42•

1.6K 89 7
                                    

"İLERİİ MARRŞŞŞŞŞ!!"

"Ateş şımarma."

"Tamam aşkım." Ateş bize dönüp el hareketi çektiğinde, Egehan'ın koluna sarılıp başımı koluna yasladım.

Şuan, kamp yapacağımız alana gelmiş hocamızın ısrarı sonucu ormanı geziyorduk. Herkes farklı kafalardaydı zaten. Ateş, Egehan, Enes ve Derin haricinde kimseyle muhattap olmamıştım. Ne hoş beni umursamayanı umursamıyordum. Bir den gelen ağlama kriziyle önümüzdeki hocaya baktım ben burnumu çekiyordum. Egehan'ın kolundan çıkıp ağacın dibine oturdum. Dizlerimi kendime çekip hıçkıra hıçkıra ağlıyamaya başladım. Sanırım geç bile kaldım ağlamada.

Egehan, Enes ve Derin durmuş bana bakıyordu. Egehan, hızlıca yanıma gelip başımı kaldırdı. "Ne oldu güzelim hadi anlat." Göz yaşlarımı öperek silerken, "Kim üzdü seni?" Dedi saçlarımı okşarken. Başımı çevirip gülüşen arkadaş grubuma baktım. Başımı iki yana sallayıp onları gösterdim. Derin, Enes ve Egehan o tarafa baktığında, Egehan sinirle soludu. "Biliyordum. Kaç haftadan beri yalnız hissediyorsun değil mi?" Başımı onaylarcasına salladım.

"Miray'ın yapması bana koyuyor..." hıçkırıklarım dinmezken başımı dizlerime gömdüm.

"Derin, Enes ve ben varım. Olmaz mı?" Dedi çocuk gibi. Tekrar başımı dizlerimden kaldırırken, burnumu çektim. "Olur." Diye mırıldandım. Derin ve Enes'e baktığımda, Derin Enes'e bişeyler diyordu. Enes başını onaylarcasına salladı. Enes kızın beline elini attığında, Derin de elini, Enes'in omzuna yerleştirmişti. Şuan ne yaptıkları hakkında hiç bir fikrim yoktu.

"Ne yalnızlık ne de yalaan üzmesin seni!" Derin bağırdığında, yerimde irkildim. Şuan dans edip benim üzülmemem için şarkı söylüyorlardı.

"Doğarken ağladı insan!"

"Bu son olsun bu son!" Derin, Enes'ten ayrıldığında yanıma gelip önümde dizlerinin üzerinde duruyordu. "Lay lay lay."

"Ne yalnızlık ne de yalan üzmesin seni." Yanaklarımda ki ıslaklığı silerken yanağıma bir öpücük kondurup gülümsedi. "Doğarken ağladı insan, bu son olsun bu son!" Ben gülmeye başladığımda, Derin'e sıkıca sarıldım.

"İyi ki varsın aptal sarışınım!"

Derin de bana sıkıca sarıldığında, ondan ayrılıp koca bebeğime sarıldım. Burnumu çekip daha çok sarıldığımda yanağına narin bir öpücük kondurup geri çekildim. Son olarak Enes'e sarıldığımda, abi edasıyla saçlarımı okşayıp o da bana sarıldı. "İyi ki varsınız ya!" Dedim neşeyle.

"Tamam kendine gelmiş kızılım." Egehan, beni kendine çekip kolunun altına almıştı. Derin bana öpücük atıp dil çıkardı. Ben de ona aynı şeyi yaptığımda ikimiz de kahkaha attık.

(Elena ve Damon'cuğumu koymak istedim 🥲🥺 Derin ve Enes'i böyle düşünebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Elena ve Damon'cuğumu koymak istedim 🥲🥺 Derin ve Enes'i böyle düşünebilirsiniz...)

--

Berna : Bugün bana iyi geceler demedin.

Berna : Dün de dememiştin.

Berna : Sabah günaydın da demedin.

Berna : Nasıl sevgiliyiz biz?🥲🥺

Egehan : Günaydın.

Egehan : İyi geceler.

Egehan : Oldu mu Berna hanım?

Berna : Oldu. (:

Berna : Çadıra gelsene özledim.

Direkt çevrımdışı olurken, gözlerimi devirdim. Ne de meraklıydıı! Yanım da Derin vardı! Nasıl unuturum diye düşünürken üstünü açmış uyuyor olan Derin'in üstünü kapattım. Derin'e arkamı dönmemle çadırın fermuarı açıldığında sırıttım. Derin'i görünce ne yapacaktı acaba?

Egehan'ın tam çadıra gireceğini hissettiğimde, tiz bir çığlık sesiyle yerimden irkildim.

----

Biliyorum. Biliyorum. Biliyorum. Biliyorum. Çok kısaydı. Çok kısaydı.

Cidden elimden gelmiyor. Yazmaya çalışıyorum olmuyor. Bu hafta çok şey oldu. Aynı Berna gibiyim... neyse, yarın da bölüm paylaşabilirsem paylaşacağım beklemede kalın. 🥲🥺💗

Beni burdan takip edip, yeni bölümlerden haberdar olabilirsiniz.

İnstagram'da aktifim elimden geldiğince. Oraya yazabilirsiniz. Her türlü sorununuzu bana yazabilirsiniz. Yazmayınca üzülüyorum🥲🥺

İnsta : ireeemay.l

Oy ve yorum? 💗

Kızıl Bücür | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin