a odstránila ich. Určite si musím kúpiť nové.
Keď som všetko dokončila sadla som si na gauč, zaklonila hlavu a zatvorila oči. Vydržala by som takto aj rok ale nemala som v byte nič. Žiadne dekorácie, riady, potraviny, prikrívky a oblečenie len to čo som si dotiahla. Čo znamená že musíme ísť na nákupy. Vôbec sa mi nechce ale tak niekto, takéto veci robiť musí. Ak sa pýtate že kde tie veci sú. Tak sú buď predané alebo vyhodené.
Pomaly som sa zdvihla z gauča a popukala si krk.
Schmatla som bundu a kabelku, do ktorej som hodila kľúče a peňaženku.

Nešla som však hneď do obchodu. Najskôr som si išla pre auto. Cesta trvala asi 5 minút. Prešla som cez pár prechodov a zastavila pri bráne za ktorou bolo veľa garáží. Ja som prešla cez bránu a išla priamo k veľkej čiernej bráne s číslom 108. Otvorila som ju pomocou špeciálneho kľúča a vošla dovnútra. Boli tam dve autá zakrité prikrívkou a jedna  motorka. Všetko v ladené do čiernej. Asi sa pýtate že ako to je možné však som ešte ani len nemala  17 a bola som dlho preč. No motorky a autá ma vždy fascinovali, plus všetko to patrilo otcovi. Takže ich teraz vlastním ja

Podišla som k prvému autu a prešla po čiernej plachte, pod ktorou bol čierny Aston.
Pod druhov plachtou bolo čierne BMW.
Motorku som na teraz nechala a nastúpila do BMW. Čudujem sa že mám skoro plnú nádrž. Naštartovala som a garážové dvere sa otvorili tak aby cez ne mohlo prejsť auto. Keď som vyšla z garáže dvere sa automaticky zatvorili a  mierila som priamo k obchodnému centru kúsok odtiaľto a zaparkovala som v podzemných garážach. Výťahom som sa presunula na 1.poschodie a namierila som si to do prvého obchodu, v ktorom som videla pár pekných dekorácií.
~
Domov som sa vrátila už za poriadnej tmy. Kúpila som nejaké základné veci do domu alá deky, sviečky, podušky... Nakoniec som nakúpila dáke cereálie, mlieko, zeleninu a ovocie, chlieb,... Také tie základné potraviny.
Keď som všetko doma povikladala tak som si nadstavila budík na siedmu a zvalila sa do postele. Zajtra nabieham na školský režim. Jupí! Toto ešte len bude zábava.


_____

🤍

Shadow [AvengersFF]Where stories live. Discover now