~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bilinmeyen : Yavruum
Bilinmeyen : Özledim lan
Berna : Bi kahve?
Bilinmeyen : Oluuurrr
Berna : ĞWQLQKWDLWFJEODFPWE2ĞW2
Berna : Sana içimi dökmek istiyorum.
Bilinmeyen : Dök güzelim.
Berna : Ben çekilecek bir kadın değilim. Takıtılarım var. Çok duygusalım. Hemen her şeye dağılabiliyorum. Çok düşünürüm. Çok ağlarım. Çok susarım. Tabi çok konuşurum bazen de.
Berna : Kendime kızarım genelde. Sürekli arıza çıkarırım. Kavgaların sebebi benimdir çoğu zaman. Kendime düşmanım ben, kendime
Gözyaşlarım yanaklarımdan dudaklarıma, ardından boynuma aktığı sırada burnumu fıışşğğ diye çektim. Sanırım balgamımı yuttum.
İğrençsin Berna !
Biliyorum iç ses.
Bilinmeyen : Ne diyeceğimi bilmiyorum.
Berna : Birşey demen için söylemedim. İçimdekileri döktüm.
Bilinmeyen : Ağlama kıyamam.
Berna : Ağlamıyorum.
"Berna git ekmek al geel !" Annem'in bağırışına gözlerim devirdim kuş gibi ciyaklıyordu.
Tek çocuk olmak aşşırı zordu. Erkek kardeşim olsaydı bi ihtimal severdim. Ama, kız olsaydı döverdim onu evin tek prensesi benim. Sen hayırdır?!
Berna : Ben ekmek almaya gidiyorum. Ağlayacağım tek çocuk olmak çok zorr...
Bilinmeyen : Hıhı kesin zordur kardeşin olsaydı onu gebertirdin.
Berna : eheheh beni nasılda tanıyor.
Berna : Neyse kaçtım ben öptüüüm
Bilinmeyen : Neremden?
Berna : Dudağından.
Berna : Şey yanağından.
Utançla sohbetten çıkarken aynanın karşısına geçtim. Kızarmış gözlerime bakıp derin bi iç çekerken saçımı topuz yaptığım gibi üzerime hırka geçirdim. Altımda pijama vardı kimin umrunda?
Kesin bakkalda Amerikan gevurlarını göreceğim kesinlikle. Hep öyle değil mi sizce?
Evden çıktığımda avucumun içinde tuttuğum on liraya baktım. Eh bi çikolata, iki noodle, üç tane de cips alabilirdim.
Zeka fışkırıyor Berna !
İç sesime güldüm. Bakkala girdiğim gibi ilk önce noodlle'nin yanına koştum. Onları minicik elime sığdırmaya çalışıyordum. En sonunda ekmek, noodle, çikolata ve cipsleri aldığımda hepsinin parasını ödedim. Zaten tam on lira tutuyordu.
Bakkalcı amcaya gülümsediğim gibi bakkaldan çıktım. Şuan pepe gibiydim.
İki ekmek aldım eve gidiyorum.
Biri büyük biri küçük
İki ekmek aldım
İki ekmek aldım
Eve gidiyorum
Biri büyük biri küçük
İki ekmek aldım
Büyük ekmek
Biiiiirrrr
Küçük ekmekİçimden şarkıyı söylediğimde, yolun ortasında durmuş kahkaha atıyordum. akşam olmasına yarım saat vardı. Hayat cidden çok garipti. Kahkahama devam ederken, bi çocuk korkmuş yere yapışmıştı ona daha çok gülerken evin önünde, Egehan ile Ozan'ı görmemle gülüşüm soldu.
Hararetli birşey konuşuyorlardı. Kaşlarım çatılırken iyice yaklaştım. Ağacın dibine oturduğumda, cips paketini açıp yemeye başladım.
Film mi izliyorsun amk Berna'sı konuşmaları dinle veya onların yanına git !
İç sees haklısın yavrum ! elimde cips paketiyle ayağa kalkıp onların yanına geldim.
"Hayrola?"
İkiside bıkkınlıkla bana döndü. Aynı anda
"Berna eve gir !" dediler. Tek kaşımı havaya kaldırdım. Siz kim köpek beni kovuyorsunuz lan?! Ama hııııı Kıkırdadım. İkiside bana malmışım gibi bakarken ciddi halime geri döndüm.
"Banane benim evimin önü !"
"Berna gir şu eve hadi.."
Siz görürsünüz. Birşey demeden yanlarından ayrıldığımda, eve hızlıca girip mufağa koştum ekmekleri kenara koyarken, bi leğen dolusu suyu odama götürdüm. İkiside hala konuşuyordu. Bunu siz istediniz !
Bi leğen buz gibi suyu ikisinin başından aşağıya boşalttım.
"Umarım bir daha beni bir yerden kovmazsınız !" diye cırladım. Balkonun kapısını kapattığım gibi, Kötü kadın kahkahası attım. Benden şeytanı yok.
Miray var Berna !
Of evet haklısın. Acaba o napıyordu?
Berna : Sokukkk !
Berna : Napıyon laaan
Berna : LOOOOOOOĞĞĞĞ
Berna : Kızım hamileyim çocuğun babası kim bilmiyorum.
Berna : Yardım et bana ::(((
Çevrimiçi
Yazıyor...
Miray : Lan LAN LAMS
Miray : NE ZAMŞALAN YATTUNĞAAL
Miray : ANNELSAĞELE BABAŞAĞN AĞZINSNAĞ SIÇARRĞAP
Miray : NEĞ ARAĞDŞ OLDUU?!
Gözlerimi devirdim. Ne tür maldı bu?
Berna : Lan şaka yaptım mesajıma hemen dön diye...
Miray : Lan yüreğime indi varyaaa
Miray : Ağzına sıçtığımın kızı
Berna : Anneme küfür etme lan domuz.
Miray : yaw kes kes
Berna : Yarın buluşalım.
Kızlarla olan gruba girdim.
Amele Yanığı 🖕😗😍😜💅👁👅👁 :
Berna : Yarın buluşuyoruz ve Bilinmeyenin kim olduğunu çözmeye çalışıyoruz. İtiraz istemiyorum !
Annem'in ciyaklamasına telefonumu kapattığım gibi koşarak yanına gittim. Yanında ki Egehan İle Ozan'ı görmemle gözlerim kocaman açıldı. Sırıttım. İkiside sırılsıklamdı.
"Kızım, ikisinede havlu ve babanın kıyafetlerinden getir. Ah" derken Annem Egehan'ın yanına gidip ellerini yanaklarına koydu "Ateşin var evladım."
Ozan bana bakarken göz kırptı. Ozan'ım bee! Asla kin tutmuyordu.
"Eve gitsem iyi olur." Dedi Egehan.
"Yok yok siz ikinizde duşa girin berna size yardım eder."
Üçümüzünde gözleri kocaman açıldı.
"A-anne nn-ne s-saçmalıyorsun?" Kekeliyordum resmen.
"Kızım o anlamda mı dedim ben? Ne fesat insanlarsınız." Yanımızdan ayrıldığında ikisinin de üstüne bakıp kahkaha attım.
"İki tane banyo var. Biri odam da diğeri koridorun sonunda."
Egehan hızlı adımlarla odama çıkarken tek kaşımı kaldırdım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello ! Ben geldiim aslında bölüm yazmayacaktım ama dayanamayıp yazasım geldi dşlsmdnxöaişaşslsa
Oy ve yorum?
İnstagram hesabım : ireeemay.l (kişisel değil.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Bücür | Texting
HumorBilinmeyen : Bir kız gördüm fazla havalıydı. Bilinmeyen : Kendi toplu saçı dağınıktı. Bilinmeyen : Fazla taktım, Aklımı kaçırdım. Bilinmeyen : Ruhu tatlı kızıl saçlı kadın. Bilinmeyen : Sen bana ne yaptın? *🎶 : Bostana-Kızıl Saçlı Kadın*