Angyalok és démonok I.

29 1 0
                                    

Kitti szemszöge:
A sulinak vége lett, Kitti a megbeszélt helyen várta a tanárnőt az udvaron. Alex nem volt jelen, már azt hitték hogy nem is jön, de végűl csak feltünt a láthatáron. Zebre tett kézzel közeledett feléjük.

-Nem kettő tizenöt volt a megbeszélt időpont, hanem pontban kettő. Na tessék itt van két pár seprű, és lapát. Kint fogunk kezdeni a parkolóban. - nyújtotta át késszégesen az ezközöket Bea néni.

-Na jó, lássunk már hozzá aztán menjünk a koliba. - sóhajtott Kitti.

-Mit húzod s szád, ezt ti csináltátok meg magatoknak.

-Rendben, csak legyünk már túl rajta... Csináljuk! - mondta Alex, és elindúltak parkoló felé.

Amint munkához láttak, a tanár süttete magát a délutáni napsütésben, iszogatta a teáját, de legfőképpen figyelte őket. -, legalább is addig még ki nem ki nem örült a bögréje, amikor is így szólt:

-Na nyaljátok fel mégeszere a parkolót. Nekem most gyűlésem lesz, szóval mire visszajövök ragyogjon itt minden! - modta Bea néni és sarkon fordúlt.

-Kit utálsz jobban engem, vagy őt? - kérdezte Alex.

-Őt... Na és te miért teszel fel hülye kérdéseket? - mormogta Kitti.

-Én csak nem tudom hogy miért pikkelsz rám, semmi okod nem lehetne rá.

-Tudni akarod?... Tudni akarod? Tudod mit? Elmondom, azért mert szerintem te csak játszol a csajokkal, komolytalan vagy, és azért mert nem tudsz nemet nondani...

-De hát ti kényszerítetettek rá hogy lefeküdjek mindőtökkel, hogy azt a hülye felvételt letöröljétek.

-Igaz, bár... Lehet nekem az a bajom hogy minden csajnak bejössz.

- Neked is? - kérdezte finom hangon Alex.

-A táborban igen, de aztán át gondoltam, és rájöttem hogy nem akarok mindíg aggódni hogy kivel csalsz meg.

-Értelek, de akkor már nem érzel semmit?

-Chh ugyan már. - nevetett Kitti.

-Akkor miként nézel rám? - kérdezte Alex.

-Úgy mint Stepbrotherre. - mosolygott Kitti.

- Ez érdekes. - kezdett el sepregetni Alex.

-Hagyd azt a szarba, inkább menjünk és hátúl is takarítsuk. - kérte Kitti, majd ahogy mentek be gyalogoltak be, véletlentek beállítva le válalta Alexet, amire ő is viszonozta csak gyengébben. Majd a kis alacsony lány felpillanott rá nevetve, majd meglökte és elfutott, Alex pedig utánna iramodott szakadva a nevetéstől.

Ahogy oda értek liheve, Alex fenyomta Kittit a falra, és megcsókolta.

-Hogy hogy nem Lilivel vagy Stepbrother? - nevetett Kitti.

-Hugi, tényleg szeretnéd tudni?

-Igen. - bólintott hevesen Kitti.

-Ezért. - fogta meg a feszülős mellét, majd így folytatta: -Túl sokat szálkásít, meg sok neki az az edzsés, alíg van melle.

-Folytasd kérlek... - mondta Kitti.

-Téged nem zavar ha rágyújtok őt igen, sokkal tágabb is mint te vagy. Nem tudom mit mondjsk még.

-Én azt azt akarom hallani, feltéve ha kavarni akarsz velem, hogy vele csak ritkán csinálod, mert úgy is fogod, és... - folytatta volna Kitt, de Alex közbe vágott:

Hogyan éld túl a gimit?Место, где живут истории. Откройте их для себя