(18.23)
laliesmano: kullanıcı adından bir harf eksiltmişsin. jeonj olmuş.laliesmano: neden jeon?
laliesmano: ayrıca neden bana yalan söyledin?
laliesmano: madem yeri ile sevgiliydin, sorduğumda neden söylemedin?
İletildi✔️✔️ (18.25)(00.02)
laliesmano: kırgınım sana.laliesmano: kozalak, imza ve albüm... de kırgın.
laliesmano: pepsis de kırgın, jeon da kırgın.
laliesmano: sana kör kütük aşık değilim, sensiz yapabilirim. bu yaşa kadar seninle gelmedim.
laliesmano: sana demiştim ya, sen benim küçükken okuduğum kitap karakterisin diye. hayır, sen sadece hayal kırıklığısın.
laliesmano: senin isminle, yüreğin bir değilmiş.
laliesmano: kitap karakterleri gerçekte yaşamazmış.
laliesmano: onlar sadece kitaplarda varmış. kazıya kazıya öğrettiğin için teşekkür ederim.
İletildi ✔️✔️ (00.18)(02.32)
laliesmano: yağmur yağıyor, şimşek çakıyor. duyuyor musun?laliesmano: yaptıklarını unutmayacağım jeon. cevap vermeye bile aciz oluşunu unutmayacağım.
laliesmano: ben senin peşinden koşmam. bu saatten sonra ne yaparsan, yapabilirsin. benim hayatımda sadece deneyimlenmiş bir hayal kırıklığısın.
laliesmano: üzgünüm pepsis, jeon'un kalbi başkaymış.
İletildi✔️✔️ (02.35)2.662 beğenme 40 yorum.
jeonj: yağmur yağıyor.
minyoongi: bilgilendirme için sağol. bizim gözler kördü.
jiminpk: üstündekini bir ara
bana ver. güzelmiş.hoseokjung: oğlum bunu başkan seçtik de, hiçbir halt yaptığı yok. sabah akşam müdür yardımıcısının odasında kahve içiyor.
jenniekim: o da sizin salaklığınız hoseok. Taehyung varken bu tavşan çocuğu seçmek...
namjon: doğru diyor jennie.
kimyeri: yakışıklısın.
seokjin: ulan Taehyung daha yakışıklıydı. keşke oyumu ona verseydim. okul yakışıklılar tarafından yönetilmeli.
bambamx: JEON BİZİ PATLAKLAA
rosesrose: kusma emojisi
jiminpk: aa rosé naber :3
buluşuyor muyuz çıkışta?rosesrose: bu konuları bu
gereksiz insanın fotoğrafında konuşmayalım bay park.jiminpk: pekâlâ.
Kahvemi daha sert karıştırarak köpükleri çoğalttığımda, Jennie parlatıcısını tazelemekle meşguldü. Yanımda dedikodu yapan kızlara bakarak gözlerimi devirdim. Kızlar tuvaletinden başka bir şey beklenmezdi zaten. Aynaya bakarak sarı, dalgalar verdiğim saçlarımla uğraştım. İyi gözüküyordum. Dün gece birkaç gözyaşı dökmüştüm ancak önemli değildi.
Rosé dudaklarını dişledi. "Beden eğitimi dersimiz, Jimin'lerin matematik dersine denk geliyor ve öğretmen yokmuş. Yani bahçede buluşabiliriz."
"Harika." diye mırıldanıp gözlerimi, telefonuyla uğraşan Jisoo'ya çevirdim. Her zamanki gibi bizden uzak, oyuna oynuyordu. Tanrım tam bir oyun bağımlısıydı.
Jennie dudaklarını büzerek aynaya bakarak, "Çok güzel oldum. Şimdi Taehyung'un yanına gidebilirim." dediğinde gülümsememe hakim olamadım.
Birdenbire kızlar tuvaletinin kapısı açıldığında içeriye Kim Yeri girdi. Bakışlarımı kaçırıp önüme doğru baktığımda, Jennie radara geçmiş gibi ona doğru döndü ve kötü kötü bakmaya başladı. "En ufak bir şey derse, gerçekten üstüne atlarım."
"Bize niye bir şey desin?" diye mırıldandığımda Yeri'yle aynaya bakarken göz göze geldik. Güzel bir kız olduğu açıktı ama karakteri asla güzel değildi. Jeon'un nasıl onunla çıktığını anlamıyordum.
Bir anda fark ettiğim ayrıntıyla, kalbim tuzla buz oldu. bakışlarım o noktada sabitlendi. Kim Yeri'nin elinde, aşığı olduğum pepsis kitabı vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pepsis
Fanfic❝Mavi kozalak, imza ve albüm. Ben seni çok sevdim.❞ {Lisa X Jungkook} ©2020 | roenvia