laliesmano: sensiz geçen 3 sene daha...
laliesmano: orada nasıl olduğunu merak ediyorum. iyisindir değil mi? hatta belki de bu halimi gülerek izliyorsun.
laliesmano: herkes hayatıma devam etmemi söylüyor, seni unutmamı söylüyor, sen söyle jeon bunu nasıl yapacağım?
laliesmano: seni unutmam gerektiğini nasıl unutacağım peki?
laliesmano: bir kız evlat edinmeye karar verdim. ismini blue koyacağım. bizim kızımız olacak, sen baba olacaksın.
laliesmano: ona seni anlatacağım. nasıl tanıştığımızı, beni nasıl tavladığını ahahaha en önemlisi kokunu anlatacağım.
laliesmano: isminin değerini anlatacağım ona.
laliesmano: bir masal kahramanı gibi güçlü bir babası olduğunu anlatacağım.
laliesmano: her gece seni yanımda hayal ederek uyumak bazen o kadar gerçekçi geliyor ki sabah seni yanımda bulmak için dua ediyorum.
laliesmano: imkânsız biliyorum, ya da bilmiyorum. her gün çocuk gibi umutla yatıyorum. pekâlâ deli olduğumu düşünüyor olabilirsin ama seni beş saniye bile görebilmek için canımı verirdim.
laliesmano: şu an hayattaysam senin sayende. intihar edersem bana ne kadar kızacağını bildiğim için yapmıyorum ama acıtıyor. her geçen gün daha fazla acıtıyor. hani zaman yaraları iyileştirirdi jeon?
laliesmano: benim yaralarım kabuk bağlanmayacak kadar derinde.
laliesmano: en kötüsü de ne biliyor musun?
laliesmano: başıma şu an dünyanın en kötü şeyi gelse bile sesini çıkaramayacak olman. sessizliğin sevgilim. ölüm neden bu kadar acımasız? ölümden nefret ediyorum.
laliesmano: artık mezarına gelebiliyorum ama gitmeyi hâlâ öğrenemedim.
laliesmano: her şeyden çok sevdim seni jeon. seni kendimden çok sevdim, ömrümün yetemeyeceği kadar çok sevdim.
laliesmano: kendine dikkat et ve beni lisa'nı asla aklından çıkarma. asla beni unutma olur mu?
laliesmano: bu gece fotoğrafını kalbime bastırarak uyuyacağım. hisset, sesini duymak istiyorum olur mu?
laliesmano: olsun.
laliesmano: yine ağlıyorum özür dilerim
laliesmano: seni çok özledim demek bile hafif kalıyor jeon. burası bizim tanıştığımız her şeyi paylaştığımız yerdi, şimdi anı defterimiz oldu ama sen yoksun, ben tek kaldım burada.
laliesmano: şımarıklık mı bu? gelmeni istiyorum işte. gel jeon. hâlâ kabullenmiyorum. gel buraya. lütfen gel. ben dayanamıyorum. yemin ederim ki dayanamıyorum. çok güçsüzüm sensiz.
laliesmano: gel jeon sonsuza kadar sarıl bana çok ihtiyacım var.
laliesmano: lütfen gel...
18.08.20 U💙
I will never forget you, I'll love you forever.(I was able to write this
much in a moment of courage.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pepsis
Fanfiction❝Mavi kozalak, imza ve albüm. Ben seni çok sevdim.❞ {Lisa X Jungkook} ©2020 | roenvia