Love island

25 1 0
                                    

Dávid szemszöge:
-Adásban vagyunk? Hogy?... Igen? Na hát köszöntök mindenki... Ez itt Luter Márton Love Island... De a szerkesztőknek majd szólok hogy ez így kurva szar név. Na mindegy. Én Lakatos Márk vagyok.. - elkezdett szakadni a nevetéstől Dávid, majd így folytatta: -Nem amúgy én Kósa Dávid vagyok a műsorvezető, a Luther Márton igazgatója! Érted bazd meg? Van egy kúrva műsorom! - üvöltözött tág pupillákkal Dávid.

-Szóval üdv mindenkinek, látom szépen gyűlnek a nézők, pedig ez csak az első adás... Szerkesztő úr, a kurva anyádta!

-Miért? - kérdezte egy hang a kamera látó szögén kívűl, miközben a lefizetett rendszergazda számolgatta a pénzt mellette ülve.

-Nem tudom! Csak úgy. Na geci, térjünk a lényegre... Szóval meg is bemutatom a szereplőket. - mondta Dávid majd a projektoron felvillantant pár kép, de mindegyiknél ilyen megjegyzéseket tett:

-Ez meg ki a fasz?

-Ő biztos hogy ide jár? Hallod geci ne szopas már!

-Őt vágom, de nem tudom hogy hogy a faszba hívják.

-Ez Drex, de róla most mi a geci faszt mondjak? Hogy szakadjon le a veséd te rákos fasz! - majd mikor fel a saját képe került a kivetítőre, így szólt:

-Ő az univerzum császára baszod, ilyen fasza, belevaló srácot még nem láttál csíra! -, na jó nem, igazából beszarsz de én is szereplek ebbe a műsorba. Na csak nézzétek! - és elkezdték a történteket liveolni.

Visszatekintés:
Reggel mielőtt elkezdődött a suli Dávid elhozta Vikit a kocsijával. A Benz hátsó ülésén volt egy ezüst tálca amin volt pár fehér porral teli tasak, amiért Viki hátrahajló. Ahogy nyúlt érte, a latex szoknyájából kilátszott a segge amire Dávid rá is csapott, amire ő mosolygott. A tálcára ki is szort egy tasakkal, és a bankkártyával el osztotta ezt négy csíkra, majd a betekert húszezresével fel szívták mind ketten az adagjukat. -, és a maradékot Dávid a kisujjával fel kaparta és az ajtai mögé rakta. Ezt követően elindultak a kapu felé, mivel hamarosan kezdődött a diákok gyűlése.

A helyszín szokásos módon a sulis könyvtár volt, és ahogyan az várható volt Dávid utoljára érkezett meg közéjük.

-Csá mindenki, mi a faszról van szó?

-Neked is szia Dávid. - tekintet rá Bea néni szúrós tekintettel.

-Jaj itt tetszik lenni, nem is láttam tanárnőt! Sorry, szóval állok mindenki rendelkezésére, itt vagyok, full HD, és 3D. - mondta pörgő nyelvel Dávid, a kokain hatása alatt.

-Jól van, rendben Dávid... Na ha mindenki lenyugodott, akkor el is mondom hogy miről lesz ma szó. A téma a következő, a suli kommunikációjáról lesz szó, hogy milyen arcát is mutatja a Luther Márton a felvételizők, de akár a többi rivális iskola felé. Szóval, olyan ötleteket várok amik jobban elhitetik az ide jelentkezőkkel hogy ez a hely egy Disneyland, a kiváló oktatás mellet. - mesélte Bea néni, majd mikor Jennifer jelentkezett így szólt: -Igen? Neked milyen ötlet jutott eszedbe?

-Rendezhetnék süti vásárokat, vagy tarthatnánk bálokat.

-A sütivásár az jó ötlet, ezt fel is írom. -, de báljaink így is vannak, például a gólyabál a diák avatás után lesz, bár ez meglepetés lett volna. - nevetett Bea néni, majd a következő jelentktkező Alpár volt:

-Nekem az az ötletem támadt hogy rendezhetnénk több tanulmányi kirándulást. Vagy határon a határokon túlra is ellátogathatnánk, egy ilyen utazás keretein belül. Van pár ilyen pályázat is ahogy nézem. -, mondta Alpár a telefonját bámulva.

Hogyan éld túl a gimit?Where stories live. Discover now