Slm slm slm beni instagram takip etmenizi öneririm valla oraya gelin çok çok aktif olucam.
İnstagram : ireeemay.l
--
"O çocuk kimdi Berna?"
"Sevgilim." Dedim tek düze bir sesle.
Nerden geliyor bu açık sözlülük Cnm?
"Gece gece o çocukla buluşmaya mı gittin?"
Şuan cidden ailemi ciddi bir şekilde anlamıyordum.
"Gece değil akşam. Ve hayır, kavgaya karışmışlardı bizde Miray'la onların yanına gittik."
Babam, seslice nefesini verirken ellerini havaya kaldırdı. "Tamam, bir şey demiyorum. Bizden saklama konusunda haklısın, hak veriyorum. Ama başına bir şey gelseydi? Ve o oğlanla tanışmak istiyorum."
Gözlerim anında kocaman açılırken babam'a baktım. "Beni istemeye mi gelicekler?!" Dedim dehşetle.
Annem tip tip bana baktığında, babam güldü.
"Sen ilk önce oku, ayaklarının üstünde güçlü bir kadın ol. Bakarız."
Ay! Bir an öyle diyince istemeye gelicekler sandım...
"Tamam o zaman," derken anneme baktım. "Ben uyumaya odama gidiyorum o zaman." Annemle babam onay verircesine kafalarını sallarlarken, koşar adımlarla merdivenlerden çıkıp odama girdim. Yatağıma atlarken, kısa süre içinde uyku bedenimi ele geçirmişti.
-
Sınav haftası :
Miray Yılmaz
Canım kardeşim... senden hiç bir şey saklamak istemiyorum. Ama buna zorunluyum belki de en güvendiğin kişi olarak sana bunu yaptığım için bana asla bir daha güvenmeyeceksin. O kadar masumsun ki, sana artık yalan söyleye söyleye vicdan azabı çekmeye başladım. Bana güvenme ama, Derin ve Enes'e hayatın boyunca güven çünkü en masum siz üçünüzsünüz...
Berna Öztürk
"Tamam susun!" Hoca bas bas bağırırken, ben boş gözlerle hocaya bakıyordum. "Herkes sustuğuna göre bir şey açıklamak istiyorum, biliyorsunz ki son seneniz biz de müdür beyle konuştuk. Sınav haftası hemen bitince, sizi rahatlatmak için, iki üç günlüğüne kamp gibi bir yere götürmek istiyoruz." Bir den sınıftan sesler yükselince irkildim. "Şşt! Susun be!" Denyo arkadaşlarım hemen sus pus olurken hoca gülümsedi, "Heh nerde kalmıştım, ondan sonra okulların kapanmasına üç hafta felan kalıyor. İsteyen son günlerde gelir veya gelmez size kalmış oralar. Sonra, balonuz var bütün on ikiler gelicek. Diğer sınıflardan kimse gelmeyecek. Yok kuzenim, yok kankim, yok bacım istemiyoruz. Sizin için her hocamız ilgilenecek, ve şu var benim sayemde abarttılmayacak bir şekilde içki olacak."
İşte buna sinirlenmiştim. Ya o kafayla birine bir şey olursa? Bunun sorumluluğunu nasıl üstlerine alırlardı?
Düşüncelerimden sıyrıldığımda, zil çalmıştı. Hemen çantamdan test kitabımı çıkartıp, hızlı hızlı test çözmeye başladım. Şuan hiç kimseyle ilgilenmek istemiyordum.
Sınıftan bir kaç kişi çıkarken diğerleride benim gibi test çözmekle meşguldü. Yanımda bir hareketlilik hissederken başımı hafifçe oraya çevirip kimin geldiğine baktım. Egehan pis pis sırıtarak bana bakıyordu.
"Çocuk git ya! Sen olunca dikkatim dağılıyor!" Dedim sitemle.
"Cazibeme dayanamıyorsun işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Bücür | Texting
HumorBilinmeyen : Bir kız gördüm fazla havalıydı. Bilinmeyen : Kendi toplu saçı dağınıktı. Bilinmeyen : Fazla taktım, Aklımı kaçırdım. Bilinmeyen : Ruhu tatlı kızıl saçlı kadın. Bilinmeyen : Sen bana ne yaptın? *🎶 : Bostana-Kızıl Saçlı Kadın*