Selaaam, ben geldim 🍭
Çok boş bıraktım burayı çünkü sınırın dolması uzun sürdü 😾+35 oy
+30 yorumHerneyse, okuyun~ 🧚♀️
______________________________________Jimin çıktıktan sonra şaşkınlığımı bir kenara atarak kabinlerden birine girdim. Tanrım! nasıl ufak bir dokunuşla bu hâle geldim. Hemen işimi halledip çıktım ve boş olan sınıfa girdim.
Öğretmen masasında uyuklayan Dae'nin yanına gittim ve jihoon'a gitmesi için kaş göz yaptım. Jihoon hızlıca sınıftan çıkınca Dae'nin uyuduğu masaya oturdum ve hafifçe yaklaştım. Elimi sertçe kulağını koyduğu sıraya vurdum ve uyandırdım.
'Aman Tanrım! Bay Jeon, ne yapıyorsunuz ?'
Ona küçümseyici bir bakış atıp dağılmış suratına yaklaştım.
'Asıl sen öğretmen masasında ne yapıyorsun ?'
Önce etrafa bakmış ve sonra mahçup bir şekilde ayağa kalkmıştı.
'Üzgünüm Bay Jeon, nasıl buraya geldim bilmiyorum.'
Pişkin pişkin gülerek söylediği şeylere sinirden çenem kasılırken elimi omzuna atmıştım.
'Otur.'
Aldığı emirle hemen yerine oturan Dae'nin arkasına geçtim ve ellerimi omuzlarına koydum. Hafiften titremeye başlayınca devam ettim.
'Sen ne hakla, Jimin ve benim hakkımda böyle bir saygısızlık yapabilirsin ?'
Söylediklerimle iyice gerilmiş, ecel terleri dökerken aldığım cevapla keyfim yerine gelmişti.
'B-bay Jeon ben- yani özür dilerim. Arkadaşımın gazına geld-'
'Kes!'
Bağırmamla irkilmiş ve olduğu yere sinmişti.
'Sence de ordan bakınca aptal gibi mi gözüküyorum Dae ? Seninle, yaptığın saygısızlık yüzünden, Jimin'den özür dilemen için konuşuyorum. Yoksa beyni daha derslerine bile yetmeyen, birilerine ahkâm kesmeye çalışan bir çocukla uğraşacak değilim!'
Gözleri dolmuş, hâlâ titrerken şaşkınlık içinde ona bakıyordum. Kendime gelerek omuzlarını daha çok sıktım ve iz olacağından emin olarak konuştum.
'Şimdi gidip Jimin'den herkesin içinde özür diliyorsun. Eğer bir daha jimin dahil herhangi bir öğrencime bu tür bir saygısızlık yapacak olursan, bir daha buraya adımını atamazsın öğrenci.'
Sert ve otoriter sesimle çoktan ona kabul ettirmiş ve ayağa kalkmasını sağlamıştım. Onu lavaboya yönlendirmiş ve kantine inmesini söylemiştim.
Aşağı indiğimde arkadaşları ile gülüp eğlenen meleğimi görmüştüm. İstemsizce gülümserken göz göze gelmiştik. O utanınca göz kırmış ve yanıma gelen Dae'ye dönmüştüm.
'Neyi bekliyorsun ?'
Derin bir nefes alıp yanımdan ayrıldı.
'JİMİN!'
Bağırmasıyla tüm bakışları üzerine çekmişti. Daha da keyiflenip sırıtmıştım.
'Yine ne var Dae ?'