Jézusom, tanár úr!

23 0 0
                                    

Viki szemszöge:
A napok kezdtek egyre jobban telni, ahogy egyre jobban belerázódtak a diákok az iskola mindennapjaiba. Valahol a hét közepén tartunk éppen, a lányok készülődnek tesi órára.

-, már mindenki átöltözött, kivéve Vikit. Az elmúlt pár napban látszott rajta hogy valami nincs rendben, folyton késett, és a megszokottnál is kihívőbban öltözködött. Például mikor betoppant az öltözőbe, egy olyan ruhába volt amiből a mellei majdhogynem kilátszottak. A kivágás a melle alatt végződött, és ezt a szerelést is látszólag csak a szentlélek tartotta össze. Nem véletlen, mióta otthagyta Dávidot azóta önértékelési problémái lettek.

-Hát te? - kérdezte furcálva Petra.

-Én? Most mi... Mi van velem? - tette az értetlent.

-Én is ezt kérdezem.

-Szerintem a ruhádra céloz, de én nem tudom... - tette hozzá Kitti aki éppen a táskájában lévő kukiból falatozott.

-Most miért? Ez szerintem tök rendbe van. Látnátok a többi ruhám.

-Köszi kihagynánk. - mondta Réka.

-Ebből kilátszik mindened... - szólt Lara.

-Hát van mit mutatnom, ezen mit kell szégyellni? - kérdezte Viki.

-Most azt akarod mondani hogy nekem nem? - emelte fel a hangját Lara.

-Nem erről szó sincs, de szerintem az öszképet feldobná egy push up-os melltartó...

-Na kösz! - fordult el Lara, majd így szólt: -Amúgy te nem akarsz öltözni?

-Nincs tesi cuccom... A fenébe otthon hagytam, ez van ha az ember túl sokat törődik a sminkjével, és utána rohannia kell... - sóhajtotta Viki.

-Akkor most meg leszel futtatva. - mondta Lara, majd gondolatban hozzátette: ,,mint egy svájci kurva." - amiért beszólt hogy kissebb a melle.

Amikor bementek a tornaterembe, Zalán tanár úr végignézett mindenkin. Viki az színes öltözködésével nagyon kilógott a sorból, ráadásul még rágózott is. Megakadt rajta a tekintete, és egy ideig csak csendben bámulta, kíváncsi volt hogy észre veszi-e magát. -, de ő nem bírta tovább, és így szólt:

-Mi az tanár uram? - kérdezte, majd csattogott párat a rágójával.

-Neked hol a tesicuccod Viki?

-Otthon hagytam, reggel nagyon siettem...

-Nem az első, különben is már hétfőn be kellett volna hoznod. - mondta majd a naplójáért nyúlt.

-Ne már! Most egyest kapok?

-Nem, csak felszerelés hiányt írok.

-Nekem bezzeg már beírta volna... Pedig én mindíg úgy futok az óráján mintha a rendőrök elől menekülnék. Most nem azért hogy írja be a csajnak, csak na, gondolom vágja... - szólt közbe Alehandro.

-Nem, Alehandro neked azért írtam be mert vissza szájaltál! - eközben megütötte a fülét hogy Viki ismét csattog, erre persze rögtön hangnemet váltott: -Viki, légy úrihölgy és köpd ki, vagy nyeld le. Ez balesetveszélyes. A bünti pedig plusz öt kör, és huszonöt guggolás-felurás. -, amiér nem öltöztél át. Melyikkel kezded?

-A guggolással tanár uram. - válaszolt hízelgő hangon.

-A többieknek addig két kör. Viki te meg láss hozzá.

El is kezdte, és a lezser ruhájából majdhogynem kiestek a mellei, folyton húzta fentebb a melltartó kosarát, és a sorta majdnem szétszakadt rajta, annyira feszült, mellesleg abból is kilátszott mindene mikor leguggolt. Zalán tanár úr mindezt olyan élvezettel nézte hogy el is feledkezett Viki büntető köreiről.

Hogyan éld túl a gimit?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora