"Lisa, bence kitap karakterini falan unut. Çocukken okuduğun uyduruk bir kitap sonuçta." dedi Jennie, önündeki kitabın sayfalarını çevirirken.
Çocukluğumu renkli hale getiren okuma kitabımı, kalbime kadar bastırarak. "Pepsis hakkında düzgün konuş." diye homurdandım.
Jennie gözlerini devirerek, benim kitabımdaki cevapları, kendi kitabına geçirmeye devam etti. "Pekâlâ kahrolası, ne halin varsa gör."
Jisoo ise o sıralar, sınıf başkanı olduğundan dolayı Jeon'un ve okuldaki tüm sınıf başkanlarının bulunduğu gruba bir şeyler yazıyordu. "Tanrım," dedi hayıflanarak. "Jungkook tam bir haspam." Bacak bacak üstüne attığında telefona oldukça sinirli bakıyordu.
Kaşlarımı çattım. "Ne yaptı ki?"
Rosé elindeki çubuk krakerinden bir ısırık alarak, "Jungkook egoistin teki," dedi ve gözlerini devirdi. "Geçen gün, twitter'da kendi başkan olmadan önce okulun çöplük olduğunu, yazmış. Daha dün başkan oldu."
"Ama iyi biri." dedim önümdeki kahveyi dudaklarıma götürürken. Öğlen arası sınıfta sadece dördümüz vardık. Genelde sınıfta olmayı seviyorduk, okulda öylesine fazla olay oluyordu ki, artık bıkmıştık.
Jennie benim kitabımdan geçirdiği ödevini tamamlayarak kalemi sıraya sertçe attı. "Bıktım, keşke okumadan en iyi işe sahip olsak."
"Keşke." dedi Rosé elindeki krakeri sertçe dişlerken. "Bu arada Park Jimin sevgilisinden ayrılmış, ben de mesaj attım. Dedim 'naber'. Onun da bana düşesi varmış zaten. Duygusal boşluk hesabı ama basit bir çocuk ya. Takılırız birkaç gün. Eğlenceli biri."
Gözlerim açıldı. "Şaka mı yapıyorsun?"
"Yoo gerçek. Bugün çıkışta konuşuruz belki."
"Özgüvene bak," dedi Jennie gülümseyerek. Daha sonra ciddileşip tek kaşını kaldırdı. "Bir saniye, kalbimin başkanı Taehyung nerede?"
"Kantine indi." dedim kahvemden bir yudum alarak. Jennie ayağa kalktı ve kapıya doğru hızlı adımlarla yürüdü. "Gideyim hemen. Şimdi kızlar ona bakıyordur. Delirmeme ramak kaldı zaten."
Gülümsedim ve başımı iki yana salladım. Taehyung'un sevgilisi olmasına rağmen, mesaj atan kızların ardı arkası kesilmiyordu. Jennie sınıftan çıktığı anda, kapı tekrardan açıldı. Hepimizin bakışları kapıya doğru çevrildiğinde, Jeon içeriye girdi.
Ona dik dik baktığım için, o da bana baktı. Birkaç saniye göz göze geldiğimizde hızlanan kalbim bir sarsıntı oluşturmuştu. Göz göze geldiğimiz o iki saniye, bir ömürmüş gibi geldi. Nefes almayı unutmuştum.
Bakışlarını benden ayırarak, "Jisoo, çıkışta sınıf başkanları ile toplantı yapacağım. Orada olursan sevinirim." dediğinde sesini ilk kez duymuştum. Hayran olunacak bir tonda, sanki şarkı söylüyormuş gibi konuşuyordu.
Jisoo, isteksizce başını salladı. "Tamam."
Jungkook beklemeden kapıyı kapatıp, sınıftan ayrıldığında Rosé yüzüme baktı ve gülümsedi. Hâlâ şokun etkisinden çıkamamıştım. Rosé ayağa kalkarak, koluma vurdu. "Oha Lisa ay, heyecanlandın mı?" Aynı zamanda yerinde heyecanla zıplıyordu.
Ona çocuksu bir gülümsemeyle karşılık verdim, Tanrım heyecandan ölmek üzereydim. O ses tonu... bahabiçilmezdi.
(18.32)
laliesmano: jeon, geçen gün seni tersledim. kusura bakma.jeonjk: önemli değil
laliesmano: :)
jeonjk: canım sıkkın, başkan olmama rağmen, istediğim şeyleri yapmam için engeller var.
laliesmano: ne gibi?
jeonjk: bana oy verenlere, okuldaki havuzu ücretsiz yapacağıma söz vermiştim. Müdürle konuştuğumda bunun imkansız olduğunu söyledi
jeonjk: havuza olan ilgi artacağı için her gün suyun değişmesi gerek. bu da biraz imkansız.
laliesmano: imkansız diye bir şey yoktur,
laliesmano: amcam bu işlerde oldukça iyidir. bizim bahçedeki havuzunun temizliği ondan sorulur.
laliesmano: istersen onunla konuşabilirim. okula gelip, her gün gönüllü olarak değiştirebilir.
jeonjk: bunu yaparsan çok mutlu olurum :)
laliesmano: hallediyorum ^^
jeonjk: teşekkür ederim...
laliesmano: rica ederim. böyle küçük şeyleri kafaya takmamalısın
jeonjk: seni kafama takmak istiyorum
laliesmano: anlamadım
jeonjk: ah, boş ver.
laliesmano: sana fotoğraf atayım mı jeon?
jeonjk: DUR hayır değilim
laliesmano: anlamadım?
jeonjk: heh şimdi hazırım
laliesmano: ne değişti?
jeonjk: boş ver, hadi at :)
laliesmano: hayır hevesim kaçtı.
jeonjk: ama
jeonjk: ama
jeonjk: ama
jeojk: am (Bu mesajı geri çektiniz)
jeonjk: pardon.
laliesmano: sen at ^^
jeonjk: atamam çıplağım.
laliesmano: ah pardon iyi geceler.
jeonjk: kaç, kaç hemen.
çok bile durdun.laliesmano: anlamadım?
jeonjk: yok bir şey
Görüldü ✔️✔️ (20.12)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pepsis
Fanfiction❝Mavi kozalak, imza ve albüm. Ben seni çok sevdim.❞ {Lisa X Jungkook} ©2020 | roenvia