11•

4.4K 261 213
                                    

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Öğretmenler odasında ellerim önümde bağlı otururken duygu sömürüsü yapıyordum.

"EVLADIM HOCANIN OTURACAĞI SANDALYEYE UHUYLA DİK ŞEKİLDE KALEM YAPIŞTIRMAK NEDİR ? ADAMIN BİR YERİNDE CİDDİ BİR ŞEY OLSAYDI NAPACAKTINIZ ?"

Miray söze atladı "ama hocam sadece şaka yapmak istemiştik.."

"BAŞLARIM SİZİN ŞAKANIZA ADAM OTURAMIYOR SAYENİZDE RAPOR ALDI"

Gülmemek için dudaklarımı ısırırken yüzüm öyle bir hal almıştıki. Mirayın balon gibi şişmiş yüzüne bakıp kahkaha atmaya başlarken tuttuğu nefesini bırakıp oda kahkaha atmaya başladı.

Öğretmenler odasından çıkarken Miray'la ikimiz hala gülüyorduk en sonunda grubun yanına gelirken gülmemi kestim.

"Ne oldu? Ne gülüyorsunuz?"

"Sanane Ateş?" Dedim gözlerimi devirerek.

"Tamam birşey demedim." Dedi ellerini havaya kaldırırken.

Gözlerimi devirirken kalçamı kalorifere yasladım gözlerim herkeste dolaştı, telefonumun titremesine yerimden irkilirken, elime telefonumu alıp Bilinmeyenein mesajına baktım.

Bilinmeyen : İşte bu yüzden seviyorum seni bücürük. Bir işi sevdiğin için yapıyorsun. Makyaj boyasına kafanı batırıp çıkarmak yerine o doğal halinle geliyorsun. Biraz da yaramazlık yapmasan olucak ama... öyle iyi kalplisin ki her bu özelliğini gördüğümde bir sefer daha aşık oluyorum sana

Berna : Övdün mü gömdün mü ?

Bilinmeyen : Sana kötü söz söyleyen dilimi eşek arıları soksun asla öyle bir şey demem

Berna : Hayır arı yerine ağzına ıslak tuvalet terliği girsin.

Bilinmeyen : Dediklerimi ciddiye alsan keşke

Berna : Alıyorum alıyorum da aşk konusuna almıyorum. Benim gibi yerden bitme çocuk gibi davranıp sorunlar çıkaran bir kızla kim olmak ister ki ? Geçen eşek şakası yapıcam diye sınıfın girişine muzlar koyduk öğrencinin biri basıp kaydı... fizik öğretmenine yapıcaktım...

Bilinmeyen : ĞSDMDÇFLDLDLE işte tam bu yüzden seviyorum seni küçüğüm. Eşek şakalarının altında kendini suçlu hisseden ve üzülen kız çocuğunu özellikle. Ciddi bir şey olsaydı üzülürdün biliyorum. Utanınca kızaran yanaklarından bir gün öpme dileğiyle.

Utançla sohbetten çıkarken Mirayın bakışlarını üzerimde hissettim ona döndüğümde "Hayırdır?" Diye mırıldandım.

Bakışlarını kaçırırken sırıttı "Ne oldu Bilinmeyen utandırmış seni?"

"no oldo bolonmoyon otondormoş sono?" Bu dediğime herkes hunharca gülerken gözlerimi devirdim.

"Hee utandırdı ne yapıcaksın ?"

Birşey demeden Ateşle sohbet etmeye başladı.

O arada gruptakilerin telefonu ard arda titrerken elimize telefonlarımızı aldık.

Ateş ve Cüceleri ;

Ateş : SA gençlik !

Gözlerimi devirdim. Ne tür salaktı bu?

Berna : AS 😌

Ateş : Eyw.

Ege : AS.

Egehan : As gerizekalı.

Beril : As.

Ozan : Mal.

Kızıl Bücür | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin