özel

5.4K 775 830
                                    

9 ay sonra.



laliesmano: sonunda sana yazma cesaretini gösterdim jeon.

laliesmano: aylardır yazmak istiyorum ama yazamıyorum. ne yazacağımı bilmiyorum. sadece aylardır ağlıyorum.

laliesmano: her saniye bizi birleştirmeyen kadere lanet okuyorum sevgilim.

laliesmano: sürekli yazıp yazıp siliyorum, sonunda sana ulaşabildim. hâlâ hayattasın değil mi?

laliesmano: ölme, bunları oku önce.

laliesmano: yanında olmadığım her saniye için lanet okuyorum. senden ayrı kaldığım, sana ön yargılı davranıp üzdüğüm her an için lanet okuyorum.

laliesmano: seni çok özledim jeon, çok özledim.

laliesmano: hani demiştin ya, gerçek aşk hikayeleri gizli kalır, kimse duymaz demiştin.

laliesmano: bizim bir tane bile fotoğrafımız yok ama anılarımız sadece ikimizin hafızasında. sadece biz biliyoruz.

laliesmano: beni seviyormuşsun, bunu duyduğumda yerle bir oldum. bana gerçek aşkı öğrettiğin için sana minnettarım jeon. minnettarım.

laliesmano: bana dokunmaya  kıyamadın sen. elini sürmeye bile  çekindin.

laliesmano: biz hiç birbirimizin olmadık ama kalplerimiz hep bütündü.

laliesmano: saçlarını okşamak istemiştim, olmadığını söyledin. jeon, seni ne kadar sevdiğimi bilemezsin. o kadar seviyorum ki içim içime sığmıyor.

laliesmano: başkasıyla ol, mutlu ol demişsin. senden başkasıyla olamam. senin yanına gelmeyi bekleyeceğim sevgilim. sadece bu. jeon, sakın üzülme. sen ölmeyeceksin, sen melek olacaksın.

laliesmano: Tanrı seni çok sevdiğinden yanına almak istedi. sadece bu.

laliesmano: pepsis'im, jeon'um. bana kattığın her şey için minnettarım. zor günlerinde yanında olamadığım için beni affet ama biliyorum zaten affettin.

laliesmano: senden önce dokunmadan, masum duygularla sevileceğini bilmezdim. sen gösterdin, sen bana aşkın nasıl bir duygu olduğunu kazıya kazıya öğrettin.

laliesmano: son mektubunda bile beni incitmemek için elinden ne geliyorsa yapmışsın sevgilim.

laliesmano: kokuna hasretim, nefesine hasretim, her an ağlıyorum, her şeyde seni hatırlıyorum. kadife sesin kulaklarımda. geceleri bana şarkı söylüyorsun.

laliesmano: ben seni çok sevdim demişsin, ben de seni çok sevdim jeon.

laliesmano:

laliesmano: bak mavi kozalak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

laliesmano: bak mavi kozalak. sana veremedim ama hep yanımda ve rengi hâlâ solmadı. doğru söyle, büyü falan mı yaptın?

laliesmano: sürekli aynı şeyleri söylüyorum ama

laliesmano: seni çok özledim sevgilim... çok.. çok fazla.

laliesmano: her gün başka bir kıyafetine sarılarak uyuyorum ama artık kokun kalmadı gibi... keşke daha çok kıyafet alsaydın, şaşkın.

laliesmano: seni asla unutmayacağım bir tanem. sen çok güçlüsün. merak etme kendime asla zarar vermeyeceğim. senin için hayatta kalacağım.

laliesmano: gerçek aşklar hep peri masalı gibi bitmezmiş.

laliesmano: ama bu bir son değil. sen sadece benden önce gidiyorsun. ölmen umurumda değil, sadece acı çekme. çok ağrın var mı? lütfen ağlamadığını söyle.

laliesmano: ölmediğini söyle bunları okuyorsun, değil mi?

laliesmano: jeon, her şeysin.

laliesmano: beni unut demişsin. mavi sensin. gökyüzünü seven sensin. ben gökyüzünün altında yaşıyorum sevgilim. seni unutmam mümkün değil.

laliesmano: kocaman kalbin için minnettarım. kırık kalbine bile beni sığdırmaya çalıştın, beni incitmedin. bana çok şey öğrettin.

laliesmano: ben seni çok sevdim, çok seveceğim.

laliesmano: sana görüldü atamam demiştin. belki de dünyada değilsindir ama merak etme ben cevap vermişsin gibi yapacağım. senin yaptığın gibi nokta koyacağım.

laliesmano: eski mesajlarımızı okuyorum. söylediğin her kelime o kadar anlamlı ki... harika bir adamsın. seni sonsuza kadar öpmek istiyorum.

laliesmano: ve çok yakışıklısın. saçın olmasa bile. sen her şeye değersin. gözlerin yeter sevgilim.

laliesmano: yıldızlar kadar öpücük, mavi bir kalp ve ağlayan bir pepsis. ben seni çok sevdim jeon'um. biz birbirimizi çok sevdik.

laliesmano: .

laliesmano: yazmıyorsun.

laliesmano: olsun.

laliesmano: ölmedin.

laliesmano: hep kalbimdesin. sonsuza kadar sevgilim.

laliesmano: 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

pepsisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin