❤️ Dziękuję!!! ❤️

524 25 66
                                    

Kochani! Nawet nie wiem od czego zacząć. Jestem wam tak okropnie wdzięczna za to, co zrobiliście. Za wszystkie gwiazdki i każde dobre słowo, bo właśnie teraz, gdy mam przerwę od pisania tego typu książek, mogę odczuć to, jak bardzo mi was brakuje. Czytam książki innych osób na wattpad'dzie i dopada mnie w środku pewien paraliż. Mam taką straszną ochotę coś napisać i wiem, że umiem to robić, i robię to dobrze. Jednak coś mnie blokuję i tracę wiarę w siebie..

I to nie miało być jakieś błagalne proszenie o komentarze, bo sama gdy czytam ostatnie zdania to myślę ,,Boże, co za desperatka" xD Nie miałam tego na myśli. Przepraszam bardzo, już się przywołuje do porządku xD Chciałam poprzez to powiedzieć, że właśnie się zorientowałam ile wasze reakcje na rozdziały mi dają i jak bardzo rozwijam się pod waszą "opieką". Kocham poznawać wasze opinie na pewne tematy i to, jak to, co piszę potrafi do was przemówić. Jestem tu dopiero od około miesiąca, a przeżyłam tyle, że ho ho! Poznawanie tajników obsługi aplikacji, pisanie i wstawianie rozdziałów, czytanie komentarzy i cieszenie się jak głupi do sera (tylko, że w postaci ekranu); a później przerwa, która wydaje się dla mnie trwać latami, jednak nic na nią nie poradzę. Tyle się wydarzyło... W miesiąc nazbierało się tutaj ponad 1000 wyświetleń! To, że dalej chcecie czytać moje bazgroły niesamowicie mnie cieszy;)

Dziękuje również gabagabagaba123, Ems1120098 oraz wariatka_08 za nominację❤️ Można chyba powiedzieć, że jest ona prezentem dla was na 1k wyświetleń 😊 Tak więc zaczynajmy!!!

1. Jakie jest twoje prawdziwe imię

Tajemnica;) *świetny początek dziewczyno!*

2. Ile masz lat

Rocznikowo 14, ale to dopiero 26 kwietnia 2021

3. Ile masz wzrostu

Jak ostatnio się mierzyłam to było 174 cm, ale ja straaasznie szybko rosnę i nie wiem czy przez ferie jeszcze nie urosłam.

4. Jaki masz rozmiar buta

40.5 - tak wiem, jestem wielka stopa xD Ale biorąc pod uwagę, że raczej przez najbliższe lata mój rozmiar niewiele się zmieni, a w górę cały czas rosnę jak jakiś bambus to nie najgorzej.

5. Ulubiony kolor

Wszystkie są piękne na swój sposób i nie umiem wybrać jednego. Lubię taki miodowodyniowy pomarańczowy, ale ostatnio jakoś tak mniej. Chodzę raczej w jasnych rzeczach i przełamuję je granatowymi lub bordowymi akcentami.

6. Ulubiony outfit (może być jaki byś chciał mieć)

Właśnie się zorientowałam, że nie mam żadnych zdjęć siebie w jakichś ubraniach, ale jakoś damy radę.

https://pin.it/2ISVh6a

Mniej więcej coś takiego, tylko zazwyczaj noszę jeansy baloon i zamiast torebki plecak

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mniej więcej coś takiego, tylko zazwyczaj noszę jeansy baloon i zamiast torebki plecak.

https://eplecaki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

https://eplecaki.pl/marki-plecakow/vans/plecak-vans-bialy-w-kwiaty-realm-classic-botanical-floral-damski

7. Ulubiona książka

Hmmmm... Nie czytam zbyt wiele takich zwykłych książek, bo się do nich zraziłam jako dziecko, gdy dostawałam jakieś nudne na święta czy urodziny. Zawsze wydawały mi się prezentem na ostatnią chwilę. Z tego co czytałam to np. Seria Ani z Zielonego Wzgórza lub kryminały Agaty Christie. Dużo częściej szukam książek na wattpad'dzie i ostatnio zaciekawiła mnie książka ,,Ostatnia kobieta" jednak niestety chyba autorka nie będzie kontynuować powieści:( A z takich niewiążących się ze sobą opowiadań to czytam aktualnie ,,papierosy" oraz ,,Licho nie śpi".

8.Ulubiony serial

Oczywiście, że.. PADRE MATEO!!! xD

9. Ulubiony film

Właśnie sobie uświadomiłam, że nic o sobie nie wiem. Ehh.. No może ,,The Kissing Booth" albo ,,Zaklinacz koni". ,,To All The Boys I Loved Before"? Nie mam pojęcia. Naprawdę.

Teraz FNiN

10. Ulubiona postać męska

Gilberttttttttttttt

11. Ulubiona postać damska

Nika

12. Znienawidzona postać męska

Portier xD

13. Znienawidzona postać damska

Andżelika Osmoza

14. Ulubiony ship

Netika

15. Najgorszy ship

Net+Felix (nie wiem czy to netflix, czy felet czy jak mu tam)

Nie no, teraz jestem serio ciekawa czy jest taki ship. Bo jeżeli nie, to Felet jest chyba moim najlepszym tworem xD

16. Ulubiony nauczyciel/ka

CyBorek

17. Ulubiona książka z serii

Felix, Net i Nika oraz Trzecia Kuzynka

18. Najgorsza książka z serii

Felix, Net i Nika oraz Pułapka Nieśmiertelności

19. Czy masz w planach inne książki FNiN

Pożyjemy, zobaczymy;)

20. Nominuj 15 osób

CHRYSTE PANIE

Volvo1308

FninOwiczka

alice_on_ice

AdamLenczowski4

little_sunny_flower

To tyle! Dzięki za chwilę uwagi i mam nadzieję, że chociaż troszkę wynagrodziło to wam moją przerwę w pisaniu. ❤️🦋

MinervaFlower🌱

Felix, Net i Nika oraz Wojownicy BłękituOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz