1•

18.6K 562 196
                                    

İlk kitabım o yüzde çok heyecanlıyım. Yorumlarınız benim için çok önemli!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Berna
(14:30)

Evet Evet, bu saatte hala uyumaya çalışıyorum. Lanet olsun ki telefon sesine kalktım. Arayan tabi ki Miray'dı. Neyse telefonu açıp sinirle konuştum.

"Ne var ?!"

Miray, telefon başında kahkaha attı "Ben sana demedim mi bundan sonra geç kalkmak yok diye? Hı?"

"Yoo demedin."

Miray, bozulmuşcasına sesler çıkarttı "Evet demedim ama demeyeceğim anlamına gelmiyor. Kalk şimdi üstünü giyin alışverişe çıkıcaz."

Telefon başında oflarken yüzüne kapattığım gibi tekrar yatağa yattım "Sen kim köpek lan bana emrediyorsun?" Diye kendi kendime konuşuyordum. Uykum yarıda bölündüğü için dudaklarımı büzmüştüm. Bağırarak şarkı söyleyerek yataktan kalkarken tuvalete gittim. Evet siz niye okula gitmiyor diye soruyorsanız eğer şuan. Yarın okul başlayacak ve biz '12. Sınıfız' stresli ve kaygılı dönem bizi bekliyor anlaşılan. Tuvalette rutin işlemlerini hallettiğimde dağılmış dolabımdan kıyafet arıyordum, en sonunda bulduğumda sanki at kişniyormuş gibi güldüm.

Tam üstümü çıkartırken karnıma ağrı girdiği gibi bağırdım "NE OLUYOR?!" Fazla bağırmıştım ki annem odaya daldı.

"Kız ne oluyor?!"

"Ay anne bilmiyorum." Derken iç çamaşırımda hissettiğim sıcaklıkla bi küfür savurdum. Regl olmuştum.

Annem küfür ettiğim gibi başıma terlik atarken kısa çaplı beyin kanaması geçirmek üzereyim sanırım.

-------------------

Elimde ki poşetlere bakıp dudak büzdüm "Miray çok fazla şey almadık mı?"

"Yoo almadık."

"Peki" diye mırıldanırken yanımıza Miray'ın abisi yani Ozan geldi aralarında bir yaş olmasına rağmen kendisine abi dedirttiyordu. Salak işte.

"Naber güzellerim."

Gülümsedim İiyi sen?"

Miray "Sanane"

Ozan, Miray'ın bu hareketine göz devirirken yanımızdan anırarak gitti.

"Töbe yarabbim." Diye mırıldandığımda gözüme okuldan birileri takıldı anlaşılan zengin bebeleri buraya da gelirmiş. Gerçi lüks bir yere gelmiştik Miray sağ olsun.

--

Miray'la benim odamda oturmuş dedikodu yapıyorduk. Yapmadığımız gün mü vardı gerçi?

Miray sinirle çekirdeğini çitlerken odamın ortasına kabuklarını atıyordu.

"Atmasana!" Dedim sertçe

"Aman be." Derken üzerime atladı.

"Ne yapıyorsun kızım?" Kaşlarım iyice çatılmıştı.

"Seni gıdıklama günüm geldii!" Diye bağırırken gıdıklamaya başladı.

"Du-dur"

Ben kahkaha atarken, telefonuma bildirim sesi gelmesiyle birlikte geri çekildi benden. Telefonumu elime aldığım gibi mesajı okudum

"Yok canım!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aklımda çok fikir var, buraya dökmek için sabırsızlanıyorum.

Kızıl Bücür | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin