Család I.

21 0 0
                                    

Viki szemszöge:
Ebédszünet, a legjobb ami a suliban történhet. Persze vannak napok mikor azt is felül lehet múlni, példáúl az ökörségekkel amikor sírva nevetsz, vagy ha éppen összejössz valakivel, ennél igazából nincs is jobb. -, de azért lássuk be ez nem mindennapos. Ez a nap kissé furán indul. Többek között ezért áll most Viki a cigi capen magába fordulva, egy füstölgő blantal a kezében.

Visszaemlékezés:
Először is az a gyanús zaj, aki nem válaszolt semmiféle kérdésre, folytatta tovább a motoszkálást..

-Hahó ki az? - kérdezte meg ismét Viki, de ekkor már a matató hangok is elmúltak. Erre Viki ismét megengedte a vizet, és tusolt tovább. Hozzáteszem nem sokáig, mert kicsivel később, úgy fél perc lehetett talán, hallotta hogy becsapódott az egyik iskola szekrény. Ekkor betelt nála a pohár és kirontott, ezt ezekkel a mondatokkal a száján:

-Nem tudom hogy ki vagy, de velem ne szórakozz cseszd meg! - ahogy ez elhangzott egy alak kiugrott elé a legváratlanabb helyzetben, ezzel Vikire hozva a frászt.

-Hé szép lány eltévedtél? - kérdezte Réka.

-Kapd be! Már azt hittem megleszek erőszakolva. - nevetett Viki, majd így folytatta: -Mit keresel amúgy itt?

-Elhagytam a telóm, ja és a melleim. - mondta ironikusan, miután óra elején leoltotta Viki, Larát, a méretei miatt. -, tulajdonképpen csak azért hoza fel, mert ő is hasonló cipőben jár. Ezt követően így szólt, Viki melleire nézve: -Hé amúgy adhatnál kölcsön, - ekkor megbökte ujjával, és egyből el is rántotta, sziszegő hangot kiadva: -SZ, ez elég forro. Inkább nem kell. Tartsd meg magadnak.

-Mi? - értetlenkedett Viki.

-Semmi, na lépek mert órám lesz! Na pusza. - szólt, elnyújtott hangon, és már ott sem volt.

Miután Viki magára maradt, Viki hallotta kintről Zalán tanár úr hangját ahogy elköszönt Rékától, ami bajt is jelnthet ugyan is be fogja zárni az ajtót, és akkor ott ragadt. Most, mi legyen? - rohanjon oda az ajtóhoz csupasz meztelen, vagy zárassa magára az ajtót úgy hogy klausztrofóbiája van? Leblokkolt hirtelen.

Szerencsére? Vagy szerencsétlenségére, ezt nem kellett eldöntenie mert Zalán tnárúr benyitott és így szólt:

-Van még bent valaki? - és amikor megpillantott meglátta azt hogy Viki ott áll teljesen meztelenül. Le volt blokkolva, mert az idegbeteg, gyógyszer függő anyja folyton bántotta kiskorában, és gyakran be is zárta a sírva tomboló Vikit. Érthető volt. -, viszont Zalán tanárúr reakciója már annál kevésbé ugyanis belépett, és csak aztán csukta be az ajtót, persze azt már maga mögött, és így szólt:

-Hát te? - Viki hevében, ismét felvette azt a flörtölős énjét:

-Én helyben vagyok... De maga tilosban jár... - forgatta újaival a hajtincseti, és semmit sem takart.

-Én tilosban, de hát te voltál ma rossz kislány. - gombolta ki az ingét Zalán tanár úr.

-És ha rossz voltam? - nézett bociszemelle Viki.

-Úgy érzem nem volt neked elég az a bünti amit bent kaptál... - sóhajtotta a tanár, aki ekkor már Viki hátát simogatta, és közeledett a segge felé.

-Talán nem! - pipiskedett Viki aki bele dörzsölte a fenekét a tanár kezeibe. Bukott az idősebb emberekre, mivel apa nélkül nőtt fel, és hiányzott belőle a helyes kép a családfőről. Persze mindenhol ezt kereste, még ha rá is kell majd jönnie hogy ez helytelen.

-Most nem fog minket senki sem zavarni, legalább egy óráig. Orvosiban voltál majd megmondom a tanárodnak, és nem lesz igazolatlan. Ezt jobb ha tudod, na ereszkedj térdre te kis ribanc. - eközben már az övét is kioldotta, és készenlétben állt a szerszáma, és Viki tette ami szerinte ezekben a helyzetekben a dolga volt. Minden vágyát teljesítette a tanárnak, aki ezzel visszaélt, és annál jobban durvul. Tépte a haját, fogta a torkát, néha rácsapott egy egy nagyot a fenekére, vagy rámarkolt keblére. -, mindeközben csak dugta, és dugta. Majd a végén párat spriccolt az arcára, ezzel fehérre festve azt. -, amit Viki alkajával letöröl, és csak össze rogyva néz az éppen távolodó tanár felé.

Hogyan éld túl a gimit?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant