🎉7🎉

869 27 0
                                    

Pov. Murcix

Poszłam spać wcześniej ok. 1, ale obudziłam się trzy godziny później. Zeszłam na dół. Impreza jeszcze trwała, ale bawili się już tylko chłopacy. Byli strasznie pijani. Cofnęłam się do pokoju, ale zdecydowałam, że muszę tamtędy przejść, a więc poszłam, szybkim i zdecydowanym krokiem. Ominęłam wszystkich chłopaków. D
Poszłam do kuchni, zrobiłam sobie herbatę. Usiadłam na blacie i w spokoju wypiłam mój napój. Zeszłam z z blatu, zaczęłam podsłuchiwać o czym to tak chłopacy gadają. Nie było ich łatwo zrozumieć, ale wiem, że ja też nie powinnam tego robić. Gadali coś o nartach, feriach i maszynach budowlanych na budowie u sąsiada. Powstrzymywałam się od śmiechu. Poszłam na chwilę do montażowni, zobaczyłam Karola, który jako jedyny nie pił.
- Jaki filmik montujesz ? - zapytałam
- Na kanał Tromby, bo on sam nie może, bo widzisz jak wygląda, a się zdeklarował, że będzie odcinek dzisiaj o 11.
- Aha -_-
- A Nowciax, wypił tylko kieliszek, także może tylko sprawia pozory pijanego, jak jedyny wypił tylko jeden. Reszta chłopaków nie będzie jutro na filmiku widać, no ewentualnie Piotr, bo tak jak mówiłem, jest trzeźwy. Może w 95%, ale jest, bo reszta np. Patec albo Krzychu to już poziom trzeźwości spadł poniżej zer.. - miał mówić dalej, ale chłopacy rozpoczęli bójkę.
- No nieźle - powiedziała pod nosem
Tak teraz czas zgadnąć o co mogli się pokłócić tak pijani ludzie, otóż Patec z Mini Majkiem pokłócili się o koparkę sąsiada. Tromba z Krzychem o coś się kłócili nie słyszałam dokładniej, a Nowciax stał obok całej tej szamotaniny. Po schodach zeszli wszyscy inni domownicy. Marcysia z Łukaszem zaczęli odciągać Trombę od Krzycha, a Nowciax i Karol odciągali od siebie Kube i Majka. Rozsadziliśmy ich po różnych kątach, Wariatec poszedł do pokoju,Mini Majk spał na kanapie, Krzychu w pokoju, Tromba również w pokoju. I większą część poszła spać. Już potem zapadła cisza i można było zasnąć. Ja szłam do pokoju Marcysi, bo tam dzisiaj miał być babski wieczór, ale będzie on w pokoju u Karola i Werki.

Pov. Marcysia
Odrazu jak Marta stanęła w drzwiach kilknęłam "odtwórz" i zaczęłyśmy oglądać następny odcinek "Gambitu Królowej" na Netflix. Po pewnym czasie jednak skończył nam się popcorn i zeszłam na dół, znalazłam jakieś dwie miski i wyspałam popcorn Keto do jednej i normalny popcorn do drugiej. I wróciłam oglądać. Ja nie zauważyłam pewnej rzeczy, a może mi się zdawało :/ Dobra nie ważne. Skonczyłyśmy ok. godziny 7, o godzinie 9 były nagrywki, ale jako, że chłopacy nie mogli to nagrywanie zostało przełożone. Postanowiłyśmy że nagram film na kanał Murcix. "Jeżeli nie odpowiesz pijesz shota" było ciekawie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejka
Wczoraj nie było, ale dzisiaj jest następny rozdział, nie wiem kiedy pojawi się następny. Zaraz zaczynam lekcje, także pewnie jutro lub pojutrze będzie następne.
Miłego dzionka!!!



~•~Od Początku~•~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz