41•

1.5K 90 24
                                    

Sınav haftası bitmişti.

Ve biz o günden bu yana Egehan'la konuşmuyorduk.

Yani dört günden beri.

Benim bir hatam olmadığı için, köpek gibi peşinden koşmama da gerek yoktu değil mi?

Sanırım ayrıldık.

Veya küstük.

Bugün günlerden pazartesiydi. Sınav haftam bittiği için, okula gitmiyordum. Benim için önemli olan üniversite sınavıydı. Ve şuan test kitaplarının başına oturmuş şarkı dinleyerek testlerimi kolayca çözüyordum. Bu zamana kadar her şeyde bir başarım olmuştu. Ama bir yere yerleşememekten korkuyordum. Ve yarın kampa gidiyorduk...

Son matematik sorumu da yapıp test kitabımın kapağını kapatıp arkama yaslandım.

Kuzenimden mesaj vardı.

Deniz : Berna haberin olsun ben gelmiyorum. ☹

Görüldü atıp çıktım. Şuan onunla uğraşamazdım.

Berna : Konuşalım mı?

Egehan : Ne konuşacağız?

Berna : Bana trip atmayı kes.

Berna : Benim suçumun olmadığını biliyorsun. İnadına kalbimi kırıyorsun.

(Görüldü)

Görüldü atmıştı! Konuşmaya değmez diye düşünürken kulaklığımı kulağımdan çıkarıp masaya koydum. En azından anneme yardım edebilirdim.

Telefonumu pijamamın beline sıkıştırıp aşağıya indim. Annem, mutfakta yemek yapıyordu. Annem de iki buçuk aylık hamileydi yanına gidip yanağına kocaman bir öpücük bıraktım.

Gülümsedi. "Kız ne isteyeceksin?" Dedi.

"Ayıp! Ben öyle birisi miyim?"

"Evet."

"Küstüm."

"Kız tamam küsme gel." Sarılıp başımın üstüne öpücük bıraktığında ben de ona sıkıca sarılmıştım.

"Yardım edilecek bir şey var mı?"

"Yok. Sen gidip test çöz." Gözlerimi devirip oflayarak salona geçtim. En azından evlenme proglamlarını izleyip kafa dağıtabilirdim.

Kızların hiç birinden bir mesaj bile yoktu. Sadece Derin yazıyordu... kafamı iki yana sallayıp kanallarda dolaşmaya başladım. En sonunda bir tane bulduğumda gülümseyip izlemeye başladım.

On sekiz yaşında ki kız sırf ev işi yapmamak için evden kaçmış anne ve babası kızları bulunsun diye yayına çıkmışlardı. Gençlik bitmiş be!

Saat şuan '17:09' du. Programın bitmesine tahminen on dakika vardı. Bu programı anneler nasıl izliyor allah aşkına?!

"Berna! Babanı ara bakayım gelirken iki ekmek ve yoğurt alsın!" Annem bas bas bağırırken bir an için çocuğu fırlatcak sandım.

"Tamaam!" Belimde ki telefonu çıkartıp rehberimden babamı bulup aradım. Telefon beşinci çalışta açılırken, "efendim kızım?"

"Baba anam diyorki, Rıza bey iki ekmek ve yoğurt alsın bir de kızına noodle alıcakmışsın!!"

Babam güldü. "Tamam geliyorum on beş dakikaya."

"Görüşüürrüzz!" Telefonu kapatıp masanın üstüne koydum.

Aklım bir an için yaşayan gerçek anneme gitti. Acaba ne yapıyor düşünürken kafama vurup aklımdan sildim. Hapiste ki 'Canım kardeşim ve Gerçek babamı(!)' ziyaret etme günüm geliyordu.

Kafamı iki yana sallayıp güldüm. Cidden bunları hak edicek ne yapmıştım? Beni bırakma sebepleri neydi? Neden böyle bir şey yapma gereksiminde bulundular? Neden Egehan bana tripli? Neden arkadaşlarımın hiç biri benimle muhattap olmuyor? Neden her gün sınav stresinden ağlıyorum?

Bunları düşünürken kafayı yiyecek mişim gibi olurken, kapı çaldığı gibi ayağa fırladım. Koşar adımlarla kapıya gelip kapıyı açtım. Karşımda babam duruyordu. Elimle gel yatığımda, içeri geçti.

Ekmek ve yoğurt'u mutfağa koyup kendi odasına geçti. Yedi dakika kırk saniye sonra üstünü değiştirmiş bir şekilde gelmişti. Annem çoktan her şeyi hazırlamış bizi bekliyordu.

"Hadi Berna!"

"Tamam geliyorum."

Mutfağa geçtiğimde mutfak güzel yemekler kokuyordu. Canım anam! Önümde ki çorbadan bir kaşık alıp suyumu yudumladım.

Annem ve Babam da susmuş yemeklerini yiyorlardı.

"Ben sınavdan kötü alsam beni evden atar mısınız?"

Annem ve Babam'ın kaşları çatılmıştı.

Babam, "Sen elinden geleni yaptın kızım. Olur mu öyle şey!"

Gülümseyip tekrar önüme döndüm. Ne de sıcak olmuştu hava!

Yaz geldi Berna!

Biliyorum.

--

"Neden anlamak istemiyorsun?" Dedim yüksek çıkan sesimle.

"Tamam sakin ol. Yarın konuşuruz öptüm."

Şuan Egehan ile telefonda konuşuyorduk. O öptüm mü dedi? Beni ilk öptüğünde ki heyecan tekrar bedenimi ele geçirirken şaşırmıştım.

"Öptüm mü?" Dedim şaşkınlıkla "Ş-şey benim ocakta çamaşırım. Makinada yemeğim vardı."

Güldüğünü duyduğumda, telefonu yüzüne kapattım.

Ben ne kadar salak bir insandım!

--

Selam kuzularım!

Bazı sağlık durumlarım yüzüne bir türlü bölüm yazamadım. Bu hafta hep hastaneye git gel oldu.

Size dediğim gibi, kısa kısa yazıp hemen atıcaktım. Ben bir şeye söz verdikten sonra neden hep aksilik çıkıyor?? Flxmçclsldşxldpğsixçdlşss

Bundan sonra bölüm yazmaya çalışacağım.

İnş yazarsın İrem 🙂

Berna'nın zor durumlarında yanında olmayan arkadaşlarıyla ilgili düşünceleriniz?

Sadece Derin bebeğim olmuuş 🥺🥲

Egehan'mı haklı sizce? yoksa Berna'mı?

Sizce Berna, hapiste ki kardeşinin ve babasının yanına gidince ne olur?

Biyolojik annesinin yanına gider mi?

En yakın zamanda görüşmek üzere! 😽💜

İnsta : ireeemay.l

Kızıl Bücür | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin