A világégés

53 1 0
                                    

Reggel hét órakor megszólalt az iskolacsengő, majd a nevelő elindult hogy keltse az kolisokat. A mai nappal kezdődik a gólyatábor.

-Már is reggel van? Nem csörgött az ébresztőm... Jönni fog a nevelő, ha engem itt talál kiraknak a koliból, és akkor baszhatom mert már az összes koli fullon van. - mondta Alex miközben, már is kopogtak.

-Az ablak nyitva van ugorj ki gyorsan. - monta Timi miközben biztatólag ütögette a vállát, hogy menjen gyorsan mert pillanatokon belül benyitnak.

Gyorsan kint is volt eközben a nevelő benyitott, és Timi bezárta az ablakot.

-Jóreggelt Ibolya néni. - köszönt Timi, miközben pont elhúzta a függönyt hogy ne látszódjon hogy egy meztelen alak szaladgál a tetőn.

-Szia mondd a neved, ne haragudj még újak vagytok, és ilyenkor még nehezemre esik az ilyesmi, de ígérem belejövök. Szóval?

-Timi vagyok.

-Szia Timi, és a barátnőd aki még mindig alszik... Hé, ébresztő. - rázta meg Ibolya néni Timi alvó szobatársát, majd így folytatta: -Velem kellene hogy gyertek, lesz egy kis dolgunk.

-Bocsánat, a fülhallgató miatt nem keltem fel, hangokat hallottam az éjjel, - mondta miközben Timire nézett, és így fejezte be mondatát: - és nem tudtam aludni.

Miközben Ibolya néni háttal állt Timi bemutatott a szinte vadidegennek mondható csajnak és így szólt halkan, de ugyanakkor agresszív tekintettel: -Anyád!

Eközben Alex kint keresett egy helyet a tetőn ahova el tudna bújni az ablakok mögött lassan ébredező szemek elől. -, de nem talált semmit, így az iskola felújításairól légi felvételt készítő drón képkockáin csak az látszott hogy egy meztelen pasas szaladgál a kollégium tetején. Amit persze nem vettek észre egyből...

-U anyám, ezek már ébren vannak. - mondta miközben egy függönyt elhúzó lány majdnem elájult ahogy meglátta Alex ruha nélküli testét. -, majd ezt követően, kopogtak egy másik ablakon, és három csajt látott ahogy videózták.

-Na geci...

Zete szemszöge:

-Jó reggelt kedves szobatársaim. - mondta Zete nagy ásítások közepette, és kikelt az ágyból.

-Neked is Zete. - mondat Bendzsi ahogy a hátához nyúlt és kellemetlen arcot vágott.

-Neked mi bajod?

-Rossz ez az ágy, és szerintem meghúzódott a hátam. Suli után nézek egy csontkovácsot, vagy egy masszőrt a városban.

-Hát remélem jobban leszel. Amúgy, Matyi és Trixi még alszik, ne keltsük fel őket? - kérdezte Zete.

-Ne, hagyd őket aludni, úgy is jönnek nemsoká ébreszteni. Ne minket utáljanak meg. Van egy ötletem, hogy hogy vágódjunk be a nevelőnél.

-Na és hogy tervezed ezt megvalósítani?

-Öltözzünk fel, és menjünk ki a folyosóra még mielőtt még bejönne ide.

-Ez jó ötlet. - Zete gyors magára kapott pár divatosnak nem mondható ruhát, és mire felöltözött, addigra Bedzsi még mindig azzal kínlódott hogy az izmos testére felhúzza a nála két számmal kisebb pólót.

-Bocsi, a hátam miatt kínlódok.

-Nem inkább azért mert kinőtted azt a pólót? - kötekedett Zete.

-Fogd be, jó? Ez skiny cucc, ha nem tudnád? - mondta Bendzsi Zete öltözékére is utalva, ezután gyors fel is vette a pólót, és már kit is voltak a folyosón.

Hogyan éld túl a gimit?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora