Alex szemszöge:
A hétfő tulajdonképpen a színfalak mögött zajlott folyamatok tetőpontja lett. Ugyan nem voltak aznap iskolában, de ez a koliból történő kirúgás után kissé nehézkes lett volna Kittinek, Timinek, és Olivérnek. -, na meg Alexnek is, viszont neki nem bejárás terén, hanem a szülei elől titkolni kellett azt hogy már nincs hol aludnia a suliba járás előtt.A hétvége egy része azzal telt, még a buli előtt hogy megnéztek pár albérletet, ahová be is tudtak volna költözni. Az első túl szűkös volt, ugyanis egy szoba volt benne nappali nélűl, és körülbelül a másodikkal is ez volt a gond, ráadásul le is volt lakva rendesen, mindamellett hogy a város másik végén helyezkedett el.
Az utolsó amit már majdhogynem reménytelenül vettek számba, az volt mondhatni a legjobb. Nem volt túl nagy de négyen elfértek benne. Egy hálószoba volt, ahonnan nyílt az erkély, és egy nappali konyhával és ebédlővel valamint egy mosdó helyiséggel közvetlen mellette a fürdőszobával. Ez volt tehát a megoldás, amire Kitti, és Olivér le is tette a kauciót, tehát már csak munkát kellett keresniük hogy a rezsit és a bérleti díjat fizetni tudják majd a későbbiekbe.
Kezdetben nagy dilemmában voltak, ki hol aludjon? -, ráadásul még elvarratlan szálak is voltak. A hálószoba azért nem volt jó, mert mindannyian dohányoztak, és onnan nyílt az erkély, és senkinek nem lenne túl kellemes ha rányitnak miközben épp a gyönyörök tengerére evezett. A nappali hátránya pedig reggel nyilvánult meg abban hogy oda bármikor bemehetnek mivel ajtó sem volt oda. Így reggel nem az ott alvók döntik el hogy mikor is kelnek, hanem aki akár véleteln, (vagy akár direkt is) nagy hangot csap.
Hosszas tanakodás után Alex és Kitti megkapta a tévéző kanapéját, Olivér és Timi a hálószoba kényelmét, ugyanis volt erre egy nagyon jó évük: ,,Mi fizettük a kauciót.
Ezután jöhetett a békülés, mert hogy voltak problémák, és nem is kevés. Régebbről maradt egy tüske Timiben, amikor is kiderült számára hogy Alex lefeküdt Kittivel, holott ő komolyan gondondolta volna az egészet. Érdekes módon Kittit nem utálta, bár lehet azért mert ő keltette az egész feszkót. Egyedül Olivér hatására szánta rá magát Alex hogy megpróbáljon változtatni az egészen. A nappaliban beszélget Timi és Kitti, Alex kapott is az alkalmon, és bement a szobába és lehuppant közéjük, és így szólt:
-Na mizu? - de erre Timi egyből felállt és kiment a konyhába.
-Hogy te mekkora egy barom vagy. - tette hozzá Kitti nevetve.
-Hát nem tehetek róla. - mondta, Alex és vállat vont.
Ekkor Olivér belátta hogy neki még puhítania kell a dolgot, ezért el is kezte azonnal ahogy szembe találta magát Timivel. -, csak azt nem látta előről, hogy ezt bent is hallani fogják:
-Figyi, te majdnem megöltél a szerelmeddel, de én elnéztem neked... Alex barátként tekintett rád, valószínűleg elég közeli barátként...
-Menj a faszba! - fordított hátat Timi.
-Várj... De csak azért mert gyerek még.
-Hé! - szólt a nappaliból Alex.
-Kurva szarúl voltam miatta, majdnem túl adagoltam magam abban a buliban!
-Te meg pár naja majdnem megöltél! Úgyhogy jóba leszel vele, engem nem érdekel. - emelte fel a hangját Olivér.
-Mi a fasz? - kérdezték halkan Alexék össze nézve.
-Alex egy kis szardarab, miatta fogok fasz növeszteni hogy bekapja! -, mert ha nem agyfaszt kapok. - kontrázta meg Timi.
-Hé... - szólt Alex.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hogyan éld túl a gimit?
Diversos(esetenként előfordúlhat káronkodás, vagy 18+ os jelent ezért ennek tudatában olvasd) Az gimnázium nem mindenkinek könnyű, valakinek az identitásával vagy a hovatartozásával van gond, másoknak meg a tanúlmányival. -, de olyan is van aki még magát...