🌺14: Wersow🌺

483 20 0
                                    

- Hejka, dzisiaj wam pokażę prezent dla Nowciaxa na urodziny. Powiem bardzo szczerze, Nowciowi jest łatwo znaleźć prezent, a zarazem trochę trudno. Jedno przeczy drugiemu wiem, ale Nowciax ma dwie najbardziej znane hobby i pasje jest to wędkarstwo i fotografia jak już pewnie wiecie, jednakże Nowicax ma takie podstawowe rzeczy jeżeli chodzi o to. Także wraz z ekipą, damy mu poduszkę z dedykacją dla niego, aby było coś innego nie prostego i weźmiemy kilka zdjęć, które on zrobił. Przede wszystkim na tej poduszce muszą się znaleźć zdjęcia które zrobił Ekipowiczom i jak starczy miejsca to jeszcze wkleimy na ten kolaż krokieta, chmurkę, puszka i zośkę,oczywiście ze zdjęciami które on zrobił. Odnośnie prezentu to wraz z Karolem postanowiliśmy mu kupić osłonkę do aparatu, dokładniej do zdjęć wodnych. Solenizant mówił ostatnio, że pożyczał od kogoś, a teraz będzie miał swoją. I na razie sukienki wam nie pokaże, ponieważ jest w praniu. Wszyscy chłopacy z tego co wiem mają oczywiście jakieś koszule i jeansy. Majk, Krzychu i Patec kupują prezent razem, wszyscy się złożyli i nie będę mówić więcej, bo oni to będą opowiadać, także zostawiam to im, a ja teraz kończę ten urywek do filmu Marty. Także Do zobaczenia na filmie Murcix!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ps. Robię te części trochę na spontanie

~•~Od Początku~•~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz