🔸Vanessa🔸
Už buď TICHO! Zvrieskla som na budík. Viem že som si ho nadstavovala JA ale VÔBEC sa mi nechcelo vstávať. Keď už raz za čas idem spať, chcem spať aspoň doobeda.
No keďže mi začína školský režim musím vstávať skôr.Najskôr som išla do kúpelky, keďže v šatníku ešte nič nieje. Tam som si obliekla čierne kroptopové tielko, čierne nohavice a nato prehodila sivý sieťkovaný sveter. Urobila som základnú hygienu, očesala sa a nasadila si falošné okuliare. Maľovať sa nemám za potrebu. Keď som vyšla z kúpeľne urobila som si na raňajky typu: cereálie s mliekom a sadla si nachvíľu k notebooku. Popozerala som pár stránok a vypla som ho.
Následne som si obula čierne tenisky, zobrala čierny batoh a vyšla z bytu. Keďže som včera nechala auto zaparkované pred bytom rozhodla som sa ísť ním. Nič proti hromadnej doprave ale.... Som proste samotár.
~
Prišla som zarovno so zvonením. Som to ale šikovná. Vystúpila som a vbehla do budovy. Riaditeľňu som našťastie našla rýchlo. Zaklopala som na dvere a počkala na pozvanie.
Ďalej! Ozvalo sa po chvíli.
Vošla som do miestnosti a všimla si za stolom muža v strednom veku.
Á. Ty musíš byť slečna Ren? Však?
Spýtal sa s úsmevom.Áno, som. Tiež som sa naňho usmiala.
Takže tu je tvoj rozvrh a číslo skrinky. Povedal a podal mi dáke papiere.
Taktiež toto daj učiteľke chémie, ktorú máš dnes ako prvú hodinu. Poobede mi to prosím prines podpísané. Znova sa usmial a dodal. Už môžeš ísť.Dovidenia. Usmiala som sa a odišla. Milí, lebo ja to tu 100% poznám a všetko nájdem sama. Nakoniec som nejakým zázrakom našla skrinku a aj triedu. Zaklopala som na dvere no tentokrát som na pozvanie nečakala. Proste som tam vošla.
Dobrý deň. Usmiala som sa na učiteľku, ktorú som práve vyrušila vo výklade.
Á. Slečna Ren. Dnes to počujem už druhýkrát.
Žiaci, toto je vaša nová spolužiačka Ria Ren. Oznámila učiteľka žiakom, ktorý z toho boli zjavne až moc "nadšený". Teda ako ktorý.
Tak! Povedz nám niečo o sebe. Vyzvala ma a mňa skoro šľahlo.Tak... Volám sa Ria Ren. Jednu dobu som žila v Anglicku ale presťahovali sme sa sem. Trepla som prvú vec čo ma napadla.
Ďakujem. Môžeš si sadnúť... Začala hovoriť učiteľka ale chalan v druhej rade ju prerušil.
Vedľa mňa! Také kočky sa často nevidia! Je vidieť že toto bude triedny idiot.
Ďakujem Flash za oboznámenie ale máš poznámku. Sadni si vedľa Petra. Povedala učiteľka milo a chlapec, ktorý bol mysľou niekde v oblakoch sa na mňa pozrel. Prišla som k nemu a položila si na stôl zošity.
Si mŕtvy Parker. Zavrčal idiot Flash a potom sa vrátil k počúvaniu výkladu.
🔸Peter🔸
Do triedy vošla nová baba. Nevenoval som jej moc pozornosti, pretože som rozmýšľal nad tou stážou u Starka. Možno by som raz mohol byť Avenger......Petra. Povedala niečo učiteľka a dievča sa vybralo k mojej lavici.
Keď si vyložila veci a učiteľka znovu začala vysvetľovať učivo.Otočil sa na mňa Flash a zavrčal: Si mŕtvy Parker.
Dievča vedľa mňa iba prekrútilo očami a venovala sa svojmu zošitu.
Všimol som si že na mňa občas zazrela, ale nič nepovedala. Keď som sa na ňu pozrel, všimol som si že má otvorené dva zošity. Do jedného stíhala písať poznámky a v druhom niečo počítala.Problém, pavúčik? Šepla a pozrela na mňa poza falošných okuliarí. Zistil som to vďaka pavúčiemu zraku. To znie divne. Počkať ona na mňa prehovorila. A prečo mi povedala pavúčik. Počkať! Asi by som jej mal odpovedať.
Ehh. Nie? Prečo? Zakoktal som sa.
Ona sa len nenápadne zasmiala a znova sa otočila na tabulu.
Panebože Peter! Ty si neschopný. Vieš o tom?Zazvonilo a ja som vyšiel z učebne medzi prvými. Flash si ma odchytí tak či tak. Teda ak to myslel vážne. On si vždy nájde dôvod, prečo ma zosmiešniť alebo sa domňa navážať, ja však na jeho úroveň neklesnem. To je niečo čo som si sľúbil keď som získal schopnosti.
~
Peter! Videl si tú novú. Zastavil ma Ned, keď som vychádzal z triedy po poslednej hodine.
Uhm..Videl. odpovedal som mu.
Asi... Nestihol som dopovedať, vyrušil ma totižto Flash.Parker! Tu si! Si si myslel že mi utečieš? Čo? Zasmial sa a okolo nás sa začala tvoriť skupinka ľudí.
Flash... Nadýchol som sa že mu niečo poviem no znova mi skočil do reči.
To si nechaj. Tá nová je moja! Jasné? Znova machril. Toto zas bude.
Idiot. Ozvalo sa a z hlúčika čo bol okolo nás, vyšla tá nová.
Och, drahá. Neboj sa, ja mu dám očumovať ťa. Úlisne sa usmial.
Už som to videl na zlomený nos, keď sa znova ozvala tá baba. Mal by som si zistiť meno.To IDIOT. Patrilo tebe Flash. Ten jeho pohľad stál za všetko.
🔸Vanessa🔸
Flash mi už riadne liezol krkom. Neznášam školu presne kôli takýmto chalanom.
Ale cica. Čo som urobil? Vážne sa práve pokúsil urobiť psie oči. Asi sa povraciam.
Narodil si sa. Usmiala som sa naňho a chcela odísť ale on nedal pokoj.
Ale....aby si nám nezozelenala ako tá príšera Hulk. Nato všetci v okolí dostali záchvat smiechu. Ja som sa však nesmiala. Mala som chuť ho zabiť. Zjavne keď sa mu dačo nepodarí tak sa hrá na kráľa a začne hádzať najrôznejšie urážky aby bol zaujímavý. Takže som sa nadýchla a naozaj som chcela odkráčať so zdvihnutou hlavou avšak on a byť ticho? Pche on nikdy, všakže?
Pozri už naberáš odtieň! Vykríkol Flash a znova nával smiechu. Avšak nečakal že mu jednu vrazí.
Au! Šibe ti?! Zavrčal a chytil si krvavý nos.Teraz ma dobre počúvaj! Ešte raz niečo také povieš! Nodožiješ sa rána. Posledné čo som povedala a dala sa na odchod, ktorý mi zase niekto prekazil, dofrasa ľudia!
Slečna Ren! Nie tak rýchlo! Zato čo som teraz videl ste zajtra poškole a vidíme sa v riaditeľne. To bolo to posledné čo som z riaditeľovej prednášky počula. Super! Na čo som sa to zas dala? Prečo som sa znížila na túto úroveň?
_____
🤍
YOU ARE READING
Shadow [AvengersFF]
FanfictionBOLESŤ NENÁVISŤ SMÚTOK Najsilnejšie pocity, ktoré ju posledné roky prenasledujú. POMSTA Chce pomstiť svoju rodinu? Je násilie naozaj to čo chce? PRAVDA Čo ak sa dozvie celú pravdu? LÁSKA Zachráni ju tento pocit? DÔVERA Bude môcť ďalej dôverovať...