🔸 Vanessa🔸
Sedela som v malej kaviarni na mojom obvyklom mieste. Vyhľadávala som na počítači nejaké informácie ohľadom novej misie môjho strýka. Niečo v Sokovii. Netuším o čo presne ide ale nepáči sa mi to. Už asi hodinku sa prehrabávam v informáciách S.H.I.E.L.D.u a nič. Možno to bude tým že som neheckla všetky zložky. Neurobila som to preto, lebo viem že je to chránené Starkovov UI. Som síce vyspelá ale mám obmedzené zdroje čiže by som sa odhalila. Popukala som si krk a zhlboka nadýchla, už pár dní som sa poriadne nevyspala a začínam to jemne pociťovať.
Möchtest du noch etwas? [Budete si ešte niečo priať?] Spýtala sa ma milá čašníčka.
Nein, danke, aber ich werde nach dem Konto fragen. [Nie, ďakujem ale poprosím účet.] Odpovedala som jej. Ak by ešte niekto nepochopil práve sa nachádzam vo Švajčiarsku. V takej malej dedinke kde hovoria výhradne nemecky. Nemám problém, ovládam veľa jazykov včetne nemčiny.
Keď som zaplatila vybrala som sa do mojej malej chatky blízko pri lese. Bola na konci dedinky a celkom skrytá. Malé ale útulné, no na domov to nemá. Všetci ma tu už z videnia poznajú ale nič o mne nevedia. Podaktorý si doslovne myslia že som divná a mimo. Heh, keby len vedeli...
Pomaly som začala baliť veci do veľkej čiernej športovej tašky. Nieje ich veľa čiže sa v pohode zmestia do tašky a menšieho batohu, ktorý zostane pri mne. Letenky som si zariadila ešte dnes a hneď aj odlietam. Je to tu krásne, ale ja mám nejaký ten pud sebazáchovy a chcem sa po viac ako roku vrátiť domov. Ak sa pýtate prečo som bola preč tak dlho a kde som bola... Odpoveď znie: pretože naháňam DUCHA a bola som viacmenej času v Rusku, chvíľu v Nemecku a nakoniec som na tri mesiace zakotvila tu, vo Švajčiarsku. Tento DUCH sa objaví raz za čas aby niečo presnejšie niekoho zabil pre HYDRU.
-∆-
HYDRA.
Zvrhlá nacistická sekta. Skúmali a tvorili nové zbrane pre Nemcov. Dokým sa ich vodca RedSkull nerozhodol oddeliť sa od Hitlerovho vplyvu. Potom sa pokúsili vytvoriť nových SUPERvojakov a sérum pre ich tvorbu. Najväčší úspech dosiahli
/zatiaľ/ pri Winter Soldier-ovi. A presne po tomto vojakovi idem JA.-∆-
Teraz som však o ňom už dlhšiu dobu nič nepočula. Možno že ho znova uspali. To sa však nedozviem, pretože sa môj skvelý strýko rozhodol pridať k skupinke šašov, ktorý si hovoria Avengers. Neviem prečo na to kývol.... museli sa mu poriadne vyhrážať.... ale ako? to fakt neviem, je /podľa všetkého/ nezničiteľný. Raz mi spomínal že si strelil guľku do úst a potom ju ako TEN DRUHÝ vypľul.
-∆-
Avengers
Spolok ľudí /hrdinov/, ktorý ochraňujú svet pred hrozbami ako bol napríklad boh klamstiev LOKI. Bola vytvorená S.H.I.E.L.D-om.
Môj názor je však taký že zozbierali trosky sveta a povedali že sú tým. A tomuto /týmu/ sa podarilo zachrániť svet. RAZ.-∆-
Som asi až moc kritická ale mám svoje osobné dôvody. Zbalila som posledných pár vecí do tašky a pustila sa na batoh. Mobil som zlomila na dve polovice a hodila so koša. Dôvod? Nemala som ho zabezpečený. Bol len tak, pre srandu králikov. Ďalej som zobrala môj (zabezpečený) laptop, slúchadlá a mp⁴. Ďalej som tam hodila dva zošity a jednu tenkú knihu.
Myslím že mám všetko. Povedala som nahlas. Neviem prečo, proste sa mi chcelo.
Všetko som pobrala, vyšla z chatky a zamkla. Išla som po malom chodníčku dolu do dedinky. Za dvadsať minút mi ide autobus do blízkeho väčšieho mesta. Z toho mesta pôjdem tri hodiny do veľkomesta, v ktorom je letisko. Následne nasadnem do lietadla a adios. Neviem ako by som sa mala teraz cítiť. Pocity sa vo mne priam búria. Celkom sa bojím čo povie strýko, ako to zoberie, ako zoberie to že som odišla bez ahoj či iného oznámenia. Myslím však, že to pochopil. Zároveň som rada že ho uvidím, no popri tom ma návrat bolí. Nedokončila som čo som chcela a nenašla čo som potrebovala. Čo ak ho tým sklamem? Čo ak ma nebude chcieť vidieť? Čo ak ma nabonzuje tým jeho kamošom? Môže sa toho toľko pokaziť, no nemám z toho zlý pocit. Čož je veľmi dobré znamenie. Avšak bojím sa aj toho že ma nepočúvne. Nepočúvne a pôjde na tú misiu. Na misiu, z ktorej mám veľmi zlý pocit. A to 100% nieje dobré znamenie. Ja mám vždy v tomto pravdu. Teda nie vždy ale väčšinou. No.... Nebudeme tu riešiť nepodstatné veci.
~
Prišla som k zastávke a čakala na autobus. Najskôr som si myslela že bude meškať ale prišiel na minútu presne. Nasadla som a cesta môže pokračovať.
~
Vystúpila som vo väčšom mestečku a ani nie 10 metrov som mala k vlakovej stanici.
~
Teraz budem musieť ísť peši, keďže vás vlak nezavezie na presné miesto (nečakane). Nevadí, letisko nieje až tak ďaleko. Ak čakáte také to typické letisko ste na omyle. Idem súkromne. Nemám čas na hromadnú dopravu. Vošla som do celkom dobre zariadenej budovy.Schönen Tag. Ich habe hier einen Linienflug. [Dobrý deň. Mám tu zajednaný let.] Pozdravila som pani, ktorá sedela za menším pultíkom.
Ähm ... Name? [Uhm ... Meno?] Ani neodzdravila, neslušná.
Banner. [Banner]. Odpovedala som podráždene. To som ja vytočia ma maličkosti. Podala som jej aj doklad a elektronický lístok.
Ähm ... Nummer fünf. [Uhm... Číslo päť.] Povedala a konečne sa na mňa pozrela a usmiala. Nechápem niektorých Švajčiarov.
Išla som cestou, ktorou ma naviedla a stretla som celkom milého pilota. Chvíľu sme sa rozprávali a potom sme mohli štartovať. Cesta bude trvať nejakú tú hodinu čiže mám čas na chill. Pustila som si hudbu a pozerala oknom.
Ide sa domov......
_______
▫️❄️🐺🤍
YOU ARE READING
Shadow [AvengersFF]
FanfictionBOLESŤ NENÁVISŤ SMÚTOK Najsilnejšie pocity, ktoré ju posledné roky prenasledujú. POMSTA Chce pomstiť svoju rodinu? Je násilie naozaj to čo chce? PRAVDA Čo ak sa dozvie celú pravdu? LÁSKA Zachráni ju tento pocit? DÔVERA Bude môcť ďalej dôverovať...